Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

20:46:18
15.03.2012
minno
-> Dušan: tak to som teda zvedavý koľko sa nameria. Už ťa tam na tej priemyslovke asi musia mať radi čo :))
20:31:46
15.03.2012
Dušan
jinak zitra jedu na brzdu tak uvidime kolik z toho vymackame
20:31:23
15.03.2012
Dušan
-> pavucina: no nebudeme si nic nalhavat. Ja na spotrebu zrovna nejezdim. Mozna tak kdyz se to ohriva 3
20:30:00
15.03.2012
pavucina
Urcite se toho neboj a vyzkousej jezdit na cisty Ecko, kdyz mas tu sirokopasmovou, tak to musi byt uplna parada. Me to prislo, ze ecko ma daleko lepsi prubeh. Jeste k tomu dolad predstih, to je trosku vetsi orisek, ale dá se. No a spotrebu mam ted stejnou, ptz s tim kazdy rano jezdim na metro 10km a celkem sprintuju, jinak neni problem se dostat na 8-9 kdyz to jsou delsi trasy a svizna jizda.
20:19:04
15.03.2012
Dušan
tak dneska trochu doladeno, nabran E85 a N95 v pomeru cca 10L E85 a 5L N95. Jede to porad tak nejak stejne, jen auto smrdi po lihu 1 . Spotreba tak 12L a kupodivu se uklidnila lambda na normalnich hodnotach takze ted uz to neni bohaty. Musim rict, ze to jede moc pekne coz u me neni az tak bezny 3 . Na tu 5ku to zrychluje az nejak aktivne. Nicmene neni problem z toho behem chvile dostat 170 1
14:02:10
15.03.2012
vhml
-> havlik: šedá



Oranžovou nedostanu na žádný rozumný papíry, bude těžší o rám, atd. Takže proč...
13:56:32
15.03.2012
havlik
-> vhml: a ty už to skládáš do tý oranž kastle nebo furt jezdíte šedou?
13:56:21
15.03.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
solex má krom hlavní trysky ještě trysky v mezikusu na kterém jsou našroubeny membránové obohacovače.
13:55:06
15.03.2012
vhml
-> pavucina: asi nakonec ne. 140LS neni doskladana a zajeta. 110LS nema vyfuk a STK a celý pristi tyden jsem na sluzebce v risi, takze to asi nema vyznam ani lamat pres koleno
13:52:22
15.03.2012
pavucina
-> vhml: Jestli dojedes na most, cetl jsem ze mozna jo, tak to uvidis tam, ale netusim jaka konfigurace a na jake palivo, to je zatim otevreno a zalezi to na tom kolik bude casu. Ale necekej zadnej peknej stroj, ta kastle je zrala do srotu, proto to dostava co se do toho vejde.
13:42:34
15.03.2012
vhml
-> pavucina: nechces si zalozit kartu a rozepsat se víc o tom co tam máš a v jaké konfiguraci?
13:41:49
15.03.2012
vhml
-> Dušan: to nemá výměné vzdusniky, volnobezne trysky, přechodové atd?
13:39:59
15.03.2012
pavucina
Ja jsem znovu po izme zacal jezdit na E85, a i na vyssi tlak 1bar, akorat mam problem, ze mam opet male vstriky. Je tma vyrazne obohaceni.



Tesneni to vydrzi i na vysokem KP...
09:28:35
15.03.2012
Dušan
-> vhml: na Solexu vzit cely osazeni znamena vymenit jednu trysku. Vic tam toho ani neni 3. Uvidim, neco tam primicham a uvidime co z toho bude
09:26:04
15.03.2012
vhml
-> Karel.: sériový ne, ale mědi bych věril
09:09:21
15.03.2012
Karel.
-> vhml: spíš to nesnese těsnění pod hlavou ne?Klikovky bych se asi až tak nebál
09:07:11
15.03.2012
vhml
-> Karel.: E85 to snese. Co snese klikovka je věc jiná, ale předpokládám, že není v plánu objetí zeměkoule.
upraveno 1x, naposled 15.03.2012 09:07:21
09:00:45
15.03.2012
Karel.
-> vhml: není to náhodou už trošku moc? To nebude mít dlouhou životnost8
08:59:10
15.03.2012
vhml
-> Dušan: čistej je ale vzít celý osazení karburátoru, zahodit a začít znova na stromech. Ideálně s KP 10 :-)
08:54:55
15.03.2012
Dušan
-> vhml: klidne zkusim ten cistej. Startuje to na to dobre ?
Extreme Tyres