-> Karel.: uvidim, zalezi na nalade a chuti se s tim zase mrd... . Dneska praskla hadica takze musim sehnat neco co vydrzi. Napred porad padala tak jsem to odmastil a pak rulpa .
Jinak o vikendu najeto celkem pres 500km bez jedine zavady a to jsme se s tim na sraze nemazlizli
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:51:30
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
20:30:23
15.04.2012
15.04.2012
Karel.
-> Dušan: tak to vím, že je je to rozdíl Budeš v ůterý v garáži? něco bych potřeboval
20:29:05
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
-> Karel.: rozhodně líp jak na 0,8 baru . Uvidíme co to vydží. Umí to tlačit i víc
20:22:11
15.04.2012
15.04.2012
Karel.
-> Dušan: magoooor krásně to jede
20:15:58
15.04.2012
15.04.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: kurnik pěkně to jde na tu trojku
20:07:32
15.04.2012
15.04.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: tak to zrýchlenie ti môžu závidieť aj majitelia omnoho novších áut
16:59:58
15.04.2012
15.04.2012
Maťulo
-> minno: na zraze! to trosku sere aj mna! myslel som si ze pokecame pri pive... a ty si sa hned zdekoval...
16:57:18
15.04.2012
15.04.2012
minno
-> Dušan: kde? v tvojom aute či na zraze?
15:44:22
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
-> Lubes: neni za co :) ja jsem rad, ze se to libi i nekomu jinymu. Urcite to hodne lidi nahloda
-> minno: chyby to ma jako kazdy auto, ale ty ses tam moc neohral
-> minno: chyby to ma jako kazdy auto, ale ty ses tam moc neohral
15:03:58
15.04.2012
15.04.2012
minno
Tak to auto fakt nemá chyby Ide to úžasne.
14:40:31
15.04.2012
15.04.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: Dušane , teraz sa ešte viac klaniam pred tvojim autom ked som mohol odskušať jeho silu....máš zlaté ruky...klobuk dolu
11:38:39
11.04.2012
11.04.2012
Dušan
-> TechniX: mix 1:1 N95:E85 Ma to horsi volnobeh a mirnou zatez, ale jakmile se tomu slapne tak je to vsechno jak ma byt. Neni to auto na courani. Bude to chtit mozna obohatit at to jede i na ten volnobeh normalne.
11:34:39
11.04.2012
11.04.2012
TechniX
-> Dušan: a čímpak to krmíš N95 ? :) .. tak to je vpořádku že na spotřebu nejezdíš a 14L na město je výborný natož jaký si z toho dokázal vyhnat výkon je dobrý :) a sem zvědav na tvůj výsledek s 1Barem jestli už ti to pojede jak má
11:17:53
11.04.2012
11.04.2012
Dušan
-> TechniX: nizsi KP kvuli detonacim v vyssich otackach v zatezi, lec jeste upravim ten rozdelovac a pak muzu soudit. Momentalne pri 1b to stejne zaklepe tak to nedrazdim. Jezdim tak pul na pul, ale na spotrebu nejezdim. Po meste je to tak do 14L
10:56:18
11.04.2012
11.04.2012
TechniX
-> Dušan: koukal jsem že si vybíral spalováky v hlavě, to bylo hlavně kvůly té přípravě na 1Bar nebo ti to palivo při stlačení detonovalo ? :) .. Kolik ti to papá ? Šetříš to hodně nebo tomu nakládáš až gumy hvízdaj ?
10:44:14
11.04.2012
11.04.2012
Dušan
-> TechniX: zatim tlacim 0.8, neni cas predelavat rozdelovac. Musim posunout regulaci jeste niz a to uz je fakt skoro plocha krivka. Navic je pred vyplatou a to auto proste po meste moc zere
10:04:52
11.04.2012
11.04.2012
TechniX
-> Dušan: tak co Dušane jak si pokročil s naladěním motoru na tlak 1Bar ? :)
21:46:41
10.04.2012
10.04.2012
Dušan
-> minno: to si dej taky a zvysi se ti 2x vykon
-> Gemini: necham neco vytocit, preci jen to neni ze dne na den
Jinak dneska jsem zjistil, ze tavna pistol je fajn, ale pokud se to pak necha v motorovym prostoru nad vyfukem tak je to jako voda . Dneska predelano na motorovy silikon, tak to snad vydrzi
-> Gemini: necham neco vytocit, preci jen to neni ze dne na den
Jinak dneska jsem zjistil, ze tavna pistol je fajn, ale pokud se to pak necha v motorovym prostoru nad vyfukem tak je to jako voda . Dneska predelano na motorovy silikon, tak to snad vydrzi
15:58:47
10.04.2012
10.04.2012
Gemini