Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

21:27:46
25.12.2006
Dušan
-> Karel.: však víme ne ? 47
11:27:59
25.12.2006
Karel.
myslím fireho4
11:24:01
25.12.2006
Karel.
-> Dušan: já bych tohle neřešil, spíš bych řešil kdo dá tebe 3 3
10:21:56
25.12.2006
Dušan
-> Fire: to ja nevim, možná Karel, ale já můžu jet tou vysokou rychlostí pořád 1
04:03:02
25.12.2006
Fire
-> Dušan: Dusane, ktera leti vic ? tvoje nebo Karlova ???? 7
03:37:45
17.12.2006
Fire
-> Dušan: ty seš stručnej jako vzdycky 1 , hlavne ten strobo ! odpoved nemam nebberu !!!4
00:13:56
17.12.2006
Dušan
-> Fire: nemám
19:18:05
16.12.2006
Fire
-> Dušan: Dušanééé, nemas na pujceni ETZ ? jen na 5 dni 4 jinak na patek ten strobo plosíííím 5
16:46:12
14.12.2006
prezident
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
15:44:13
14.12.2006
prezident
-> Dušan: a máš těsnou tu hadicu podtlaku co vede k posilovač a zrovna u šáde má dvacet kilometrů a ten O-kroužek co je na tom plastovým kolínku na posilovači?někdy to nevychytá ani zpětnej ventil.
09:26:15
13.12.2006
Dušan
-> Labros: to sací s hlavou mě taky napadlo ptože tam je nový těsnění cca měsíc a půl. Je možný že se to pohlo, dneska na to mrknu
09:17:39
13.12.2006
Labros
-> Dušan: Mně když to přisávalo pod lekrem, tak jsem vzal techben a štěteček a potíral jsem zboku podložku pod karbcem, a za chvilku bylo všechno jasný. Ono to teda šlo cítit i prstem, ale nevim, jestli bych si byl bez tý zkoušky benzínem jistej.

Když říkáš, že pod 1000ot vynechávaj válce, tak myslíš nepravidelnej chod? Ten je charakteristickej právě pro chudou směs způsobenou třeba netěsností. Další zdroj netěsnosti může být mezi hlavou a sacím potrubím..
22:08:52
12.12.2006
Dušan
-> Labros: dneska jsem sledoval, že na to má vliv podtlak od brzd, tudíž, to někde saje, ale kde, že ? Karbec jsem celej přetěsnil, hladinu nastavil, nový těsnění pod karbec, nové kabely i svíčky.



Nejhorší je, že to dělá jak na LPG tak na benzín, úplně stejné příznaky. Vidím to na to zapalování nebo vzduch od jinud. Prostě pod 1000ot vynechávají válce, ovšem někdy ne 8 .



Motor se ale jízdou, zvukem a celkovými vlastnostmi chová běžně
17:39:42
12.12.2006
Johny Death
-> Fire: ty jo su nejakej vochrápanej :-/ bych nejradeji ducl ale ješte mam pracu :-/ ach jo
17:27:35
12.12.2006
Fire
-> Johny Death: bez si lehnout na gauč, pust si Flinstouny nebo na co čumíš 1 a v patek se wozerem 5 , teda pokud to stihnu 8
16:59:41
12.12.2006
Labros
-> Dušan: To nevěřim, že je to kompresí. I vyběhaný motory skoro bez komprese mají volnoběh v pohodě. Vždycky když bylo něco s volnoběhem, tak závada byla v něčem jiným: zapalování (slabá až skoro žádná jiskra), karbec (chudá směs - netěsnost, špatnej odpojovač volnoběhu nebo ucpávající se tryska nebo bohatá směs - vysoká hladina nebo špatný nastavení), nebo špatná pumpa - malý tlak. Podle mě tu chybu najdeš v něčem jiným než v kompresi.
14:08:02
12.12.2006
Johny Death
-> Fire: jaký rany??? ty keci co sme si včera psali jak ses vrátil namrdanej z hospody? 3 3 3 tak se staf ti povoukám bojaví srdíškooo 4
13:42:30
12.12.2006
Dušan
-> Labros: karbec je v pohodě, ale ten motor už netáhne jak zamlada 3. Navíc mi to nedrží nějak volnoběh a já si myslím, že ztrácím kompresi 8
12:12:18
12.12.2006
Karel.
-> Fire: běž se léčit a bude to v klidu4
11:58:27
12.12.2006
Fire
-> Karel.: radsi se do toho neser, Johny rozdava rány 169 , ktere nesu tezce pres 15 13 12
Extreme Tyres