skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:09:11
05.11.2013
05.11.2013
castrol
-> Dušan: sak on si cul da tiez nejaku pripravu, ked si to bude musiet zopakovat
21:02:49
05.11.2013
05.11.2013
Dušan
-> castrol: to je ale taky o tom jak se na STK pripravuju ja a jak nekdo kdo tam jede poprve v zivote
18:57:38
05.11.2013
05.11.2013
castrol
-> Dušan 04.11.13 21:37:28: a nejaka posrana skodovka (nic v zlom) to dala
09:08:51
05.11.2013
05.11.2013
Karel.
Já ho včera viděl a krásná sériovka se 120 motorem nechápu na co narážíte
08:13:18
05.11.2013
05.11.2013
minno
na STK si mal ísť ale s vlastným autom
21:37:28
04.11.2013
04.11.2013
Dušan
-> FialTo: je to klasicka stribrna na kola, ale jinak je to seda + bezbarvy lak
-> Eidy: ja to rikam porad, ze ve tme je to oranzovy a na slunku cerveny :)
-> castrol: o 20m za mnou trapili nejakou Hondu a kdyz jsem slysel "pojde za mnou se podivat" tak me bylo jasny, ze to klucina neda
-> kraska98: o turbu nic nevim a na legalni STK bych si takovou vec nedovolil
-> Eidy: ja to rikam porad, ze ve tme je to oranzovy a na slunku cerveny :)
-> castrol: o 20m za mnou trapili nejakou Hondu a kdyz jsem slysel "pojde za mnou se podivat" tak me bylo jasny, ze to klucina neda
-> kraska98: o turbu nic nevim a na legalni STK bych si takovou vec nedovolil
19:53:18
04.11.2013
04.11.2013
kraska98
Na té STK jsi byl s origo,nebo turbomotorem ?
19:53:00
04.11.2013
04.11.2013
Tomáššš
19:20:33
04.11.2013
04.11.2013
castrol
-> Dušan: to je vlastna stk ze tam niet ziadneho auta
19:16:37
04.11.2013
04.11.2013
Eidy
-> Dušan: Tys to přelakoval na oranžovou?
Gratuluju.
Gratuluju.
19:10:15
04.11.2013
04.11.2013
FialTo
Cau, zajimalo by me jakou si pouzil barvu a odstin na ty fajne kola KN Minator. Dik
18:36:19
04.11.2013
04.11.2013
MajoLR
18:31:30
04.11.2013
04.11.2013
Dušan
Dneska uspesna legalni STK bez zavad. Zrejme u neceho primhourili oci, protoze osobne bych si to dal s Bckovyma zavadama, ale nepadlo ani slovo, ze by bylo neco spatne :)
11:47:54
21.10.2013
21.10.2013
Dušan
-> Karel.: no jo holt nemel jsem davat tu ostrou vacku
10:58:31
21.10.2013
21.10.2013
Karel.
-> Dušan: ostudo
10:57:34
21.10.2013
21.10.2013
minno
-> Dušan: na pakne sa pýtam preto, lebo u tých novodobých (dokonca aj Ferodo) som sa stretol s tým, že boli krivo zvarené ("T" profil nebol v pravom uhle) a spôsobovalo to potom problém hlavne pri nasadzovaní bubnov. Origo pakne sú najlepšie.
10:36:55
21.10.2013
21.10.2013
Dušan
-> minno: tak ja rucku nepouzivam nijak extra takze jsem to vyresil az kdyz je to nutny. Nicmene ty bubny jsou upaleny a brzdi asi jen za prostredek coz bude problem smajdajici hridele a nehoraznyho vrzani pri brzdeni. Zajimavy je, ze naboj sel slisovat tezce pres stahovak takze musi byt ohnuta hridel. Oblozeni je tam kdo vi co. Kazdopadne je to nejaka novejsi vyroba, protoze to je material jak na predni desticky.
09:36:10
21.10.2013
21.10.2013
minno
-> Ultim: jasné už to vidím, predtým som si nevšimol že ten kryt je akoby nesúosový.
-> Dušan: no ale na takého mechanika ako ty, dať ten kryt opačne, hanba :D
-> Dušan: no ale na takého mechanika ako ty, dať ten kryt opačne, hanba :D
09:29:47
21.10.2013
21.10.2013
Ultim
-> minno: Jak to ze nema? Podivej se na tu fotku a vsimni si, jak se to obrousene v miste, kde do toho narazi ta paka [dole u lanka], tak je snad jasne, ze kdyz ti neco blokuje paku aby nemohla jit dozadu, tak to nebude brzdit na 100%.
08:54:02
21.10.2013
21.10.2013
minno
-> Dušan 20.10.13 21:09:02: ale to nemá na funkčnosť ručky vplyv.
Aké tam máš pakne? Ferodo, či origo azbest?
Aké tam máš pakne? Ferodo, či origo azbest?