skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:47:50
10.05.2013
10.05.2013
Dušan
-> Eidy: ted jsem sronal saci kos tak uvidim co z toho bude. Byl prohnuty. Kdyz to nepomuze tak asi kolecka, protoze tesneni moc neuznavam.
22:39:13
10.05.2013
10.05.2013
Eidy
-> Dušan: A co brousíš? Kolečka?
22:36:34
10.05.2013
10.05.2013
Pavel P@nkáč
-> Dušan: nekdy to u novych prs a kolecek tocit nejde no melo by se tam dat to papirove tesneni, ale lepsi ubrousit...
22:25:16
10.05.2013
10.05.2013
Dušan
-> minno: kolecka dobry, akorat spis vydrenej saci koc a prsa takze tam byly vule. Kazdopadne ted to tady souram rovne desce, protoze pri dotazeni neotocim cerpadlem :) Takze je kriva priruba.
21:45:21
10.05.2013
10.05.2013
minno
-> Dušan: A s novým už máš otestované? Na starých kolieskách bolo vidieť nejaké opotrebenie? To aby som si zaistil tlakomer oleja aj ja, ktohovie aký mám tlak :-) Čerpadlo som tiež chcel dať nové, ale nikde to už nemajú, všade len čínu a ak aj niekde český originál, tak len jedno koliesko z páru a cena tak 20 eur za jedno koleso.....
21:28:49
10.05.2013
10.05.2013
Dušan
-> minno: tlacilo za tepla max 3 bary. Sice stabilne, ale nehodlam to nekde zadrit. Preci jen to ma krapet vic lozisek a vyvodu na jiny kraviny :)
21:24:47
10.05.2013
10.05.2013
minno
-> Dušan: čo bolo so starými prsiami a oilčerpadlom?
23:20:32
30.04.2013
30.04.2013
Dušan
-> Bajou:
Jinak měření zatím přesunuto, jelikož se zmenil rozpis
Jinak měření zatím přesunuto, jelikož se zmenil rozpis
19:43:27
30.04.2013
30.04.2013
bajou
Dneska jsem tě viděl v Žabinách, nádhera.. a ten zvouček
15:47:35
29.04.2013
29.04.2013
Fifa
192k /231Nm
23:33:30
25.04.2013
25.04.2013
Dušan
-> Athlonek: urcite ne po meste :)
23:19:20
25.04.2013
25.04.2013
Athlonek
-> Dušan: Nám to AGU chodí okolo 7,5 benzinu na 100 a rekord jsem na tom udělal 6,2 dle palubního počítače.
16:37:58
25.04.2013
25.04.2013
Dušan
-> Athlonek: rozdil tam asi je, ale ja to nepoznam. Jezdim LPG a tam je to porad 10-12L.
18:30:57
24.04.2013
24.04.2013
Athlonek
-> Dušan: Slušnej krouťák a jak je na tom se spotřebou po chipu?
17:21:06
24.04.2013
24.04.2013
Dušan
-> havlik: taky bych rekl :)
-> vhml: Je to chipovany a ruku za ty cisla do ohne nedam, ale na to kolik to vazi to solidne ozilo
-> vhml: Je to chipovany a ruku za ty cisla do ohne nedam, ale na to kolik to vazi to solidne ozilo
14:36:33
24.04.2013
24.04.2013
vhml
-> Dušan: ta okta má 330Nm? RS má jen 280... By mě zajímalo kolik je v Sharanu, protože ani tak neletí dopředu jako kopne strašnou silou. A podle průtoku váhy vzduchu to vychází někam na cca 175. Ale to je jen tupej dopočet trojčlenkou podle množství vzduchu.
14:32:01
24.04.2013
24.04.2013
havlik
-> Dušan: no já bych typnul že tam víc jak 200koní nebude vzhledem k tomu oktávkovýmu turbu
14:25:28
24.04.2013
24.04.2013
Dušan
co takhle 150k/200Nm
13:54:05
24.04.2013
24.04.2013
urbi21
211hp/242Nm