-> Dušan 23.04.13 09:12:20:
Má to o 2 ložiska víc, to musí vydržet...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:36:14
23.04.2013
23.04.2013
palinator
09:29:45
23.04.2013
23.04.2013
sep
203 HP,235Nm :-)
09:29:14
23.04.2013
23.04.2013
darabos
-> minno:
09:14:18
23.04.2013
23.04.2013
minno
-> Dušan: Každopádne nás ale všetkých pekne štveš, pretože udávaš nové štandardy motorov v škodovkách a tie nie sú zrovna malé A potom sa človek teš z 80k motora, keď Dušan má 200k
09:12:20
23.04.2013
23.04.2013
Dušan
Jnak podle tech odhadu si uvedomte, ze nejsme na BMW foru kde se resi 540i Ikdyz tentokrat sam nevim
09:10:50
23.04.2013
23.04.2013
Dušan
1.4 mela 180k / 217Nm tlak neresme
08:27:28
23.04.2013
23.04.2013
vhml
Můžeš jako základ pro typování dát údaje z 1,3 a tlaky? :-)
08:14:07
23.04.2013
23.04.2013
darabos
187/232
08:07:06
23.04.2013
23.04.2013
Karel.
238koní 265Nm
08:03:38
23.04.2013
23.04.2013
minno
-> Dušan: 210 kobyl a 250 Nm
22:56:55
22.04.2013
22.04.2013
palinator
-> Dušan:
Cooo? Zajezdit? :D
230 koní a 270 Nm
Cooo? Zajezdit? :D
230 koní a 270 Nm
22:43:07
22.04.2013
22.04.2013
Dušan
Dneska jsem tomu trosku pritlacil takze uz se jen doladi predstih a smes. Prvni pocity jsou vcelku dobry Trojka na pul plynu je hotova almazia . Tak ted uz jen zase cekam kdy vyskoci stalej prevod .
Vicemene budu na nejakym vykonovym vrcholu tohoto motoru aby se neposral, takze se to do 3 tydnu odmeri. Schvalne udelame typovani a kdo bude chtit a uhadne nejblizsi cislo v HP a Nm tak si v tom bude moci zajezdit samozrejme pod mou kontrolou :)
Vicemene budu na nejakym vykonovym vrcholu tohoto motoru aby se neposral, takze se to do 3 tydnu odmeri. Schvalne udelame typovani a kdo bude chtit a uhadne nejblizsi cislo v HP a Nm tak si v tom bude moci zajezdit samozrejme pod mou kontrolou :)
17:31:31
22.04.2013
22.04.2013
Dušan
jaky klamar, vsak to je atmosfera
11:28:16
22.04.2013
22.04.2013
TT_daniel
-> Dušan: ty klamar ze hladky diesel
09:40:05
22.04.2013
22.04.2013
minno
-> Dušan: výhovorky
09:13:08
22.04.2013
22.04.2013
Dušan
-> minno: tady se musi pomalu a postupne pridavat tlak, menit ptedstih a smes jinak se to pos......
08:32:09
22.04.2013
22.04.2013
minno
-> Dušan: zábeh? A čože sa stalo? Odpoledne doskladáš a večer už máš zabehnuto, to už neplatí?
07:53:12
22.04.2013
22.04.2013
Dušan
-> Tuner#2: zatim je to slabota Tak do mesice by to mohlo mit plny vykon.
00:57:00
22.04.2013
22.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Pěkný, pěkný, graf bude?