Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

20:32:14
15.09.2012
Čokin
Tady se vaří hodně silnééé kafe......9
16:23:02
15.09.2012
Aidamgonnahate
16:18:00
15.09.2012
Dušan
tento na obrazku neni muj :) me k tomu chybi ta hlava :D
11:31:24
15.09.2012
Deacon
-> Dušan: Pecka 4 Chci taky jeden 3
11:19:33
15.09.2012
francomk
-> Maťulo: žúž labúžo toto! 2
23:53:50
14.09.2012
Maťulo
-> Dušan: do piče matere!!! 9 9 9
20:51:07
14.09.2012
Dušan
-> Eidy:
zvětšit Dušan / Škoda 120L NR.1 - obrázek od Dušan vložen 14.09.2012 20:51:07
20:50:55
14.09.2012
m8rinek
-> Eidy: Radkův motor...
20:50:23
14.09.2012
TTomas
-> Eidy: Jo tech je podle mejch informaci daleko vic jen dnesk uz lidi zase nevedi co za to chtit. Naposled za to nekdo chcel asi 150tis:D
20:48:04
14.09.2012
Eidy
Před asi 6 lety jsem viděl motor taky s 5x uloženou klikou a navrchu byla OHC makovice. Bylo to hnaný řemenem.

Edit: A byl červenej. Jako ten na fotce od Dušana. A skoro bych řekl, že je to ze stejnýho místa. Schwejkova dílna.
upraveno 1x, naposled 14.09.2012 20:49:36
20:46:21
14.09.2012
Dušan
foto hír
zvětšit Dušan / Škoda 120L NR.1 - obrázek od Dušan vložen 14.09.2012 20:46:21
20:45:18
14.09.2012
Dušan
ted jeste sehnat komplet OHC hlavu 1
20:44:30
14.09.2012
m8rinek
-> TTomas: vim, resp věděl jsem ještě o dalších dvou, takže historka co psal minulej majitel 5 (nebo 4) vyrobenejch kusech mě moc nevzrušila :).
20:43:01
14.09.2012
TTomas
-> Aidamgonnahate: Zajimave...lec asi dost nakladne a pracne.
20:41:54
14.09.2012
TTomas
-> Sepp: On to byl vyvoj, kterej podle pametniku prakticky dospel do konce a finalni produkt melo byt to OHC, kterej melo stejnej blok. Takze vyuziti by to jiste naslo, kdyby to neskoncilo diky VW.
20:41:13
14.09.2012
Aidamgonnahate
-> TTomas: V Madarsku to převařujou na 5x uloženou a kliku si nechávají odlejvat v USA
20:38:56
14.09.2012
TTomas
Udajne byly jeste pred timhle zkusebni modely, ktere mely ty dalsi nalitky na ulozeni kliky privarene. Patrne tedy jeste predtim, nez se zhotovila/upravila kokila na tyhle bloky. Ono to prave dost mozna mohla byt jen upravena kokila na klasickej blok, takze pak se opravdu mohlo lejt i malo kusu. Pak jsem nasel jeste fotku stejneho bloku s litinovu kleci jako ma Fabie a pak byly tyhle bloky i na motorech OHC , kterych jsem videl uz vic nez tehle OHV
upraveno 1x, naposled 01.01.2013 21:28:00
20:33:57
14.09.2012
Dušan
-> TTomas: ja mam ve sklepe jeste jeden blok na 1500ku ale uz ma 2 loziska ubrany a je predelanej na 3 ulozeni
20:32:57
14.09.2012
Sepp
-> Aidamgonnahate: To musela bejt série odlitků, tipuju min. přes sto kusů. Nevěřím, že by se fabrika, nebo kdokoliv namáhal s kopytem a dalším pro menší počet.
Extreme Tyres