skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:31:59
14.09.2012
14.09.2012
TTomas
-> Sepp: Ja jsem slysel, ze primo tohodle typu bylo jen 5 kusu, ale neni to overeny a ani tomu moc neverim. Zkusim se zeptat pana Musala az se s nim setkam pristi tyden.
20:29:36
14.09.2012
14.09.2012
Aidamgonnahate
-> Sepp: Vim ještě o jednom krom těhle dvou a má ho ten červenej rapid za 50tis euro. Určitě ještě nějakej kousek bude..
20:29:25
14.09.2012
14.09.2012
TTomas
-> m8rinek: Tak v tom taky jeste uplne jasno nemam nicmene postupne to krystalizuje do ostre atmosfery...tak jak si to takovej motor zalouzi. Ikdyz turbo by z nej bylo taky dobry:D
20:27:38
14.09.2012
14.09.2012
Sepp
Jen pro zajímavost, netuší někdo kolik jich bylo dohromady vyrobenejch?
20:27:14
14.09.2012
14.09.2012
m8rinek
-> TTomas: gratuluju, taky jsem nad tím přemýšlel, ale co s tím? :)))
20:26:48
14.09.2012
14.09.2012
TTomas
-> m8rinek: jj uz je to tak.
20:26:25
14.09.2012
14.09.2012
Sepp
-> TTomas: Lups, pardon, ne že by to byl teda takovej posun.
20:26:07
14.09.2012
14.09.2012
Dušan
dva blazni
20:25:40
14.09.2012
14.09.2012
m8rinek
-> TTomas: takže ten druhej komplet, jsi koupil Ty? :)
20:24:41
14.09.2012
14.09.2012
TTomas
-> Sepp: Tos ale asi koukal na ten muj
20:24:25
14.09.2012
14.09.2012
Dušan
-> Sepp: to ale neni ten z inzerce co tu ted byl
20:21:43
14.09.2012
14.09.2012
Sepp
Koukal jsem na něj dopoledne, pak jsem na to zapomněl a vzpomněl druhej den. Gratulace ke koupi
19:32:14
14.09.2012
14.09.2012
Dušan
-> J3STER: blok je identicky s favoritem, nalitek na merku ala 742 to ma taky.
17:53:58
14.09.2012
14.09.2012
Aidamgonnahate
-> J3STER:
17:53:56
14.09.2012
14.09.2012
škodec
-> Dušan: co to...to je z freestyle felicie?
-> J3STER: mierka tam je videt ako na fa/fe
-> J3STER: mierka tam je videt ako na fa/fe
17:27:01
14.09.2012
14.09.2012
minno
-> Dušan:
17:26:19
14.09.2012
14.09.2012
Dušan
-> Nwkt: zase na chvilku at se muze kecat :)