skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
10:25:21
22.06.2012
22.06.2012
Dušan
-> minno: ja zjistil ze tomu motoru chybi vzduch a proto nejede. Tak jsem to upravil a vzduchu mu dodavam vic
10:20:14
22.06.2012
22.06.2012
MaiffyW3
minno 22.06.12 10:04:04 napsal:
→ Dušan: za naších čias keď ľuďia chceli od škodovky
vyšší výkon tak tam šupli motor z favorita. tak s tým maš úplne pravdu
→ Dušan: za naších čias keď ľuďia chceli od škodovky
vyšší výkon tak tam šupli motor z favorita. tak s tým maš úplne pravdu
10:04:04
22.06.2012
22.06.2012
minno
-> Dušan: za naších čias keď ľuďia chceli od škodovky vyšší výkon tak tam šupli motor z favorita. Ty ideš nejakým divným smerom, motor 120 a robí diery do kapoty a čela Má to zmysel?
09:59:09
22.06.2012
22.06.2012
Karel.
-> Dušan: a jak jsi to z toho motoru dostal? Máš tam nějakou vačku ostrou a zvýšenou hlavu nebo tam máš nějakej výfuk drsnej?
09:54:29
22.06.2012
22.06.2012
Dušan
-> Karel.: jo, na dvojku
09:47:56
22.06.2012
22.06.2012
Karel.
-> Dušan: vždyť tam máš 120, tak kolik ti to jede? 110km/h?
09:24:06
22.06.2012
22.06.2012
Dušan
kdyby tam nebyla striska tak tam nejsou ani ty driy a jezdi to 90
09:20:43
22.06.2012
22.06.2012
Karel.
Já bych tu stříšky zkusil hodit do barvy auta
08:50:19
22.06.2012
22.06.2012
Martin/125/
ty díry v kapotě a v tom čele s tim jemnym tahokovem v barve jsou pekne(možná tu na kapotě dát na prostředek) ale je to pekne zajimave...zato ta velké černé cosi na té střeše...mno...bylo by to tak pekné auto bez toho...
08:02:12
22.06.2012
22.06.2012
minno
Mne sa to páči. Pri pozeraní fotiek som bol tak zahľaďený na čelo - že čo za čudo to tam je - že kapotu som si ani nevšimol :) A potom čítam príspevky a že čo, kde, aká kapota? Kuknem ešte raz fotky a ahááá kapota
06:45:09
22.06.2012
22.06.2012
Dušan
-> Čokin: asi tak
-> R@ZOR: funguje to zatim nejlip co jsme mel
-> Martin/125/: bohuzel to je boj. Ja tam ten vzduch proste potrebuju.
Jinak vse je lehce navratny jelikoz mam puvodni dily v laku.
-> R@ZOR: funguje to zatim nejlip co jsme mel
-> Martin/125/: bohuzel to je boj. Ja tam ten vzduch proste potrebuju.
Jinak vse je lehce navratny jelikoz mam puvodni dily v laku.
06:37:06
22.06.2012
22.06.2012
Martin/125/
je fakt moc pekna...bohužel extrémě hodně moc moc moc zkažená tou černou přinejtovanou věcí nad zadnim okynkem :-(
05:19:14
22.06.2012
22.06.2012
R@ZOR
Ja bych rekl ze je to dobry. Hlavne jestli to pomohlo?
23:54:19
21.06.2012
21.06.2012
Čokin
-> Dušan: Mě se to zamlouvá, je to udělaný v duchu ,,hlavně nenápadně".
23:13:14
21.06.2012
21.06.2012
Athlonek
-> Dušan: Jo k tomu hustýmu tahokovu, kámoš ho měl na Golfu v nárazníku a při větších rychlostech se docela zvedla teplota motoru a dělal to právě ten hustý tahokov v nárazníku.
22:41:00
21.06.2012
21.06.2012
Kurier Grobar
-> Dušan: mne sa to nepáči, ďalšia škodovka po BABY BLUE TURBO. Nejde to spraviť inač to vytiahnutie vzduchu? takto mi to príde ako vystrihnuté z nožničkami na plech
Toto je podľa mňa krajšie www.ulozisko.sk/528410/gu lky.jpg možno väčšie krúžka alebo menši uhol hrán www.ulozisko.sk/528411/hr any.jpg. Mier :)
Toto je podľa mňa krajšie www.ulozisko.sk/528410/gu lky.jpg možno väčšie krúžka alebo menši uhol hrán www.ulozisko.sk/528411/hr any.jpg. Mier :)
22:40:34
21.06.2012
21.06.2012
Dušan
-> Tuner#2: jj schvalne hustej at to radoby nejde tolik videt na rvni pohled
22:37:57
21.06.2012
21.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 21.06.12 22:33:21: JJ a hodně hustý tahokov nebo cos tam dal.
22:33:21
21.06.2012
21.06.2012
Dušan
-> Tuner#2: rikam ze je to evo. Uplne hranaty to neni. Proste jsem vzal flexu a neco vytvoril. Navic jak je to v barve tak to hodne splyva