skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:28:52
21.06.2012
21.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Proč jsi chtěl fotky, když jsi stejně udělal ostré hrany? Za mě nelíbí...
22:25:40
21.06.2012
21.06.2012
Dušan
-> Athlonek: je to spis takova evo 2, neni to hyper rovny pri pohledu z blizka.
22:25:24
21.06.2012
21.06.2012
myschaak AZNP K.Hora
to je ale sakra zajímavý
22:19:53
21.06.2012
21.06.2012
Athlonek
-> Dušan: Vypadá to pěkně, čistá práce!
22:14:48
21.06.2012
21.06.2012
Dušan
-> OndraKrupi: vsak to divny je
22:11:17
21.06.2012
21.06.2012
OndraKrupi
-> Dušan: to musim zítra okouknout.... takhle na fotkách to vypadá nějak divně
22:10:30
21.06.2012
21.06.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: tak tá kapota zadná nemá chyby
22:07:16
21.06.2012
21.06.2012
Athlonek
Hele já vidím přez čelo na motor!
23:48:19
15.06.2012
15.06.2012
pistaa
-> Ultim: je to smeid kup poriadne oblozrnie nie je to vec dennej spotreby tak investuj a zhanat 40 rocne skodlive hluposti neviem ci chces hlavne ked funguju mozno tak ako tie bezne za 10€
23:30:59
14.06.2012
14.06.2012
Ultim
Ja o tom nevim vubec nic, proto davam na nazor lidi, co s tim maji zkusenosti:
skoda-virt.cz/cz/.../5706 0-treci-segment-kotoucove- brzdy-osinek?gotopost=9...
skoda-virt.cz/cz/.../5706 0-treci-segment-kotoucove- brzdy-osinek?gotopost=9...
22:57:37
14.06.2012
14.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak jednou je Osinek šmejd co shoří a podruhý má koeficient rozdílný o jednu setinu a rozdíl nepoznáš. Pes aby se v tom vyznal...
22:13:27
13.06.2012
13.06.2012
Dušan
Aby nekdo nerekl ze nic nedelam tak jsem od pondeli vymenil spojku, opravil nahon tachometru v prevodovce a udelal pruduchy na chlazeni motoru coz opravdu konecne funguje a dokonce lip jak zvedla kapota takze se ta 120 krasne chladi . Ted jen do laku a hura na Blansko . A minuly tyden konecne chladaky dopredu.
22:03:21
13.06.2012
13.06.2012
pistaa
-> Ultim: to by som si nedovolil tvrdit.. alebo je tam rozdiel mozno jednu stotinu v koeficient co nespoznas.
20:12:32
12.06.2012
12.06.2012
Ultim
-> pistaa: Ja (a nejen ja) jsem mel za to, ze prave Osinek brzi nejlip ze seriovek.
Nesrovnavam s DS2500, to uz je trochu jinde.
Nesrovnavam s DS2500, to uz je trochu jinde.
21:37:24
06.06.2012
06.06.2012
minno
Mne Feroda nebrzdili Ale to som mal len tie základné šupky SL.
21:36:56
06.06.2012
06.06.2012
Tomaso435
-> Nwkt: předpokladam že nedělej rozdíl ve směsi na škodovku a fa.. drolej se i ted . . . ale nějakejch 50 tis to vydrží
21:36:46
06.06.2012
06.06.2012
castrol
-> Nwkt: a stale sa drolia
21:35:27
06.06.2012
06.06.2012
Nwkt
-> Dušan: Mě se Feroda drolily, ale jak jsou na tom dneska nevim
21:34:48
06.06.2012
06.06.2012
pistaa
-> Dušan: osinek absolutne nebrzdi, len to zhori a je koniec.. a 2500 neberu kotuce absolutne vobec