Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

18:44:40
23.05.2012
pistaa
-> Dušan: no co ako turbo?
13:17:23
20.05.2012
Dušan
-> minno: vlastni vyroba
12:17:14
20.05.2012
minno
-> Dušan: ten koberec čo máš na podlahe to je vlastná výroba, či si kúpil niekde takýto nový pre škodovku?
09:49:34
20.05.2012
Dušan
-> Vrba: dal jsem vetsi trysku takze davam vic E85 ak n95. Je to +- 60/40
22:44:09
19.05.2012
Vrba
-> Dušan: A jaký ted jezdíš palivo?porad mixuješ?na benzin se nechyta?
21:09:33
18.05.2012
Dušan
-> kraska98: videa nejaky mam ale neni to moc zazivny az na jeden okamzik kdy jsem dostal ve 100 v zatacce smyk 3 . V tu chvili to moc vtipny nebylo, ale od toho je zavodni draha kde se to ma zkusit.
20:04:29
18.05.2012
kraska98
Dal bys sem video z okruhu?Jinak ted mě potěšilo tohle:Plán je jednoduchý:naprosto seriový dravý vzhled s KRAPET SILNĚJŠÍM MOTOREM 3 3
18:09:05
18.05.2012
palinator
-> Ultim:

To jsem nezapomněl. Netroufám si tvrdit, jakej odpor by ta turbína dávala. Přeci jen dmychadlo saje přes další potrubí a značnými otáčkami.
upraveno 1x, naposled 18.05.2012 18:09:17
17:57:08
18.05.2012
Ultim
-> palinator: Nezapomel jsi na neco? V tom okamziku tam sice turbo bylo,ale nedavalo zadny tlak. Takze odpor "turbiny" byl zanedbatelny. 4
17:48:15
18.05.2012
palinator
-> Dušan:

Ale furt tam bylo... takže na straně výfuku byly ztráty turbem a na straně sání byly ztráty sáním s ještě větším odporem.
17:44:46
18.05.2012
Dušan
-> palinator: no kdyz me vypadla hadice od turba tak to nejelo ani 90
17:42:07
18.05.2012
palinator
-> Dušan:

Beztak z těch třícifernejch výkonů už na dvouciferný nemáš cit, takže nepoznáš 105 od 130..3 47



(hlavně to prosimtě neber zle, dělám si prdel 4)
17:39:36
18.05.2012
Dušan
-> Ultim: bez turba tak 35kw protože to jede jak 105ka. S turbem teď tak 110kw
17:04:09
18.05.2012
Tommyk
-> Dušan: 1.2baru? tak to už musí být peklo 1 fandím ti 4 a doufám že to auto někdy uvidím naživo :-)



můžu se ozvat až budu v brně? 40
15:10:50
18.05.2012
Ultim
-> palinator: Urcite tam bude degrese. Spravne by tam mel byt jeste vliv teploty vzduchu, odpor turba samotneho a co ja vim jeste... Mozna to bude stejna krivka jako u zvysovani KP.

Dusan ma zatim malo mereni na brde, aby se to dalo nejak aproximovat. Chtelo by to zmerit vykon bez turba at vime zakladni hodnotu 4
15:01:35
18.05.2012
palinator
Dušan 17.05.12 21:57:12 napsal: resim maly problem se spojkou jak jsem ocekaval...

Já to věděla, já to řikala!!3
14:58:46
18.05.2012
palinator
-> Ultim:

Tenhle vzorec ale nejde uplatňovat donekonečna, nevystihuje skutečnost zcela přesně (v závislosti na použitém tlaku).
14:52:44
18.05.2012
Ultim
-> Dušan: Kdyz uz se bavime o tlakach, tak existuje fce na vypocet vykonu podle tlaku.

Pp = Pn * [ (plnící tlak + atmosférický tlak) / atmosférický tlak]



Pp - výkon přeplňovaného motoru

Pn - výkon nepřeplňovaného motoru



Viz:

www.autodoplnky.cz/jak-na -tuning/preplnovani-a65977
14:01:13
18.05.2012
Dušan
-> ochoda: ono je neuveritelny co v tom motoru je za potencial uz s 1.2b
13:39:32
18.05.2012
ochoda
-> Dušan: rekl bych ze je to otazkou casu jen kdy tam zacnes tlacit tak 1.5 :D
Extreme Tyres