skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Karel.: Kdy ty vyjedes?Uz ti to aspon vrci?
-> Dušan: tak nejako podobne ako ondie :) kde berieš furt tú chuť pracovať na jednej a tej istej veci.....ja mám tiež furt chuť niečo na aute robiť.....ale robiť dookola "to isté" ma nebaví.....aspoň nie tak často....Spraviť a musí to chodiť, ale zas je pravda že keď chcem niečo poriadne odladiť, tak tomu venujem aj poriadne veľa času až kým sa to nedorobí na hotovo.....
Čo sa stalo s prevodovkou? To ti už začala hučať tá, čo si teraz nedávno dával dokopy aj s tým novým 5-kovým súkolím?
Čo sa stalo s prevodovkou? To ti už začala hučať tá, čo si teraz nedávno dával dokopy aj s tým novým 5-kovým súkolím?
-> Dušan: www.kalina.cz/ Nejsilnější vyjde na 400(plech z obou stran), do 2mm může být pouze ,,papír,, za 200Kč.
-> m8rinek: mame nejakej odkaz ?
-> ondie: dik za uznani. Docela nabitej vikend. V sobotu pro motor, rozdelat, predelat, vyndat druhej motor, v nedeli domaci prace 8h u matky a tchyne, vecer upravit hlavu a dneska me boli cely telo. Pri pomysleni, ze me ceka prevodovka, pak to cely slozit a doufat, ze je to dobre slozeny je hrozny 

-> Dušan: taky bych šel cestou silného těsnění. Než se prcat z vybráním spalováku tak tam frkneš jiný těsnění a jedeš...
-> Dušan: magor



-> Vrba: samozrejme ze takovy veci jdou, ale upravuju motor v radech rozumnych penez. Ted uz to vydrzi. 8.0 a rozumny tlak to vydrzi. Ostatne predtim to i s 0.8b fungovalo pekne. Lec 1.0 je vic :)
-> Dušan: zkus snizit (zarovnat) 135 pisty.
-> Dušan: Fakt velikej respekt k tvojí pracovitosti..že cesta k úspěchu vede skrz trní je jasný,ale že ho s takovou vervou sekáš z cesty pryč,na to klobouk dolu..přeju ať najdeš brzo ten střed kdy to skvěle pojede a zároveň vydrží. Obdivuhodný.
Next level 1500 ccm? 

-> Dušan: si koupíš jedno do foroty :).
-> m8rinek: to je pěkný, ale zase extra díl co nekoupim kdekoli
-> Dušan: Dá se koupit těsnění až 2,3mm a pak netřeba tolik odebírat...
-> TTomas: ja tomu moc neverim, radsi to udelam tak aby to chladilo z prave strany. Neni problem to natahnou na druhou stranu kratsi cestou.
-> pavucina: aktualne bude KP 8.0. Uz se bojim ve spalovaku ubirat jelikoz je docela vybrouseny. Uvidim jak to pojede.
O vikendu jsem se zasnazil a dle foto nekdo pozna, ze postavil kompletne jinou 1.4
Hlava vice vybrana a spodek je komplet "nova" 1.4. Puvodni davam bokem na dily. V tydnu poskladam new prevodovku jelikoz aktualni zacala tect a hucet. O vikendu to bude zase drandit
O vikendu jsem se zasnazil a dle foto nekdo pozna, ze postavil kompletne jinou 1.4

-> Dušan: Paska to vydrzi, ale delaj se primo heat shieldy na turbo. Jsou ucinejsi a daji se jednoduse nandat i sundat. 

-> Eidy: nejsem si jist, ale ta paska nehori ani kdyz je kov cerveny ?
Vlevo je proste vyfuk tak to predelam nekam do prava jak jsem to zkousel. Jinak na Octavii 1,8T je to vedeni tak 3m dlouhy a taky to funguje

Vlevo je proste vyfuk tak to predelam nekam do prava jak jsem to zkousel. Jinak na Octavii 1,8T je to vedeni tak 3m dlouhy a taky to funguje
Porad resite ten KP, to chces jit jeste dolu pod 8,4 ?
-> Dušan: Turbo by bylo nejlepší omotat páskou, aby ti zbytečně nehřálo prostor. A IC bych hodil někam vlevo dolů a udělat nádech třeba zespod auta, ale každopádně zkrátit vedení na minumum. Výfuk pak holt táhnout kudy to vyjde. Samotný turno utlumí dost, teda na můj vkus, tedy jeden tlumič by měl stačit.
Já vím, radím pozdě.
Já vím, radím pozdě.