skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
12:18:56
03.12.2011
03.12.2011
Dušan
-> Čokin: pry pomahji sneci tak na tom pracuju
11:59:41
03.12.2011
03.12.2011
Čokin
-> Dušan: No to je nás víc co hledají......ale furt je hajzl někde schovaný a né a né vylézt
11:20:21
03.12.2011
03.12.2011
Dušan
-> Vrba: vsak proto ten kroutak hledam
11:19:44
03.12.2011
03.12.2011
Vrba
-> Dušan: Ono je to nesmysl dávat tak dlouhé kvalty.Motor má malý objem a krouták a prostě to neroztáhne.Pak si tam pětku ani nedáš a nebo ji nevytočíš na max otáčky protože to ten motor neutáhne.
11:31:45
02.12.2011
02.12.2011
Dušan
-> Marcius: v anglii.
10:36:14
02.12.2011
02.12.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
Dušan 02.12.11 06:43:11 napsal:
→ Urbi: to je spis zvyk z jinyho auta. Neni duvod tocit ve
130 skoro 4000ot.
jsi můj člověk někdo si libuje v sadomaso vytáčení, ale já mám taky rád klídek... třeba u escorta 1.8 16v se mí líbí možnost jet na trojku až 160 při 6t ....
jinak kde všichni scháníte ty solex 32dis ?? ... mě se ty karburátory snad bojej nebo co, nikdy mi to neklaplo
→ Urbi: to je spis zvyk z jinyho auta. Neni duvod tocit ve
130 skoro 4000ot.
jsi můj člověk někdo si libuje v sadomaso vytáčení, ale já mám taky rád klídek... třeba u escorta 1.8 16v se mí líbí možnost jet na trojku až 160 při 6t ....
jinak kde všichni scháníte ty solex 32dis ?? ... mě se ty karburátory snad bojej nebo co, nikdy mi to neklaplo
09:27:05
02.12.2011
02.12.2011
minno
Dušan 02.12.11 09:16:44 napsal:
→ vhml: pro me nepouzitelny Ja chci aby to na 2ku
jelo min 100 Ja točím dvojku max. do 80 a už to mám pocit, že je moc
→ vhml: pro me nepouzitelny Ja chci aby to na 2ku
jelo min 100 Ja točím dvojku max. do 80 a už to mám pocit, že je moc
09:16:44
02.12.2011
02.12.2011
Dušan
-> vhml: pro me nepouzitelny Ja chci aby to na 2ku jelo min 100
09:04:27
02.12.2011
02.12.2011
vhml
-> Dušan: točím 4000 v necelých 90 a do nového roku budu dávat převodovku kratší :-D
08:59:52
02.12.2011
02.12.2011
Dušan
-> Vrba: to nechci, me nejde o otacky motoru, ale o delku klasicke skodovacke prevodovky. Protoze jet 170 v 5000ot je bida. Tam to ma jet tak pres 180
07:59:19
02.12.2011
02.12.2011
Vrba
-> Dušan: Potom tedy namontuj naftáka a můžeš točit 1500:P
06:43:11
02.12.2011
02.12.2011
Dušan
-> Urbi: to je spis zvyk z jinyho auta. Neni duvod tocit ve 130 skoro 4000ot.
01:51:11
02.12.2011
02.12.2011
Petr Urban
-> Dušan: Že tě pořád drží jezdit s tak dlouhou převodovkou a ještě by si chtěl delší pětku ? Tady asi rád někdo cestuje
-> Čokin: Na nový motor by možná ani potřeba takové převodovky nebyla...nebo to chceš opravdu neutuchající zrychlení a navazování na nějaký závody kopce ?
-> Čokin: Na nový motor by možná ani potřeba takové převodovky nebyla...nebo to chceš opravdu neutuchající zrychlení a navazování na nějaký závody kopce ?
21:53:43
10.11.2011
10.11.2011
vhml
-> minno: musela by se vyrobit i znova zpatecka
12:44:52
10.11.2011
10.11.2011
Čokin
-> minno: Ano jednička je delší tím krásně navazuje na dvojku v otáčkách a trojka už je zase moc daleko......ještě řeším jestli i kratší 5ku ale asi ano to už by tam byla pořádná díry mezi 4-5.Každopadně zbytek kvaltu bude od Sixty v šikmém zubu, neumím si představit jet na 3 nebo 4ku se zvukem zpátečky. No uvidíme, když to bude naprd postavíme další špajzku to přeci není problém
09:18:56
10.11.2011
10.11.2011
minno
-> vhml: to mi je jasné, ale 1-ku má Čokin už tiež prevarenú za rovný zub.
09:16:49
10.11.2011
10.11.2011
vhml
-> minno: 2 lze změnit jen velmi obtížně
09:13:14
10.11.2011
10.11.2011
minno
-> Čokin: a 2-ku necháš bez zmeny?
08:33:06
10.11.2011
10.11.2011
Čokin
-> Dušan: Letos budu brat od Sixty 3,4,5, a SP budu dávat 3,9ku.
15:35:20
09.11.2011
09.11.2011
vhml
-> Dušan: z 5Q 1203