skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:16:52
28.12.2011
28.12.2011
Karel.
-> Dušan: dobře jedeš
17:24:30
22.12.2011
22.12.2011
Dušan
-> Gemini: ty ses tim facebookem posedlej
-> Tomášš: musi
-> Tomášš: musi
11:51:48
22.12.2011
22.12.2011
Tomášš
-> Dušan: držím palce ať se ti to povede
08:41:50
22.12.2011
22.12.2011
Gemini
Like !
14:20:47
21.12.2011
21.12.2011
Dušan
-> Marcius: karburator je jako novy, dokonce pekne pretesneny, ten vymenik neresim, vypada dobre a bez usazenin
09:23:18
21.12.2011
21.12.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: pokud máš možnost, nech si karburátor i výměník voda/olej vymejt v ultrazvukové myčce. Bude to jako nový
12:21:53
18.12.2011
18.12.2011
Dušan
-> Karel.: zvysim tlak
08:52:33
18.12.2011
18.12.2011
Karel.
vsazím 100kč, že nakoni léta řekne, že to málo tahá a narve tam zas něco jinýho
22:27:27
17.12.2011
17.12.2011
Dušan
-> minno: rika se, ze objem nicim nenahradis tak chci predvest ze to neni pravda
22:26:08
17.12.2011
17.12.2011
minno
čo to ty tu zase stváraš
13:27:47
16.12.2011
16.12.2011
Dušan
-> Karel.: ted to brzdi dobre, ale nesmim s tim zavodit no
11:56:44
16.12.2011
16.12.2011
Karel.
-> Dušan: zatím ne, ale myslím, že na jaře bude potřeba brzdit, je fakt, že na dálnici hold dojedeš setrvačností
11:27:27
16.12.2011
16.12.2011
Dušan
-> Karel.: kdo brzdi nevyhrava, zatim neni co brzdit a hlavne motor si sezere finance takze pak uvidim.
08:52:03
16.12.2011
16.12.2011
Karel.
-> Dušan: měl bys začít řešit i brzdy
12:36:16
11.12.2011
11.12.2011
TTomas
-> havlik: Venku celkem bezny. To jen tady u nas nevedi co za to chtit.
07:24:28
10.12.2011
10.12.2011
havlik
-> TTomas: to jsou ovsem velmi hezky ceny
23:39:28
09.12.2011
09.12.2011
TTomas
23:31:36
09.12.2011
09.12.2011
Dušan
-> vhml: jak jsem zminoval, v anglii byvaji.
18:21:55
09.12.2011
09.12.2011
m8rinek
-> vhml: teď byl jeden v inzerci
18:19:49
09.12.2011
09.12.2011
vhml
Kde ty DISy všichni berete? :-(