skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
00:02:40
25.12.2010
25.12.2010
Dušan
nevi nekdo na porovnani jestli jsou ty vahadla dobre sestaveny ? Myslim podlozky atd. Jel jsem podle Andrta a tam je to napsany trosku chaoticky
06:59:28
21.12.2010
21.12.2010
Dušan
-> palinator: pila podle me reze kde co, toto neni bohuzel jeste 100%
-> minno: sam si postav
-> minno: sam si postav
22:13:52
20.12.2010
20.12.2010
minno
-> Dušan: potom ked ten motor doskladas, tak mi ho daj
21:47:16
20.12.2010
20.12.2010
palinator
Takovou pilu bych si někdy taky v nějakým autě přál.
Jde do oblíbených.
Jde do oblíbených.
22:35:56
15.12.2010
15.12.2010
jarda.u1
-> Dušan: zachvili by byly nedostatkovy i prevodovky na virtu
22:22:59
15.12.2010
15.12.2010
Dušan
-> jarda.u1: to uz ti taky bylo. uz jsem pro nej malem jel .
22:04:38
15.12.2010
15.12.2010
jarda.u1
-> Dušan: to uz tam muzes rovnou dat motor ze spotrebaka
21:29:51
15.12.2010
15.12.2010
Dušan
-> jarda.u1: neco takovyho -> Čokin: laka me to, ale znas me. v hlave mi lita neco s 1,5
19:37:34
15.12.2010
15.12.2010
Čokin
-> Dušan: Co se chystá? Snad né návrat k originálu??
19:22:34
15.12.2010
15.12.2010
jarda.u1
-> Dušan: bude "estékáčkovej" motor? Když na to tak koukám,tak mě to čeká v červnu...
21:51:55
08.12.2010
08.12.2010
Dušan
-> R@ZOR: jj vicemene AGU je starsi koncepce, funkcne stejna, ale dalsi jsou uz moderneji vybavene.
21:48:53
08.12.2010
08.12.2010
R@ZOR
Je tam toho vic, turbo, vstriky, 1.dil vyfuku, proti AGU el. klapka, 2 cidla klepani, cidlo tlaku turba, variabilni casovani ventilu, jinak zapojeny podtlaky a ovladani bov, atd.. Jinak spojka by mela bejt stejna 220mm je dvouhmotnostni setrvak a 228mm je jednohmotnostni. Pak je jeste 240mm, ale to je pro 6q. Ja mam po chipu spotrebu -0.5L dolu!
14:18:25
08.12.2010
08.12.2010
jarda.u1
-> Dušan: Diky
08:09:36
08.12.2010
08.12.2010
Dušan
-> jarda.u1: +- stejny, nepocitil jsem zadny zmeny. Krome velkyho rozdilu kdyz sepne turbo
07:55:12
08.12.2010
08.12.2010
jarda.u1
-> Dušan: Diky za odkaz a zajimave informace .Jeste bych se chtel zeptat,jak je tomu se spotrebou po uprave,a jak tomu bylo pred upravou.
07:45:12
08.12.2010
08.12.2010
Dušan
-> jarda.u1: 220 mam ja na AGU. Ten tvuj by mel byt na 99% totozny s RS motorem. Je tam uz to vetsi turbo ja v RS a podle me i vstriky. Pak samozrejme mechanika.
www.sportmotor.cz/index3. htm
www.sportmotor.cz/index3. htm
07:41:10
08.12.2010
08.12.2010
jarda.u1
-> Dušan: Ted mas na mysli tech 220 mm u motoru AUM?Nevis,jestli je mezi timto motorem a motorem z RS (AUQ) nejakej rozdil v mechanickejch castech? (Hlava,vacka,pisty,turbo?
...atd.),nebo je tedy uplne stejny co se stavby tyce?
06:49:28
08.12.2010
08.12.2010
Dušan
-> jarda.u1: AUM je stejnej motor jako RS a da se cipovat na 154kW Je tam toho jinak vic. Spojka je 220.
00:25:44
08.12.2010
08.12.2010
mekky
to vypada zatim moc dobre, osobne bych to smeroval do naprosto seriove podoby.
23:27:53
07.12.2010
07.12.2010
jarda.u1
-> Dušan: Autokelly udava prumer spojky bud 220 mm,nebo 228 mm,avsak u obou typu,jak u 110,tak i u 132 kw.Tu 220 mm udavaji do 7/2000 a 228 mm od 8/2000,takze s toho vyplyva,ze RS tech 220 mm ani mit nemohlo.Ja mam kod motoru AUM r.v. 2002,tak si myslim,ze budu mit spojku stejnou jako RS.Ted jsem delal rozvody na obou motorech a byly taky naprosto stejne.Jinak diky za info.