skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
11:39:48
04.01.2011
04.01.2011
Dušan
-> minno: u nas bolesti nebivaji . Urcite pak napisu jak to dopadlo.
09:40:25
04.01.2011
04.01.2011
minno
-> Dušan: keď mladú "bolí hlava"?
Tak potom daj vedieť referencie, tiež by som si chcel dať spraviť hlavu na bezolovo.
Tak potom daj vedieť referencie, tiež by som si chcel dať spraviť hlavu na bezolovo.
08:14:19
04.01.2011
04.01.2011
Dušan
-> Petr81: to se neboj , na tomto delam v druhem polocase
07:52:55
04.01.2011
04.01.2011
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Ahoj, ty si s tím zas hraješ víc jak se svoji mladou.
06:48:08
04.01.2011
04.01.2011
Dušan
-> minno: motor je puvodni, spodek byl komplet v pohode az na to ze nesly vytahat vlozky tak pomohlo mirne nasili . Hlava se jeste dela, ale mela by byt uz tusim i hotova. Reference muzu dat az to bude hotove, ale je to jedna firma v Brne.
23:47:47
03.01.2011
03.01.2011
minno
-> Dušan: krásny motorček :) takže to vlastne robíš ten pôvodný čo v aute bol, hej?
Čítam popis motoru a vidím sedlá na bezolovo. Kto ti to robil, kde?
Piestna sada ostala pôvodná?
Čítam popis motoru a vidím sedlá na bezolovo. Kto ti to robil, kde?
Piestna sada ostala pôvodná?
08:00:18
03.01.2011
03.01.2011
MOLSO
-> Dušan:
07:27:23
03.01.2011
03.01.2011
Dušan
-> MOLSO: tak normalne
06:57:47
03.01.2011
03.01.2011
MOLSO
-> Dušan: ty sa s tym fakt hráš panečku
06:49:18
03.01.2011
03.01.2011
Dušan
-> Star LC20: to ja sam nevim , jsou dlouhe vecery a tak pracuju aspon na necem co je potreba a kdyz uz to delam tak si s tim hraju. Nerikam ze se nevratim k originalu, ale v tom pripade by to byl predstupen originalni motorizace . S necim na tu technickou jezdit musim a se zahnojenym motorem co sotva utahne 3.9 prevodovku se i tam nechce. Hlavne me to taky laka jak to pojede. K fabii to bude mit vykonove hodne daleko, ale zase to muze jezdit docela pekne.
-> Čokin: s tim stoclenym stadem by se taky dalo neco udelat. Kdo vi jestli to vubec pojede
-> Čokin: s tim stoclenym stadem by se taky dalo neco udelat. Kdo vi jestli to vubec pojede
23:39:35
02.01.2011
02.01.2011
Čokin
-> Star LC20: Vzhledem k tomu, že si stím dává tolik práce tak bych to viděl na návrat k originálu. 100 člené stádo šemíků tam určitě nebude
23:18:31
02.01.2011
02.01.2011
Star LC20
-> Dušan: Jaký je vlastně přesný účel toho motoru .12 co momentálně stavíš? Jenom na STK, nebo návrat k originálu ?
10:55:53
29.12.2010
29.12.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: aha :) dobrej postup. dik za radu ;-)
06:48:52
29.12.2010
29.12.2010
Dušan
-> stika87: uz se vas ptalo vic . Jezdim to umyvat na wapku a prostredek kupuju primo na miste, bohuzel neni oznacen, ale ja to tipuju na ten carlan. Hodne si s tim pohraje wapka s teplou vodou. To jde kolikrat dolu samo i bez pripravku. Hlavne to delam na 3 etapy. 1. Wapka s chemii, 2. mechanicky ocistit co nejde dolu, 3. opet wapka s chemii. Pokud to nestaci tak stejny kolo a melo by to byt ocisteny. Nekdo chce lest, ale to se musi vetsinou cistit mechanicky.
01:01:25
29.12.2010
29.12.2010
stika87 - Maschinenführer
cau hele dotazek cim si cistil ten blok ? ceka me podobna prace a rad bych aby to nak vypadalo dik moc
10:05:58
25.12.2010
25.12.2010
Athlonek
-> Dušan: Ve Favoritu jezdíme asi 16 let céčka a Octavie 1.8 T je nepotřebuje.
10:01:40
25.12.2010
25.12.2010
Dušan
-> Athlonek: ja i vic, ale jeste nikdy na 5ti kanalu
09:57:02
25.12.2010
25.12.2010
Athlonek
-> Dušan: Céčka jezdim už dva roky.
09:54:17
25.12.2010
25.12.2010
Dušan
-> Athlonek: zpivas nebo jsi nemel zdani ze to tak jde udelat
09:52:16
25.12.2010
25.12.2010
Athlonek
Céčka, sbírá céčka, v tom je ta léčka a já jsem o tom neměl ani zdání?