skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
13:23:31
28.06.2010
28.06.2010
Karel.
-> Čokin: bohužel tenhle měsíc šli penízky na jiné účely navíc ješ¨tě jsem neměl dodělaný sedačky v autě, jsem nestíhal, však jihomoravák t jistí
13:19:55
28.06.2010
28.06.2010
minno
-> Dušan: však sa chalani na zraze smiali, že dušan to už týždeň ladil tam pootočil rozdeľovačom, tam vymenil trysku, tam popridával na bohatosti.... škoda, že neviem ja čas svojeho šprintu sakra :(
13:17:19
28.06.2010
28.06.2010
Čokin
-> Karel.: A kdepak sise ty flákal hmmm ??? Píšu Ti velké významné mínus!!! Hlavně za sobotní večerní akci !
12:37:23
28.06.2010
28.06.2010
Kapřík
-> Karel.: o vteřinu
12:35:55
28.06.2010
28.06.2010
Karel.
-> Kapřík: o kolik horší čas jsi měl než kluci?
12:34:47
28.06.2010
28.06.2010
Kapřík
-> Dušan: dobře ty nojo tak babo raď proč to na brzdě výkon a hlavně krouťák nemělo, tlaky to podle toho jednoho měření nemělo, ale jede to
12:32:37
28.06.2010
28.06.2010
Dušan
-> Kapřík: tobe to staci. Facko s nizkejma tlakama a jede az az
12:20:17
28.06.2010
28.06.2010
Kapřík
-> Dušan: -> Vrba: to měření stopkama je strašně nepřesný a vteřina sem, vteřina tam není žádná míra. Přijeďte na podzim na sraz do Želivi. Tam mají fotobuňku a budete vědět přesné časy pro porovnání Jinak ono bylo možné jet 2 jízdy sprintu?? Druhou bych si zajel, při první se mi nepovedl start a prohrabal jsem tam asfalt
12:13:33
28.06.2010
28.06.2010
Dušan
-> Vrba: 1 vterina se tam ztrati jak nic. Resp ja bych jel spis po rovince protoze se to lip roztaci . Ten kopec nic moc. Ani jsem neroztocil poradne trojku. Ale spojku jsem citil az nahore taky
11:56:32
28.06.2010
28.06.2010
Vrba
-> Dušan: No pri dvojce jsem palil spojku,chtel jsem jet druhej pokus,ale kdyz mi bylo sdeleno ze to byl nejrychlejsi cas,tak uz jsem nejel :-) Chtelo by to jet sprint vedle sebe nebo na fotobunku.To by jsme meli nekdy poresit.S tema stopkama je to dost nepřesné...
11:53:18
28.06.2010
28.06.2010
Dušan
-> Čokin: porad mam nastesti jeste kde ladit . Budu muset uriznout kus pistu a privarit neco na vacku a pojede to lip. Skoda ze jsem nemohl jet druhy pokus. Mozna to zbytecne moc tocim .
11:48:29
28.06.2010
28.06.2010
Dušan
tak doslechl jsem se ze jsi byl rychlejsi o 0.04 vteriny . No co uz. Budu aspon ladit napriste trosku vic
11:48:23
28.06.2010
28.06.2010
Tomáššš
-> Vrba: veru ... ale tak tie kategorie by aj mohli byt ...
-> Dušan: kde si potom zmyzol ? na vyhlaseni si uz nebol ...
-> Dušan: kde si potom zmyzol ? na vyhlaseni si uz nebol ...
11:38:24
28.06.2010
28.06.2010
Vrba
-> Tomáššš: Vsak ja se neurážím :-) Ono je pravda,ze by asi bylo dobry vypsat kategorie podle objemu,ale tech 1.4 je alespon na morave tak malo,ze to nema smysl,...
11:34:05
28.06.2010
28.06.2010
Tomáššš
-> Vrba: ja sa len smejem :) ja vam nic nevycitam :)
11:30:46
28.06.2010
28.06.2010
Vrba
-> Karel.: jo,jak pises.Hlavu jsem si upravoval sam a jen kanaly.
11:29:39
28.06.2010
28.06.2010
Vrba
-> Tomáššš: vzdyt dneska uz si ten motor muze slozit kazdej,nic na tom neni a ve vysledku te to prijde financne podobne jako kdyz skladas favorita,ktereho musis stejne zgeneralkovat a stejne to nebude ono.Objem nicim nenahradis.
11:28:29
28.06.2010
28.06.2010
Karel.
-> Vrba: ty tam máš 260 od chovanca a něco s hlavou máš dělanýho? Převod máš vlastně krátkej že?
11:15:43
28.06.2010
28.06.2010
Tomáššš
to sa vam sprintovalo ked mate fobie ale musim uznat , vazne vam to pekne ide :)
11:12:31
28.06.2010
28.06.2010
Vrba
-> Karel.: Ale bylo to tesne,na dvojce me zradila spojka a opravny pokus uz jsem nejel.