skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
08:23:07
03.09.2010
03.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 03.09.10 06:50:07: Hmm, to je divný... snad nový píst vydrží.
06:50:07
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
Predstih mam takovej aby to nedetonovalo a jeste tam liju 100 oktan
06:49:42
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
-> jarda.u1: koupim jiny a uvidime.
-> Tuner#2: neudalo to nic, proste po vyrazeni na dalnici jsem si vsiml ze nedrzi volnobeh tak me to bylo jasny. Ve vysokych jel motor normalne. Pod vickem to ani nefoukalo a kourilo lehce spaliny tak uz jsem to rovnou rozdelal.
-> Tuner#2: neudalo to nic, proste po vyrazeni na dalnici jsem si vsiml ze nedrzi volnobeh tak me to bylo jasny. Ve vysokych jel motor normalne. Pod vickem to ani nefoukalo a kourilo lehce spaliny tak uz jsem to rovnou rozdelal.
22:01:36
02.09.2010
02.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 02.09.10 21:33:40: Co přesně to udělalo? Jinak už když začínali 1,4 Fabie, tak jsem slyšel, že právě na to praskání pístů jsou vlivem špatného předstihu náchylnější a že Fávo a Felda písty na to byli "blbuvzdornější"
;.
21:41:32
02.09.2010
02.09.2010
jarda.u1
-> Dušan: to je v haji,myslel jsem,ze tyhle pisty snesou vic.To abych se ted bal za to vzit,ale vim ze nejsi prvni pripad,komu se tak stalo.
21:33:40
02.09.2010
02.09.2010
Dušan
-> jarda.u1: jj, podle me predstih a nebo vadny pist, ale motor nedetonoval. Udelalo to na dalnici kdyz motor tocil pres 5000 . Jinak je divny ze to udelal prvni pist.
21:11:51
02.09.2010
02.09.2010
jarda.u1
-> Dušan: prasknul pist mezi krouzkama?
12:35:12
04.07.2010
04.07.2010
Vrba
-> Dušan: To je těžko odhadnout.Kolem 90 koní by tam mohlo být - podle výsledků sprintů a zrychlení.
14:41:19
02.07.2010
02.07.2010
Karel.
-> Dušan: spíš 2 klokany a jendoho nachanýho velblouda co večer jdem na jedno
14:24:55
02.07.2010
02.07.2010
Dušan
-> Vrba: na kolik se typujes ? Ja tak na dve kravy a mozna 90 koni
14:24:23
02.07.2010
02.07.2010
Dušan
-> Vrba: chci ale neni cas
14:10:47
02.07.2010
02.07.2010
Vrba
-> Dušan: Nechceš s tím zajet na brzdu a nechat změřit výkon?
16:21:38
28.06.2010
28.06.2010
Čokin
-> Dušan:
15:38:02
28.06.2010
28.06.2010
Dušan
-> Čokin: jeste je moznost jit na vyssi objem
15:25:50
28.06.2010
28.06.2010
VeTeV
-> Dušan: chybí mu 4 válce a výkon
15:18:05
28.06.2010
28.06.2010
Čokin
-> Vrba: No chtělo, Fabie už je málo to už tady má zase skoro každý
14:19:32
28.06.2010
28.06.2010
Vrba
-> Dušan: nj,chtelo by to neco poradnyho...-> Čokin: žejo,...
13:45:32
28.06.2010
28.06.2010
Dušan
-> Karel.: ale prd
-> minno: ladil ale spis pro svuj pocit a ne pro sraz . Stale si rikam ze tomu motoru neco chybi a asi jsem na to prisel. 50 koni navic
-> minno: ladil ale spis pro svuj pocit a ne pro sraz . Stale si rikam ze tomu motoru neco chybi a asi jsem na to prisel. 50 koni navic
13:26:15
28.06.2010
28.06.2010
Karel.
-> Kapřík: koukám dušan zas něco mektal Ale né v tom to nebylo štve mě to ty sprinty jsem si chtěl dát
13:25:11
28.06.2010
28.06.2010
Kapřík
-> Karel.: jen se přiznej, beztak jsi byl pod pantoflem a nedostal jsi povolení jet na sraz