skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
El Burro aliaz Burák
Před několika lety ho koupil brašul jako jeho první auto, proběhla menší GO kastle a umístila se zrepasovaná vlečka a LS motor... Jak ale roky běžely a že byl Burák nejčastěji užíván jako dopravní prostředek pro tátu a jeho stavařský vercajk, přibývalo na něm šrámů, na palubce se usazovaly závěje prachu, na podlaze hromádka rozdroleného betonu, brzdy přestávaly mít ten správný účinek a kdysy nabroušený eLeSko už s tou 3.9kou pěkně zápasí.. Tátík už využívá služeb jiného prostředku a na vožení méně líbivého nákladu už Burák zas tak potřeba nebyl... po krátkém rozhodování se udělala asi poslední technická s tím že si Burák odkroutí ty dva roky taháním vleku po okolí.... Nastala ale pro mě nepříjemná situace, že sem momentálně bez auta a tak s ním zatím jezdím já.. a přestože mě zpočátku přišlo zbytečný do toho pomalu i tankovat se na tomto stroji asi podepíšu..
Malý vzkaz pro naše instituce: "když vám nevoní Adam, čuchejte si Buráka aneb Imperium vrací úder, yo?! A že vám to osladim!" :)
Motor
- 1.4 z fabie
Podvozek
- přední náprava po částečné Go
- vzadu vlečka
- předělaný misky tlumičů
- 5q převodovka 3.9
Interieur
- palubka 130
- sportovní volant ze 130RS (Frantův šampion)
(plánuju sedáky z Rapida)
taky se plánuje menší oprava kastle (hlavně lemy)
Zelenou Šádinku sem dostal ve čtrnácti jako první auto abych se naučil řídit a abych měl na čem provozovat praktické pokusy potřebné ke znalosti svého řemesla... k tomu posloužila výborně, abych se s ní vubec projel musel sem jí vyměnit motor a tak celkově jí trochu pofackovat... (mekánik skill + ) .. pak následovala první projíždka při níž mi upadlo kolo - školácká chyba nezkontroloval sem si jestli předchozí majitel utáhl kola (mekánik skill + ) (drving skill + ) .. pak začala postupně sloužit spíš jako monopost na blbnutí na poli (driving skill + ) ... po sléze to došlo až do takových rozměrů že sem si sehnal 4-oko, motor z favorita, anatom z E30, vykuchal sem interier a krosil sem po své vlastnoručně vyjezděné eRZetě... to byly asi její nejslavnější léta pak už jen stála, prodal se motor a ouža jen chátrala a čekala na flexu... Když sem do ní s těžkým srdcem zakrojil, naposledy sem zavzpomínal na všechny ty zážitky v blátě a prachu... a taky na sejčky zde na virtu když sem se chtěl jako mladej cucák pochlubit že mám taky auto... to bylo keců jaká je to hrobka, že tady na to nikdo neni zvědavej a že se mi to někde rozsype po poli a kdesi cosi (pozdrav Kirrimu se vzkazem - nerozsypala se chytráku) .. po rozkrájení sem byl překvapenej že schnilá byla jen podlaha, prahy a levej lem... zbytek sice nesl známky opotřebení polem, ale šroubovákem sem jí jen tak někde nepropích....
Před několika lety ho koupil brašul jako jeho první auto, proběhla menší GO kastle a umístila se zrepasovaná vlečka a LS motor... Jak ale roky běžely a že byl Burák nejčastěji užíván jako dopravní prostředek pro tátu a jeho stavařský vercajk, přibývalo na něm šrámů, na palubce se usazovaly závěje prachu, na podlaze hromádka rozdroleného betonu, brzdy přestávaly mít ten správný účinek a kdysy nabroušený eLeSko už s tou 3.9kou pěkně zápasí.. Tátík už využívá služeb jiného prostředku a na vožení méně líbivého nákladu už Burák zas tak potřeba nebyl... po krátkém rozhodování se udělala asi poslední technická s tím že si Burák odkroutí ty dva roky taháním vleku po okolí.... Nastala ale pro mě nepříjemná situace, že sem momentálně bez auta a tak s ním zatím jezdím já.. a přestože mě zpočátku přišlo zbytečný do toho pomalu i tankovat se na tomto stroji asi podepíšu..
Malý vzkaz pro naše instituce: "když vám nevoní Adam, čuchejte si Buráka aneb Imperium vrací úder, yo?! A že vám to osladim!" :)
Motor
- 1.4 z fabie
Podvozek
- přední náprava po částečné Go
- vzadu vlečka
- předělaný misky tlumičů
- 5q převodovka 3.9
Interieur
- palubka 130
- sportovní volant ze 130RS (Frantův šampion)
(plánuju sedáky z Rapida)
taky se plánuje menší oprava kastle (hlavně lemy)
Zelenou Šádinku sem dostal ve čtrnácti jako první auto abych se naučil řídit a abych měl na čem provozovat praktické pokusy potřebné ke znalosti svého řemesla... k tomu posloužila výborně, abych se s ní vubec projel musel sem jí vyměnit motor a tak celkově jí trochu pofackovat... (mekánik skill + ) .. pak následovala první projíždka při níž mi upadlo kolo - školácká chyba nezkontroloval sem si jestli předchozí majitel utáhl kola (mekánik skill + ) (drving skill + ) .. pak začala postupně sloužit spíš jako monopost na blbnutí na poli (driving skill + ) ... po sléze to došlo až do takových rozměrů že sem si sehnal 4-oko, motor z favorita, anatom z E30, vykuchal sem interier a krosil sem po své vlastnoručně vyjezděné eRZetě... to byly asi její nejslavnější léta pak už jen stála, prodal se motor a ouža jen chátrala a čekala na flexu... Když sem do ní s těžkým srdcem zakrojil, naposledy sem zavzpomínal na všechny ty zážitky v blátě a prachu... a taky na sejčky zde na virtu když sem se chtěl jako mladej cucák pochlubit že mám taky auto... to bylo keců jaká je to hrobka, že tady na to nikdo neni zvědavej a že se mi to někde rozsype po poli a kdesi cosi (pozdrav Kirrimu se vzkazem - nerozsypala se chytráku) .. po rozkrájení sem byl překvapenej že schnilá byla jen podlaha, prahy a levej lem... zbytek sice nesl známky opotřebení polem, ale šroubovákem sem jí jen tak někde nepropích....
El Burro 1.4 - komentáře:
19:22:40
07.02.2007
07.02.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Mr-classic: Ja mam 125ku novou, tak ju trošku dospravuju a uvidim jak poleti, na přišti sezonu do ni planuju taky Favo
21:49:55
06.02.2007
06.02.2007
Mishak
-> Tuneman2/Fávo: tjn už se těšim na novej motůrek
19:17:47
06.02.2007
06.02.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Mr-classic: toš fajne, už aby to brumlalo, ne?
17:49:22
06.02.2007
06.02.2007
Mishak
-> Tuneman2/Fávo: Nění třeba už ho mám, ale díky
20:31:04
03.02.2007
03.02.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Mr-classic: rozebiram drift car, že bych ti ho poslal poštou?:-D
15:45:16
03.02.2007
03.02.2007
jarin
-> Mr-classic: Budu pro tebe mít ten věnec, jestli mi za to vyměníš silemblok (sluchatko) na motoru u fáčka? Co ty na to Mišáku?
14:00:23
01.02.2007
01.02.2007
Mishak
2 all: Sem na mrtvém bodě, nikdo mi nece věnovat stodvácovej věnec tagže tam mmtálně nemužu ani pověsit motor... tak dyby někomu doma překážel tak ho po mě muže hodit
23:39:47
19.11.2006
19.11.2006
Mishak
-> haso: No ono jak kdy s tim Rapidshare... někdy klikneš a napíše ti to čekat 30 sec. ... a nekdy 30 minut nefim proč... inak to dyžtak fouknu jinam... ale asi až zejtra ted už sem fakt utahanej .... nebo neni problem to poslat třeba přes ICQ... (mailem 12MB soubor nepošlu )
23:45:04
18.11.2006
18.11.2006
haso
-> haso: myslim video
23:40:03
18.11.2006
18.11.2006
haso
-> Mr-classic: a nemozes to dat inde, lebo ja som taka lama ze ja to z rapidshare neviem ani za boha stiahnut
14:02:40
08.11.2006
08.11.2006
Mishak
jj to je ono... to je ten kratkej výňatek
18:41:19
07.11.2006
07.11.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Mr-classic: To je to videjko cos mi poslal?, jestli jo, tak nemůžu jinak, než doporučit dál :-)
18:37:46
27.10.2006
27.10.2006
Mishak
budou... snad o víkendu se mi povede něco natočit a sestříhat, fotky asi zejtra... uvidíme
19:24:58
26.10.2006
26.10.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Mr-classic: Dodej new foto a nejaký videjka budou?
14:35:42
25.10.2006
25.10.2006
Mishak
2 Tuneman: to víš už je kde krosit
05:23:52
25.10.2006
25.10.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Mr-classic: Toš, konečně se tu neco děje!!!
20:07:16
19.06.2006
19.06.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Mr-classic: Já tam mám kužel, takže to neřešim, seříznutý to mám až po tu příčku
21:43:30
18.06.2006
18.06.2006
Mishak
2 Tuneman: To byl vzhledem k tomu kde jezdim neštastný upgrade... budu to předělávat...