skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
El Burro aliaz Burák
Před několika lety ho koupil brašul jako jeho první auto, proběhla menší GO kastle a umístila se zrepasovaná vlečka a LS motor... Jak ale roky běžely a že byl Burák nejčastěji užíván jako dopravní prostředek pro tátu a jeho stavařský vercajk, přibývalo na něm šrámů, na palubce se usazovaly závěje prachu, na podlaze hromádka rozdroleného betonu, brzdy přestávaly mít ten správný účinek a kdysy nabroušený eLeSko už s tou 3.9kou pěkně zápasí.. Tátík už využívá služeb jiného prostředku a na vožení méně líbivého nákladu už Burák zas tak potřeba nebyl... po krátkém rozhodování se udělala asi poslední technická s tím že si Burák odkroutí ty dva roky taháním vleku po okolí.... Nastala ale pro mě nepříjemná situace, že sem momentálně bez auta a tak s ním zatím jezdím já.. a přestože mě zpočátku přišlo zbytečný do toho pomalu i tankovat se na tomto stroji asi podepíšu..
Malý vzkaz pro naše instituce: "když vám nevoní Adam, čuchejte si Buráka aneb Imperium vrací úder, yo?! A že vám to osladim!" :)
Motor
- 1.4 z fabie
Podvozek
- přední náprava po částečné Go
- vzadu vlečka
- předělaný misky tlumičů
- 5q převodovka 3.9
Interieur
- palubka 130
- sportovní volant ze 130RS (Frantův šampion)
(plánuju sedáky z Rapida)
taky se plánuje menší oprava kastle (hlavně lemy)
Zelenou Šádinku sem dostal ve čtrnácti jako první auto abych se naučil řídit a abych měl na čem provozovat praktické pokusy potřebné ke znalosti svého řemesla... k tomu posloužila výborně, abych se s ní vubec projel musel sem jí vyměnit motor a tak celkově jí trochu pofackovat... (mekánik skill + ) .. pak následovala první projíždka při níž mi upadlo kolo - školácká chyba nezkontroloval sem si jestli předchozí majitel utáhl kola (mekánik skill + ) (drving skill + ) .. pak začala postupně sloužit spíš jako monopost na blbnutí na poli (driving skill + ) ... po sléze to došlo až do takových rozměrů že sem si sehnal 4-oko, motor z favorita, anatom z E30, vykuchal sem interier a krosil sem po své vlastnoručně vyjezděné eRZetě... to byly asi její nejslavnější léta pak už jen stála, prodal se motor a ouža jen chátrala a čekala na flexu... Když sem do ní s těžkým srdcem zakrojil, naposledy sem zavzpomínal na všechny ty zážitky v blátě a prachu... a taky na sejčky zde na virtu když sem se chtěl jako mladej cucák pochlubit že mám taky auto... to bylo keců jaká je to hrobka, že tady na to nikdo neni zvědavej a že se mi to někde rozsype po poli a kdesi cosi (pozdrav Kirrimu se vzkazem - nerozsypala se chytráku) .. po rozkrájení sem byl překvapenej že schnilá byla jen podlaha, prahy a levej lem... zbytek sice nesl známky opotřebení polem, ale šroubovákem sem jí jen tak někde nepropích....
Před několika lety ho koupil brašul jako jeho první auto, proběhla menší GO kastle a umístila se zrepasovaná vlečka a LS motor... Jak ale roky běžely a že byl Burák nejčastěji užíván jako dopravní prostředek pro tátu a jeho stavařský vercajk, přibývalo na něm šrámů, na palubce se usazovaly závěje prachu, na podlaze hromádka rozdroleného betonu, brzdy přestávaly mít ten správný účinek a kdysy nabroušený eLeSko už s tou 3.9kou pěkně zápasí.. Tátík už využívá služeb jiného prostředku a na vožení méně líbivého nákladu už Burák zas tak potřeba nebyl... po krátkém rozhodování se udělala asi poslední technická s tím že si Burák odkroutí ty dva roky taháním vleku po okolí.... Nastala ale pro mě nepříjemná situace, že sem momentálně bez auta a tak s ním zatím jezdím já.. a přestože mě zpočátku přišlo zbytečný do toho pomalu i tankovat se na tomto stroji asi podepíšu..
Malý vzkaz pro naše instituce: "když vám nevoní Adam, čuchejte si Buráka aneb Imperium vrací úder, yo?! A že vám to osladim!" :)
Motor
- 1.4 z fabie
Podvozek
- přední náprava po částečné Go
- vzadu vlečka
- předělaný misky tlumičů
- 5q převodovka 3.9
Interieur
- palubka 130
- sportovní volant ze 130RS (Frantův šampion)
(plánuju sedáky z Rapida)
taky se plánuje menší oprava kastle (hlavně lemy)
Zelenou Šádinku sem dostal ve čtrnácti jako první auto abych se naučil řídit a abych měl na čem provozovat praktické pokusy potřebné ke znalosti svého řemesla... k tomu posloužila výborně, abych se s ní vubec projel musel sem jí vyměnit motor a tak celkově jí trochu pofackovat... (mekánik skill + ) .. pak následovala první projíždka při níž mi upadlo kolo - školácká chyba nezkontroloval sem si jestli předchozí majitel utáhl kola (mekánik skill + ) (drving skill + ) .. pak začala postupně sloužit spíš jako monopost na blbnutí na poli (driving skill + ) ... po sléze to došlo až do takových rozměrů že sem si sehnal 4-oko, motor z favorita, anatom z E30, vykuchal sem interier a krosil sem po své vlastnoručně vyjezděné eRZetě... to byly asi její nejslavnější léta pak už jen stála, prodal se motor a ouža jen chátrala a čekala na flexu... Když sem do ní s těžkým srdcem zakrojil, naposledy sem zavzpomínal na všechny ty zážitky v blátě a prachu... a taky na sejčky zde na virtu když sem se chtěl jako mladej cucák pochlubit že mám taky auto... to bylo keců jaká je to hrobka, že tady na to nikdo neni zvědavej a že se mi to někde rozsype po poli a kdesi cosi (pozdrav Kirrimu se vzkazem - nerozsypala se chytráku) .. po rozkrájení sem byl překvapenej že schnilá byla jen podlaha, prahy a levej lem... zbytek sice nesl známky opotřebení polem, ale šroubovákem sem jí jen tak někde nepropích....
El Burro 1.4 - komentáře:
20:28:10
25.02.2006
25.02.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
->Pan KlasikA akožeto, že nemáš papíry?
20:25:43
25.02.2006
25.02.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Mr-classic: Pokus se, Ať sme dva
19:02:17
25.02.2006
25.02.2006
Mishak
2 Tuneman: Mno videí bude víc až to dám trošku do kupy a hlavně až to bude venku na ježdění .... a tu palubku etě uvidim, ale jestli se rozhodnu jí tam vlámat tak určo dáme hlavy dohromady
12:20:07
25.02.2006
25.02.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Mr-classic: A to myslíš celou palubku z Fava, jestli jo tak si můžem navzájem radit, mám taky jednu zbytečnou
12:14:59
25.02.2006
25.02.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Mr-classic: Jinak pokud to chceš dat sem tak napiš adminovi
12:13:54
25.02.2006
25.02.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Mr-classic: Pěkný videjko, ta muzika k tomu sedne. Nechtěl bys přitočit pokračování (Rychle a zběsile bylo taky na díly)
22:12:31
23.02.2006
23.02.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Mr-classic: Prosím dobírkou na mejla :-)
17:36:12
23.02.2006
23.02.2006
Mishak
Musel sem si ještě zajezdit na letošním sněhu i dyž na letnákách to ve sněhu opravdu jen hrabe .. nicméně natočilo se pár dokumentárních záběrů ... bohužel mi uniklo kterak zde video zveřejnit, tagže případným zájemcum to mužu poslat (velikost cca 3MB)
15:35:28
23.02.2006
23.02.2006
Mishak
2 Tuneman: mno zní to věrohodně... ale já su hlava zabedněná a musim si to ozkoušet na vlastní kůži
19:47:43
22.02.2006
22.02.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Mr-classic: Já mam zase vzadu efekt opačnýho áčka :-)) jináč nejlepší rozšíření úzkejch náprav je otočit disky, ale to je potom na zabití, takže co z toho plyne, užofkový nápravy nebrat...emkový forever ;-)
16:01:21
22.02.2006
22.02.2006
Mishak
2 Tuneman2/Fávo: mno taky už sem nad tim přmejšlel.. uvidim dle možností... vemu bratrovi prolisky a zkusim je tam provizorně šoupnout... vzadu se docela bojim áček, i dyž ted tam mam rozšiřovačky a kola sou rovně .... mno a v předu se zas obávám aby to mělo efekt pač tam je sou ty kola zalezlý fakt dost ... mno dyž to holt nebude pěkný tak seženu Mkový nápravy
19:20:56
21.02.2006
21.02.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
S řízením mam stejný skušenosti, točím na místě bez problému
19:19:53
21.02.2006
21.02.2006
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
Nemá cenu dávat prolisy na úzký nápravy, vypadá to pak jak mkový s normálníma kolama nebo ještě líp, důchodce z nohama do o :-))), nic ve zlym brácho
18:53:29
13.02.2006
13.02.2006
Mishak
děkuji
16:45:17
13.02.2006
13.02.2006
disco_punk
..no uwidime co stohto wznikne....nemyslim w zlom teraz.prajem wela uspechou..