skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TMB12MOOLH
Škoda 120 L M r.v. Pátek 28. 11. 1986, modelový rok 87, převodovka 4q, barva č. 5179
Výkon 36,7 kW
Zvláští výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem 700 Kčs, sedačky Zlepra + opěrky Lux 455 Kčs , bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup. 1 040 Kčs, náhradní barva 15 Kčs.
Auto bylo zakoupeno dědou (ročník 1924) v Liberecké Mototechně, dne Úterí 2. 12. 1986 a stálo 66 080 Kčs.
_________________________ ____________
Škodověnu si naše rodina občas půjčovala od dědy, hlavně na delší trasy, cestování s naší Škodou 110 L nebylo tak komfortní.
Duben 2005 Probojoval jsem se přez sedlé vrata do garáže, kde byla stodacítka ustájena. Auto bylo v zuboženém stavu, nakřáplé čelní sklo, kvetlo všude možně, podběhy plné bahna, asi bylo i od soli, takto ji tam strejda zanechal. Na tachometru byla hodnota 39 052 km, všechny pláště originál, zadní téměř hladké. Jinak auto bylo skoro v originálním stavu, byl vyměněny pření zástěrky, akumulátor, válec spojky, kondenzátor rozdělovače v zadnim kole byla vyměněná duše když nam jednou bouchla za jízdy a nějaká ta žárovka byla také vyměněna.
Květnu 2005 Začal jsem na ní pracovat, aby jsme jí mohl převést k sobě, nejprve jsem opravil zakouslý alternátor, dostal nové ložiska a nechal jsem srouvnat měděné kroužky na rotoru, pak byl vyměněn olej v motoru a v převodovce, odpustil jsem trochu olovnatého Speciál z nádrže a dolil nový Naturál s adetivem. Také jsem, vyndal svíčky a prostříkal válce sprejem MD Speciál, protočil jsem motor ráčnou. No a tak byl první start, asi po šesti letech a první testovací jízda. Auto téměř nebrzdilo, pak jsem ješte dal nove prasátka na zadní nápravu.
Ke konci Července 2005 jsem jí přestěhoval k sobě a začalo broušeníčko.
11. 9. 2006 Uspěšně absolvovala technickou prohlídku, poslední technická končila 26. 8. 1995. Ano čtete správně 1995.
25. 7. 2007 Stal jsem se papírově majitelem, v pořadí druhým.
2008:
přídavná světla dákova, alarm s pagerem + centrál; komplet zapalovaní z Favorita, v rozdělovači nahozena a naladěna pérka z eMkového rozdělovače (odstředivá regulace) pdtlaková regulace upravena a přendána také z emkového rozdělovače
2009:
zatim nešáhnuto na nic
4. 4. 2009 nahozeny zadní červenobílé světla a přední bílé blinkry
5. 4. 2009 po zvedmutí auta jsem zjistil, natržený silendblok zadní šavle, nenajel ani 10 tisíc km a už se posral. Guma vydržela navulkanizovaná na železo, ale přibodování nevydrželo!!!
3. 4. 2010 výměna fridexu a oprava kapajících spojů, první vyjetí v novém roce
10. 4. 2010 zakoupeny nové kolečka kopretiny, nové svíčky Brisk A-line 18, Bosch India se mi moc nezdály.
_________________________ ____________
Karoserie:
Původní nevyvařovaná, vyměněn LP blatník
Lak původní + novodobé fleky
V předu sklolaminátové vložky podběhů (od KS-Motorsport)
Motor:
MII 120L
Vačka 260° (od Daves)
Zapalování komplet z karburátorového Favorita + kabely
C vahadla z Felicie (od m8rinek)
Tlumič výfuku seriový, částečně vykuchaný
Převodovka:
4Q
Podvozek:
Přední pružiny 260 mm Rally (od Speedpro)
Stabilizátor série 16 mm, vymontován stabilizátor 19 mm (od Speedpro)
Brzdy:
Vpředu vrtané kotouče Ferodo (od Speedpro)
Kola letní:
Plechová s pneu Matador MP4 165/80 R13
Litá, Kopretiny s pneu Barum Brillantis 2 175/70 R13
_________________________ ____________
Video:
_________________________ ____________
Škoda 120 L M r.v. Pátek 28. 11. 1986, modelový rok 87, převodovka 4q, barva č. 5179
Výkon 36,7 kW
Zvláští výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem 700 Kčs, sedačky Zlepra + opěrky Lux 455 Kčs , bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup. 1 040 Kčs, náhradní barva 15 Kčs.
Auto bylo zakoupeno dědou (ročník 1924) v Liberecké Mototechně, dne Úterí 2. 12. 1986 a stálo 66 080 Kčs.
_________________________ ____________
Škodověnu si naše rodina občas půjčovala od dědy, hlavně na delší trasy, cestování s naší Škodou 110 L nebylo tak komfortní.
Duben 2005 Probojoval jsem se přez sedlé vrata do garáže, kde byla stodacítka ustájena. Auto bylo v zuboženém stavu, nakřáplé čelní sklo, kvetlo všude možně, podběhy plné bahna, asi bylo i od soli, takto ji tam strejda zanechal. Na tachometru byla hodnota 39 052 km, všechny pláště originál, zadní téměř hladké. Jinak auto bylo skoro v originálním stavu, byl vyměněny pření zástěrky, akumulátor, válec spojky, kondenzátor rozdělovače v zadnim kole byla vyměněná duše když nam jednou bouchla za jízdy a nějaká ta žárovka byla také vyměněna.
Květnu 2005 Začal jsem na ní pracovat, aby jsme jí mohl převést k sobě, nejprve jsem opravil zakouslý alternátor, dostal nové ložiska a nechal jsem srouvnat měděné kroužky na rotoru, pak byl vyměněn olej v motoru a v převodovce, odpustil jsem trochu olovnatého Speciál z nádrže a dolil nový Naturál s adetivem. Také jsem, vyndal svíčky a prostříkal válce sprejem MD Speciál, protočil jsem motor ráčnou. No a tak byl první start, asi po šesti letech a první testovací jízda. Auto téměř nebrzdilo, pak jsem ješte dal nove prasátka na zadní nápravu.
Ke konci Července 2005 jsem jí přestěhoval k sobě a začalo broušeníčko.
11. 9. 2006 Uspěšně absolvovala technickou prohlídku, poslední technická končila 26. 8. 1995. Ano čtete správně 1995.
25. 7. 2007 Stal jsem se papírově majitelem, v pořadí druhým.
2008:
přídavná světla dákova, alarm s pagerem + centrál; komplet zapalovaní z Favorita, v rozdělovači nahozena a naladěna pérka z eMkového rozdělovače (odstředivá regulace) pdtlaková regulace upravena a přendána také z emkového rozdělovače
2009:
zatim nešáhnuto na nic
4. 4. 2009 nahozeny zadní červenobílé světla a přední bílé blinkry
5. 4. 2009 po zvedmutí auta jsem zjistil, natržený silendblok zadní šavle, nenajel ani 10 tisíc km a už se posral. Guma vydržela navulkanizovaná na železo, ale přibodování nevydrželo!!!
3. 4. 2010 výměna fridexu a oprava kapajících spojů, první vyjetí v novém roce
10. 4. 2010 zakoupeny nové kolečka kopretiny, nové svíčky Brisk A-line 18, Bosch India se mi moc nezdály.
_________________________ ____________
Karoserie:
Původní nevyvařovaná, vyměněn LP blatník
Lak původní + novodobé fleky
V předu sklolaminátové vložky podběhů (od KS-Motorsport)
Motor:
MII 120L
Vačka 260° (od Daves)
Zapalování komplet z karburátorového Favorita + kabely
C vahadla z Felicie (od m8rinek)
Tlumič výfuku seriový, částečně vykuchaný
Převodovka:
4Q
Podvozek:
Přední pružiny 260 mm Rally (od Speedpro)
Stabilizátor série 16 mm, vymontován stabilizátor 19 mm (od Speedpro)
Brzdy:
Vpředu vrtané kotouče Ferodo (od Speedpro)
Kola letní:
Plechová s pneu Matador MP4 165/80 R13
Litá, Kopretiny s pneu Barum Brillantis 2 175/70 R13
_________________________ ____________
Video:
_________________________ ____________
Athlonek/Škoda 120L - komentáře:
18:50:41
09.11.2011
09.11.2011
Athlonek
-> Matysek007: Lak je na prd, a levej zadní blatník je promáčklej, jak někdo přetočil vozejk při couvání : - (
18:45:38
09.11.2011
09.11.2011
Matysek007
Až na tu Radlici na sníh , nádherný auto :)
20:31:18
29.09.2011
29.09.2011
Athlonek
-> Shader: Až bude ve veteránským věku, tak jí sundam a nahodim oranžové blinkry.
19:57:32
29.09.2011
29.09.2011
Star LC20
-> Shader: jemu se to očividně líbí, a je na to pyšnej. S tím nic neuděláš, každýho věc.
-> Athlonek: na I stranu tam dáváš nový díly, snažíš se to mít napucovaný-chválím-máš pěknou přístrojovku atd, a na II stranu dáš dopředu takovou příšernou radlici, která se na jinak obyč sériový auto absolutně nehodí. Už Ti to, jak vidno, psalo moře lidí, ty však nedbáš. Mír s Tebou
-> Athlonek: na I stranu tam dáváš nový díly, snažíš se to mít napucovaný-chválím-máš pěknou přístrojovku atd, a na II stranu dáš dopředu takovou příšernou radlici, která se na jinak obyč sériový auto absolutně nehodí. Už Ti to, jak vidno, psalo moře lidí, ty však nedbáš. Mír s Tebou
19:54:23
29.09.2011
29.09.2011
Shader
Vyhoď to "laminátové cosi" a hned to bude k světu
19:48:26
29.09.2011
29.09.2011
Athlonek
Zastávka na vyndání šutru, ze vzorku předního kola