Athlonek/Škoda 120L Athlonek/Škoda 120L

komentáře | popis | fotky | Athlonek | 07.04.15 22:09 | 28x v oblíbených
TMB12MOOLH

Škoda 120 L M r.v. Pátek 28. 11. 1986, modelový rok 87, převodovka 4q, barva č. 5179

Výkon 36,7 kW

Zvláští výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem 700 Kčs, sedačky Zlepra + opěrky Lux 455 Kčs , bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup. 1 040 Kčs, náhradní barva 15 Kčs.

Auto bylo zakoupeno dědou (ročník 1924) v Liberecké Mototechně, dne Úterí 2. 12. 1986 a stálo 66 080 Kčs.

_________________________ ____________



Škodověnu si naše rodina občas půjčovala od dědy, hlavně na delší trasy, cestování s naší Škodou 110 L nebylo tak komfortní.



Duben 2005 Probojoval jsem se přez sedlé vrata do garáže, kde byla stodacítka ustájena. Auto bylo v zuboženém stavu, nakřáplé čelní sklo, kvetlo všude možně, podběhy plné bahna, asi bylo i od soli, takto ji tam strejda zanechal. Na tachometru byla hodnota 39 052 km, všechny pláště originál, zadní téměř hladké. Jinak auto bylo skoro v originálním stavu, byl vyměněny pření zástěrky, akumulátor, válec spojky, kondenzátor rozdělovače v zadnim kole byla vyměněná duše když nam jednou bouchla za jízdy a nějaká ta žárovka byla také vyměněna.



Květnu 2005 Začal jsem na ní pracovat, aby jsme jí mohl převést k sobě, nejprve jsem opravil zakouslý alternátor, dostal nové ložiska a nechal jsem srouvnat měděné kroužky na rotoru, pak byl vyměněn olej v motoru a v převodovce, odpustil jsem trochu olovnatého Speciál z nádrže a dolil nový Naturál s adetivem. Také jsem, vyndal svíčky a prostříkal válce sprejem MD Speciál, protočil jsem motor ráčnou. No a tak byl první start, asi po šesti letech a první testovací jízda. Auto téměř nebrzdilo, pak jsem ješte dal nove prasátka na zadní nápravu.



Ke konci Července 2005 jsem jí přestěhoval k sobě a začalo broušeníčko.



11. 9. 2006 Uspěšně absolvovala technickou prohlídku, poslední technická končila 26. 8. 1995. Ano čtete správně 1995.



25. 7. 2007 Stal jsem se papírově majitelem, v pořadí druhým.



2008:

přídavná světla dákova, alarm s pagerem + centrál; komplet zapalovaní z Favorita, v rozdělovači nahozena a naladěna pérka z eMkového rozdělovače (odstředivá regulace) pdtlaková regulace upravena a přendána také z emkového rozdělovače



2009:

zatim nešáhnuto na nic

4. 4. 2009 nahozeny zadní červenobílé světla a přední bílé blinkry

5. 4. 2009 po zvedmutí auta jsem zjistil, natržený silendblok zadní šavle, nenajel ani 10 tisíc km a už se posral. Guma vydržela navulkanizovaná na železo, ale přibodování nevydrželo!!!



3. 4. 2010 výměna fridexu a oprava kapajících spojů, první vyjetí v novém roce

10. 4. 2010 zakoupeny nové kolečka kopretiny, nové svíčky Brisk A-line 18, Bosch India se mi moc nezdály.

_________________________ ____________

Karoserie:

Původní nevyvařovaná, vyměněn LP blatník

Lak původní + novodobé fleky

V předu sklolaminátové vložky podběhů (od KS-Motorsport)



Motor:

MII 120L

Vačka 260° (od Daves)

Zapalování komplet z karburátorového Favorita + kabely

C vahadla z Felicie (od m8rinek)

Tlumič výfuku seriový, částečně vykuchaný



Převodovka:

4Q



Podvozek:

Přední pružiny 260 mm Rally (od Speedpro)

Stabilizátor série 16 mm, vymontován stabilizátor 19 mm (od Speedpro)



Brzdy:

Vpředu vrtané kotouče Ferodo (od Speedpro)



Kola letní:

Plechová s pneu Matador MP4 165/80 R13

Litá, Kopretiny s pneu Barum Brillantis 2 175/70 R13



_________________________ ____________

Video:

DSCF7162.AVI


22042012022


Jak básníci neztrácejí naději Škoda 105 ve filmu




_________________________ ____________

Athlonek/Škoda 120L - komentáře:

21:07:58
26.07.2011
Athlonek
Přestrojil jsem Favopopelníky na stodvacítkové
zvětšit Athlonek/Škoda 120L - obrázek od Athlonek vložen 26.07.2011 21:07:58
18:07:53
16.06.2011
Athlonek
18:07:27
16.06.2011
Athlonek
Pozůstalost po známém
zvětšit Athlonek/Škoda 120L - obrázek od Athlonek vložen 16.06.2011 18:07:27
22:26:09
06.06.2011
Athlonek
Opraveno
zvětšit Athlonek/Škoda 120L - obrázek od Athlonek vložen 06.06.2011 22:26:09
22:23:24
06.06.2011
Athlonek
Trocha vystužení
zvětšit Athlonek/Škoda 120L - obrázek od Athlonek vložen 06.06.2011 22:23:24
07:00:38
09.05.2011
Athlonek
-> J3STER: Nárazník dám možná až časem, samozřejmě že originál věci, co jsem sunal za autam mám uložené.
21:16:36
08.05.2011
J3STER
-> Athlonek: Pěkná škodovka. Akorát tuningový přední nárazník jí nesluší. Dej původní.4 Přístup chválím, taky mám škodovku po dědovi.4
20:41:03
08.05.2011
novomi
Pořád nechápu, proč si to tim nárazníkem tak kazíš 8
18:22:47
03.05.2011
Athlonek
-> Stuart324 - zrušená registrace: No to říká ten pravej, nemáš nějak moc antén na autě?4
22:27:59
21.04.2011
Stuart324 - zrušená registrace - zrušená registrace
-> Athlonek: ten naraznik vizera nepekne na skodovke7 daj tam naspet origo skodovacky naraznik a bude vipadat krasne4 4
21:16:56
15.01.2011
Athlonek
-> pepa110r: na www.skodateam.cz
21:15:02
15.01.2011
Athlonek
Dříve
zvětšit Athlonek/Škoda 120L - obrázek od Athlonek vložen 15.01.2011 21:15:02
21:13:11
15.01.2011
pepa110r
Pěknej fofrklacek kdes ho splašil?4
21:06:21
15.01.2011
Athlonek
A je tam
zvětšit Athlonek/Škoda 120L - obrázek od Athlonek vložen 15.01.2011 21:06:21
21:05:43
15.01.2011
Athlonek
Pasuje i na vypodloženou řadičku
zvětšit Athlonek/Škoda 120L - obrázek od Athlonek vložen 15.01.2011 21:05:43
11:52:29
30.12.2010
Athlonek
Fofrklacek
zvětšit Athlonek/Škoda 120L - obrázek od Athlonek vložen 30.12.2010 11:52:29
21:12:45
23.12.2010
Athlonek
-> matoo: Trefa, na prvnim a čtvrtém válci jsou zaklepané výfukové ventily a na druhém a třetim tam někdo rovnou fouknul sací ventily.
Extreme Tyres