skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nyní se v mé garáži nachází vůz typu Škoda 120L-M (r.v. 1984, kastle měněna 1989), který jsem zakoupil od prvního majitele v létě roku 2005 za částku 4000Kč. Na to jak bídně vypadala, není ani příliš rezavá - prahy, sloupky, lemy - vše původní, pouze s povrchovou korozí. Jediná špatná místa jsou kousek zadního lemu a (jak se později ukázalo) i spodní hrany předních sloupků a taky malá dírka v podlaze u spolujezdce.
Až bude doma Cočko, vše se dá dokupy jak se patří, prozatím jsem kritická místa zajistil alternativními metodami...:)
Na autě je již hotovo:
- tvarové přední světlomety z minulého ("bílého") vozidla
- přední sedadla Rapid (asi půjdou zase ven, pohodlnější se mi zdají být klasiky z LSka)
- žárovky H4 Osram Silverstar
- hranatá přístrojová deska Rapid (půjde ven, nějak se mi znelíbila)
- vyměněny přední blatníky + čelo,
- přídavná dálková světla, průměr 150mm, Wesem (zatím na nárazníku, ale půjdou na rampu - estli se k tomu někdy dostanu)
- repase předních brzdičů, nábojů a předního brzdového vedení
- výměna motoru z "bílého" vozidla (novější model) (2008)
- nový THV + repase spojkového válce + repase pedálové konzoly
- výměna motoru = návrat původního, motor z "bílého" zadřen
- výměna převodovky 4q za 5q - z důvodu závady (2011)
- výměna motoru = původnímu motoru neprospělo uskladnění (spotřeba oleje), nahrazen zakoupeným motorem 742.12 z roku 1986 (2011)
V plánu je:
V plánu toho už moc není, protože auto už slouží "nový" rodinný vůz - stará 120LS už je v kovovém nebi...
P.S.: Zde se patří říci velké DÍKY všem těm, kteří mi na tomto vozidle pomohli - ať už dobrou radou, zapůjčením přípravku, vlastní pomocí či dobrým obchodem. Special Thanx to: kubina, Libor, Pavel P., COKAPIK, David V6.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------------
Pod čarou - Historie mého prvního auta (bílá Škodovka):
Škoda 120 L - 1988
Když jsem ji v roce 2004 kupoval, ještě jsem toho o škodovkách moc nevěděl (ani dnes to není o moc lepší...:)).
Sála mě 4000,- a za ty prachy vykonala dobrou službu. Její existence byla ukončena pár týdnů po havárii v létě roku 2005.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------------
Pod čarou 2 - Rodinný vůz (červená Škodovka):
Škoda 120LS - 1983
Tahle škodovka má své dny již prakticky sečteny - koroze je neúprosná a za záchranu to auto již nestojí. Navíc původní motor LS nám dal sbohem již zhruba před šesti lety...
Až bude doma Cočko, vše se dá dokupy jak se patří, prozatím jsem kritická místa zajistil alternativními metodami...:)
Na autě je již hotovo:
- tvarové přední světlomety z minulého ("bílého") vozidla
- přední sedadla Rapid (asi půjdou zase ven, pohodlnější se mi zdají být klasiky z LSka)
- žárovky H4 Osram Silverstar
- hranatá přístrojová deska Rapid (půjde ven, nějak se mi znelíbila)
- vyměněny přední blatníky + čelo,
- přídavná dálková světla, průměr 150mm, Wesem (zatím na nárazníku, ale půjdou na rampu - estli se k tomu někdy dostanu)
- repase předních brzdičů, nábojů a předního brzdového vedení
- výměna motoru z "bílého" vozidla (novější model) (2008)
- nový THV + repase spojkového válce + repase pedálové konzoly
- výměna motoru = návrat původního, motor z "bílého" zadřen
- výměna převodovky 4q za 5q - z důvodu závady (2011)
- výměna motoru = původnímu motoru neprospělo uskladnění (spotřeba oleje), nahrazen zakoupeným motorem 742.12 z roku 1986 (2011)
V plánu je:
V plánu toho už moc není, protože auto už slouží "nový" rodinný vůz - stará 120LS už je v kovovém nebi...
P.S.: Zde se patří říci velké DÍKY všem těm, kteří mi na tomto vozidle pomohli - ať už dobrou radou, zapůjčením přípravku, vlastní pomocí či dobrým obchodem. Special Thanx to: kubina, Libor, Pavel P., COKAPIK, David V6.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------------
Pod čarou - Historie mého prvního auta (bílá Škodovka):
Škoda 120 L - 1988
Když jsem ji v roce 2004 kupoval, ještě jsem toho o škodovkách moc nevěděl (ani dnes to není o moc lepší...:)).
Sála mě 4000,- a za ty prachy vykonala dobrou službu. Její existence byla ukončena pár týdnů po havárii v létě roku 2005.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------------
Pod čarou 2 - Rodinný vůz (červená Škodovka):
Škoda 120LS - 1983
Tahle škodovka má své dny již prakticky sečteny - koroze je neúprosná a za záchranu to auto již nestojí. Navíc původní motor LS nám dal sbohem již zhruba před šesti lety...
Magiver / Š120L - komentáře:
10:56:48
06.02.2011
06.02.2011
DEKODOVAC
fotka cislo 7 sa ti vydarila vyzera to super