Šmoula Š135 Šmoula Š135

komentáře | popis | fotky | Tomáš Ševčík | 23.11.05 14:38 | 1x v oblíbených
Jedná se o Š120 s motorem 781.135 takto zapsano v TP.

Podvozek: predni naprava je seriova po kompletní GO se 4pistkovima poGO brzdama smozrejmě veškeré trubky a hadice nove

zadni naprava :vlecka poGO s vystuzenema podelnyma ramenama podle knihy Bořivoj Plšek a kol.Sportovní úpravy Škoda105/120/130včetně novich brzdovich bubnu.

Převodovka:Š130 se stalim prevodem3.90 v dobrém stavu tak jsem ji pořadne umyl a vyplachl vymenil všechny gufera "O"krosky a podobně.

Motor:mel najeto 100000km ale jezdil s nim nejakej strejta nez to rozboril Už zminovany 781.135 favorit kopletne vsude nove tesneni a rozvody setrvačnik s fel. je o 0.5kg lechci než fav.do roku93. nová spojka z 1500 TAZ, Přitlačák fel. saci a vyfukovi potrubi je oryginal se Š136 rapid ale kupovane před 4rokama nove za 5000,- stejne jako Karburator SEDR 136 ten stal 2500,- zapalovani bezkontakt s fav.svíčky NGK BKR6ES, alternator bosch 55, STARTER Fel. upraveny pastorek na 120 venec

INTERIER: palubovka s Š130GL sedadla felicie volant fav.Sport line.

Hudba: Radio SONY CDX-S2250S 50X4

Repraky uz pracuji na lepsich ale zati 3pasmove 80w v zadu a 1 pasmove 20w v predu

Karoserie: velice zachovala vse oryginal lemy,prahy,predni blatniky, jedinej problem je ze majitel predemnou ji nastrikal na modro ale zapomel ze se to ma pred lakem umit a prebrosit takze kdyz prijedu na vapku tak to umejvam aji z barvou v zime se chystam na celolak a sundam pred. blatniky a mrknu co je podnima za korozi urcite tam nejaka bude jo a ten lak si budu strikat sam

at je to poradne.

Doplnky jen decetni kridlo zvane most doplneno s 3brzdovim svetlem.Centralni zamikani nic jineho a neplanuji.

Kola: plech 4 1/2J13 opiskovane a nastrikane na bilo octin1000 ZHANIM 5J13 KOUPIM NABIDNETE

Pneumatiky: predni 165/70 Barum Brilantis zadni Matador MP 12

Šmoula Š135 - komentáře:

21:23:43
16.11.2005
Tomáš Ševčík
toto auto je prihlaseny na Brno-venkove tu prestavba na motor s fav 781.135 byla uplne v pohode a delal jsem ji 18.7.2005. stacilo zajit na urad kte to auto je prihlaseny podat zadost o prestavbu dolozit doklat o nabiti motoru kteri tam budu davat do 1tydne me prislo sozhodnuti o prestavbe kde bylo presne napsane co se tam ma namontovat a hura na stanici STK a Emise kde napsali protokol o technicke prohlitce ktera stale 1700,-STK a 300,-Enise a s tema dokladana spatky na urad tam to zapsaly do velkehoTP za 1000,- a je to vedene jako Š120 s motorem 781.1353
13:13:52
16.11.2005
Tomáš Ševčík
-> Labros: ja to jmeno uz zdedil od predchozi majitelky tak v tom pokracuji s tou lamelou je to mnohem mekci pri prerazovani a netrpi tak prevodovka.
10:52:18
16.11.2005
Labros
-> Tomáš Ševčík: Tu lamelu z TAZ bych možná taky ještě někdy chtěl zkusit, jestli se mi ještě bude chtít vyndavat motor. Jaký to s ní je?
10:51:27
16.11.2005
Labros
-> Tomáš Ševčík: Pěkná, a proč jen se jmenuje stejně jako moje? 1
14:37:39
15.11.2005
Fifa
-> Tomáš Ševčík: Taky solidni skoda.Jen si ji hled 4
22:15:13
13.11.2005
Tomáš Ševčík
-> Jarda: tak tady neco malo je ale leze to tam hrozne pomalu ty fotky
00:51:08
11.11.2005
Jarda - zrušená registrace
chtelo by to fotky, podle popisu vypada zajimave......
Extreme Tyres