skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 r.v. 1986
Auto je čistě pro sportovní účely.
Motor: 1,4 ( MRracing )
-blok 136M
-hliníková osmikanálová hlava kp 11,5
-T písty
-vačkový hřídel - malá Argentina
-karburátor Pierburg 2E3 sk.A, velké sání
-rozdělovač kontaktní Magneton s upravenou odstředivou regulací 12st.(v záloze Bosch), indučka Bosch
-benzínová pumpa Facet 476087E
-alternátor Magneton 70A
-svod NC power 4-2-1, absorbční tlumič výfuku vlastní výroby
-kovokeramická lamela od Rensportu, přítlačák Sachs
-tvrdé uložení motoru
Převodovka: ( MRracing )
-5 stupňová-synchronní 3,08.2,12.1,57.1,26.1,08( dle homologace A-5252- šikmý zub ) bez samosforného diferenciálu
-stálý převod 4,22 (4,5 a 3,9 v záloze)
Podvozek:
-vpředu pružiny 250mm, vzadu 350mm, stabilizátor 20mm uložený v tvrdých gumách
-ostré hřebenové řízení (130lr)
-zadní nápr.uhlová s vlečenými rameny - vyztužena podélná ramena
-tlumiče HP racing(silné pístnice, uloženo v PU), v záloze tlumiče s nastavitelnou tuhostí KONI sport
-brzdy-okruh š120. vpředu: kotoučové pr. 247mm, destičky Ferodo DS2500
vzadu: kotoučové pr. 247mm, hydraulická ruční brzda, destičky Ferodo DS2500
Kola:
-apollo 5jx13+5,5jx13, meteor 5jx13, jupiter 5jx13
-3 dílné ARC 6jx14-8cm límec, hořčíkový střed, límce dural.
-pneu Matador SM-2,SM-20, Michelin FR 2-0, Toyo Proxes R888, Dunlop CR311.
Interiér:
-rám Mtx Fe 38x2,5 (původně ze 120Ls Mtx rallye)
-sedačky Sparco a Kingdragon
-4 bodové pásy Moravan MTX
-volant Sparco
-otáčkoměr ze 120s Smiths (volba 2,4,6 válec)
-2kg hasičák
-odpojovač baterie
Dik patří hlavně mému otci, dále se na mém autě podílel Jarda, Don Carlos( Martin T.), Pemit, Jirka, jestli jsem na někoho zapomněl tak mi to připomeňte!
Bilance sezóny 2006:
-2. místo Hrochův Týnec - sprint na 400m kat. clasic
-1. místo Slušovice - sprint na 400m do 1400
-1. místo Holešov - sprint na 200m do 1400
-2. místo autoslalom Vyškov sk. A do 1400
-2. místo Mčr Valašský autoslalom sk. L6
-3. místo Mčr Vsetínský autoslalom sk. L6
-4. místo V. rock max rallyshow Vsetín absolutně
-1. místo sk. SC, 2 místo absolutně volný závod autoslalom Kunovice
-2. místo pro rok 2006 celkově ve sk.SC autoslalom Biskupice, 4 místo v absolutní klasifikaci
Sezóna 2007:
-7. místo sk. C Ve stopě Valašké zimy Vizovice, 43 absolutně
-1. místo sk. SC, 10 absolutně Slovácký autosalom Zlechov-únor
-1. místo sk. SC, 19 absolutně Slovácký autosalom Zlechov-březen
-1. místo sk. SC, 2 absolutně Slovácký autoslalom Kunovice-duben
-3. místo do 1400, 8 absolutně VI. Rally show Vsetín
-3. misto volná bez omezení do 1400, Heřmanice-Suchdol
-2. místo sk. SC, 13 absolutně Slovácký autoslalom Vyškov-květen
-5. místo volná bez omezeni do 1400, Vrch Vítkov-Podhradí - květen
-11. místo sk ST1400, Valašský kopec-sobota, Kw Berg Trophy Vsetín - červen (Škoda Favorit)
-8. místo sk ST1400, Valašský kopec-neděle, Kw Berg Trophy Vsetín - červen
-2. místo sk. SC, 11 absolutně Slovácký autoslalom, Kunovice-červen
-2. místo sk C (vozy s pohonem zadních kol),6 absolutně Ploština 2007
-3. místo do 1400, Slušovice Autotuning show 2007
-3. místo Jízda pravidelnosti, Valašský klobůk 2007
-5. místo do 1400, 25 absolutně, vrch Vítkov-Podhradí září
-1. místo sk. SC, 8 absolutně, Slovácký autoslalom Bánov-září
-4. místo do 1400, Odry auto Etapy II. Odry-Veselí, Odry-Dobešov - září
-3. místo sk. ST 1400, Jankov Vršok, Kw Berg Trophy Bánovce nad Bebravou - říjen
-1. místo sk. SC, 10 absolutně, Slovácký autoslalom Bánov-říjen
-2. místo sk. SC, 7 absolutně, Slovácký autoslalom Zlechov-listopad
-1. místo sk. SC, 2 absolutně, Slovácký autoslalom 2007
-6. místo do 1400, Odry Etapy III, Vlkovice-Heřmanice, Odry-Dobešov
Sezóna 2008:
-3. místo sk. B ( vozy s pohonem zadních kol ), 26 absolutně, Ve stopě Valašské zimy - Vizovice
-4. místo sk. SC, 20 absolutně, Slovácký autoslalom Zlechov-Březen
-3. místo sk. SC, 17 absolutně, Slovácký autoslalom Biskupice-Duben
-3. místo sk. SC, 14 absolutně, Slovácký autoslalom Bánov-Květen
-2. místo sk.2 (Škoda do 1400), Vrch Vítkov-Podhradí - květen
-3. místo sk. L6c, Mčr ZsE - Automobilový slalom Zlín-Biskupice - květen
-2. místo sk.2 (Škoda do 1400), 11 absolutně, Odry auto Etapy I, Heřmanice-Suchdol n/O
-3. místo sk. SC, 16 absolutně, Slovácký autoslalom Bánov-červen
-1. místo sk. C (vozy s pohonem zadních kol),4 absolutně sprint rally Ploština 2008
-6. místo sk S-1400 Valašský kopec 29.6.
-1. místo Hrochův Týnec - sprint na 400m? kat. clasic
-1. místo Hrochův Týnec - slalom
-2. místo Jízda pravidelnosti, Valašský klobůk 2008
-2. místo sk. SC, 3 absolutně, Slovácký autoslalom Bánov-Srpen
-5. místo sk. S-1400, Kw Berg Trophy international-Vsetín 7.9.2008
-3. místo sk. C, 11. absolutně, MČR Automobilový slalom Zlín-Biskupice 28.9.2008
-2. místo sk.2 (Škoda do 1400), Poruba-Vysoká, Podhoří-Uhřínov, Šímasprint 1.-2.11.2008
-2. místo sk SC, 11 absolutně Slovácký autoslalom Zlechov 9.11.2008
-2. místo sk 2. 4 absolutně Rallyslalom Bánov (Felicia Kit Car)
-2. místo sk.2 (Škoda do 1400), Poruba-Vysoká, Odry-Dobešov, Silvestrovský Šímasprint 27.-28.12.2008
Sezóna 2009:
-2. místo sk N1, 7. absolutně 1.Rallyslalom Biskupice 18.1.2009
-4. místo sk N1, 23. absolutně 2.Rallyslalom Biskupice 22.2.2009
-2. místo sk SC, 6. absolutně Slovácký Autoslalom Zlechov 8.3.2009
-1. místo sk N1, 10. absolutně 3.Rallyslalom Biskupice 22.3.2009
-2. místo sk N1, 13. absolutně 4. Rallyslalom Bánov 12.4.2009
-1. místo sk L6c, 18. absolutně Mčr a Zóna střední Evropy v automobilovém slalomu Zlín-Biskupice 16.5.2009
-3. místo sk N1, 17. absolutně 5. Rallyslalom Bánov 17.5.2009 (Felicia Kit Car)
-3. místo sk SC, 12. absolutně Slovácký Autoslalom Zlechov 24.5.2009 (Škoda Favorit)
-1. místo sk C (zadní náhon), 2. absolutně Sprint Slalom Ploština 20.6.2009
-1. místo sk N1, 17. absolutně 6. Rallyslalom Biskupice 12.7.2009
-3. místo sk SC, 9. absolutně Slovácký Autoslalom Biskupice 2.7.2009
-2. místo sk N1. 11. absolutně 7. Rallyslalom Slušovice 16.8.2009
-4. místo sk N1, 26. absolutně 8. Rallyslalom Hřivínův Újezd-Velký Ořechov 13.9.2009
-3. místo sk 2. vrch Týn nad Bečvou-Lhota 19.-20.9 2009
-4. místo sk N1, 25. absolutně 9. Rallyslalom Biskupice 11.10.2009
-5. místo sk N1, 25. absolutně 10. Rallyslalom Biskupice 15.11.2009
-2. místo sk N1, celkové umístění Rallyslalom 2009 kat. N1
Sezóna 2010:
-2. místo sk. B ( vozy s pohonem zadních kol ), 14 absolutně, 35.ročník Ve stopě Valašské zimy - Vizovice
-3. místo sk N1, 33. absolutně, 1. Rallyslalom-Velký Ořechov
-5. místo sk N1, 41. absolutně, 2. Rallyslalom, Ludkovice-Řetěchov 11.4.2010
-4. místo sk L6c, 41, absolutně, MČR ZSE Automobilový slalom Zlín 6.6.2010
-3. místo sk C -zadní náhon, Sprint slalom Ploština 19.6.2010
-3. místo sk N1, 36 absolutně, 3. Rallyslalom-Bystřice 27.6.2010
-4. místo sk N1, 31 absolutně, 4. Rallyslalom-Slušovice 1.8.2010
-7. místo sk N1, 45 absolutně, 5. Rallyslalom-Hvozdná 5.9.2010
-4. místo sk N1, 27 absolutně, 6. Rallyslalom-Biskupice 17.10.2010
-3. místo sk A do 1400ccm, Valašský autoslalom 18.12.2010
Sezóna 2011:
-1. místo sk. N1, 14. absolutně, Rally MONTE slalom-Biskupice 23.1.2011
-4. místo sk. B, Ve stopě Valašské zimy 5.2.2011
-3. místo sk. N1, 24. absolutně, 1. Rallyslalom Biskupice 20.2.2011
-6. místo sk. S2, 16. absolutně, Rallye Humpolec 16.4.2011
-3. místo sk. A, Valašský Autoslalom 30.4.2011
-3. místo do 1400, 13. absolutně Hobbycup Slušovice 7.5.2011
-3. místo sk L6c, Mčr, Zóna střední Evropy ve slalomu Zlín 22.5.2011
-1. místo do 1400, 19. celkově Hobbycup Řetěchov 5.6.2011
-1. místo sk. C (zadní náhon), 2. v absolutním pořadí - Sprint slalom Ploština 25.6.2011
-3. místo do 1400, 16. celkově Hobbycup Komárov 9.7.2011
-2. místo sk. N1, 14. celkově VM racing Cup Hvozdná 6.8.2011
-1. místo sk. N1, 16. celkově RS Biskupice 16.10.2011
-1. místo do 1400, 16. celkově Hobbycup Biskupice 19.11.2011
Sezóna 2012:
-3. místo sk. B, 14. absolutně, Ve stopě Valašské zimy 4.2.2012 - Vizovice.
-3. místo sk N1, 13. absolutně, Hobbycup Komárov 3.3.2012.
- VM racing Cup-Řetěchov 28.4.2012 - kvůli havárii byl závod zrušen.
-2. místo sk N1, 20. absolutně, Hobbycup Barák 19.5.2012
-1. místo zádní náhon, 5. absolutně, Sprint slalom Ploština 16.6.2012
-1. místo do 1400, P-Cup Vystrkov 25.8.2012
-3. místo sk S2, 31. absolutně Rallye Humpolec 15.9.2012
-4. místo sk N0,13. absolutně HK racing Cup Rudimov-Bojkovice 28.10.2012
Sezóna 2013:
-2. místo sk. B, 7. absolutně, Ve stopě Valašské zimy 2.2.2013 - Vizovice.
-4. místo sk. S2, 4. celkově v poháru Škoda, Rally Humpolec 14.9.2013
Sezóna 2014:
-1. místo sk. B, 3. absolutně, Ve stopě Valašské zimy 8.2.2014 - Vizovice.
-3. místo sk. S2, 3. celkově v poháru Škoda, Rally Humpolec 20.9.2014.
-1. místo sk. N1, 6. celkově, HobbyCup Bochoř 8.11.2014
Sezóna 2015:
-3. místo sk. B, 8. absolutně, Ve stopě Valašské zimy 7.2.2015 - Vizovice.
-2. místo sk.1, Šíma Sprint Ecce Homo - Šternberk 16.5.2015
-1. místo 2WD, GPD Rally Cup - Kopřivnice 4.7.2015
-1. místo sk.1, 4. absolutně, Šíma Sprint Kopřivnice - 18.7.2015
-1. místo sk. N1, 7. celkově, HobbyCup Bochoř 24.10.2015
Sezóna 2016:
-1. místo sk. B, 2. absolutně, Ve stopě Valašské zimy 6.2.2016 - Vizovice.
-1. místo sk. N1, 6. celkově, HobbyCup Bochoř 9.4.2016
-1. místo sk. N1, 8. celkově, HobbyCup Bochoř 25.6.2016
-2. místo sk. N1, 5. celkově, HobbyCup Bochoř 24.9.2016
Sezóna 2017:
-5. místo sk. B, 11. absolutně, Ve stopě Valašské zimy 4.2.2017 - Vizovice.
-1. místo sk. RS1, 2. RallySafety - Vlčková / Držková 25.11.2017
Sezóna 2018:
-7. místo sk. B, Ve stopě Valašské zimy 10.2.2018 - Vizovice.
- odstoupení - převodovka, Kopr Cup 4. - závod 21.7.2018
-3. místo do 1400, 13. celkově, Kopr Cup 7. - závod 20.10.2018
Sezóna 2019:
-1. místo sk. B, Ve stopě Valašské zimy 9.2.2019 - Vizovice.
-1. místo do 1400 st. Vrchy Hobby Cup - Dušná 12.10.2019.
-2. místo do 1400, RallyKoprCup - Barák 19.10.2019.
Sezóna 2020:
-1. místo do 1400 st. Vrchy Hobby Cup - Dušná 26.9.2020.
Sezóna 2021:
-2. místo do 1400 race. Matrix Valašský Kopec - Dušná 19.6.2021.
-2. místo do 1400 race. Matrix Valašský Kopec - Dušná 20.6.2021.
Sezóna 2023
-1. místo H3, 8.celkově. ÚAMK DALTEK RALLY 2023
Videa:
Auto je čistě pro sportovní účely.
Motor: 1,4 ( MRracing )
-blok 136M
-hliníková osmikanálová hlava kp 11,5
-T písty
-vačkový hřídel - malá Argentina
-karburátor Pierburg 2E3 sk.A, velké sání
-rozdělovač kontaktní Magneton s upravenou odstředivou regulací 12st.(v záloze Bosch), indučka Bosch
-benzínová pumpa Facet 476087E
-alternátor Magneton 70A
-svod NC power 4-2-1, absorbční tlumič výfuku vlastní výroby
-kovokeramická lamela od Rensportu, přítlačák Sachs
-tvrdé uložení motoru
Převodovka: ( MRracing )
-5 stupňová-synchronní 3,08.2,12.1,57.1,26.1,08( dle homologace A-5252- šikmý zub ) bez samosforného diferenciálu
-stálý převod 4,22 (4,5 a 3,9 v záloze)
Podvozek:
-vpředu pružiny 250mm, vzadu 350mm, stabilizátor 20mm uložený v tvrdých gumách
-ostré hřebenové řízení (130lr)
-zadní nápr.uhlová s vlečenými rameny - vyztužena podélná ramena
-tlumiče HP racing(silné pístnice, uloženo v PU), v záloze tlumiče s nastavitelnou tuhostí KONI sport
-brzdy-okruh š120. vpředu: kotoučové pr. 247mm, destičky Ferodo DS2500
vzadu: kotoučové pr. 247mm, hydraulická ruční brzda, destičky Ferodo DS2500
Kola:
-apollo 5jx13+5,5jx13, meteor 5jx13, jupiter 5jx13
-3 dílné ARC 6jx14-8cm límec, hořčíkový střed, límce dural.
-pneu Matador SM-2,SM-20, Michelin FR 2-0, Toyo Proxes R888, Dunlop CR311.
Interiér:
-rám Mtx Fe 38x2,5 (původně ze 120Ls Mtx rallye)
-sedačky Sparco a Kingdragon
-4 bodové pásy Moravan MTX
-volant Sparco
-otáčkoměr ze 120s Smiths (volba 2,4,6 válec)
-2kg hasičák
-odpojovač baterie
Dik patří hlavně mému otci, dále se na mém autě podílel Jarda, Don Carlos( Martin T.), Pemit, Jirka, jestli jsem na někoho zapomněl tak mi to připomeňte!
Bilance sezóny 2006:
-2. místo Hrochův Týnec - sprint na 400m kat. clasic
-1. místo Slušovice - sprint na 400m do 1400
-1. místo Holešov - sprint na 200m do 1400
-2. místo autoslalom Vyškov sk. A do 1400
-2. místo Mčr Valašský autoslalom sk. L6
-3. místo Mčr Vsetínský autoslalom sk. L6
-4. místo V. rock max rallyshow Vsetín absolutně
-1. místo sk. SC, 2 místo absolutně volný závod autoslalom Kunovice
-2. místo pro rok 2006 celkově ve sk.SC autoslalom Biskupice, 4 místo v absolutní klasifikaci
Sezóna 2007:
-7. místo sk. C Ve stopě Valašké zimy Vizovice, 43 absolutně
-1. místo sk. SC, 10 absolutně Slovácký autosalom Zlechov-únor
-1. místo sk. SC, 19 absolutně Slovácký autosalom Zlechov-březen
-1. místo sk. SC, 2 absolutně Slovácký autoslalom Kunovice-duben
-3. místo do 1400, 8 absolutně VI. Rally show Vsetín
-3. misto volná bez omezení do 1400, Heřmanice-Suchdol
-2. místo sk. SC, 13 absolutně Slovácký autoslalom Vyškov-květen
-5. místo volná bez omezeni do 1400, Vrch Vítkov-Podhradí - květen
-11. místo sk ST1400, Valašský kopec-sobota, Kw Berg Trophy Vsetín - červen (Škoda Favorit)
-8. místo sk ST1400, Valašský kopec-neděle, Kw Berg Trophy Vsetín - červen
-2. místo sk. SC, 11 absolutně Slovácký autoslalom, Kunovice-červen
-2. místo sk C (vozy s pohonem zadních kol),6 absolutně Ploština 2007
-3. místo do 1400, Slušovice Autotuning show 2007
-3. místo Jízda pravidelnosti, Valašský klobůk 2007
-5. místo do 1400, 25 absolutně, vrch Vítkov-Podhradí září
-1. místo sk. SC, 8 absolutně, Slovácký autoslalom Bánov-září
-4. místo do 1400, Odry auto Etapy II. Odry-Veselí, Odry-Dobešov - září
-3. místo sk. ST 1400, Jankov Vršok, Kw Berg Trophy Bánovce nad Bebravou - říjen
-1. místo sk. SC, 10 absolutně, Slovácký autoslalom Bánov-říjen
-2. místo sk. SC, 7 absolutně, Slovácký autoslalom Zlechov-listopad
-1. místo sk. SC, 2 absolutně, Slovácký autoslalom 2007
-6. místo do 1400, Odry Etapy III, Vlkovice-Heřmanice, Odry-Dobešov
Sezóna 2008:
-3. místo sk. B ( vozy s pohonem zadních kol ), 26 absolutně, Ve stopě Valašské zimy - Vizovice
-4. místo sk. SC, 20 absolutně, Slovácký autoslalom Zlechov-Březen
-3. místo sk. SC, 17 absolutně, Slovácký autoslalom Biskupice-Duben
-3. místo sk. SC, 14 absolutně, Slovácký autoslalom Bánov-Květen
-2. místo sk.2 (Škoda do 1400), Vrch Vítkov-Podhradí - květen
-3. místo sk. L6c, Mčr ZsE - Automobilový slalom Zlín-Biskupice - květen
-2. místo sk.2 (Škoda do 1400), 11 absolutně, Odry auto Etapy I, Heřmanice-Suchdol n/O
-3. místo sk. SC, 16 absolutně, Slovácký autoslalom Bánov-červen
-1. místo sk. C (vozy s pohonem zadních kol),4 absolutně sprint rally Ploština 2008
-6. místo sk S-1400 Valašský kopec 29.6.
-1. místo Hrochův Týnec - sprint na 400m? kat. clasic
-1. místo Hrochův Týnec - slalom
-2. místo Jízda pravidelnosti, Valašský klobůk 2008
-2. místo sk. SC, 3 absolutně, Slovácký autoslalom Bánov-Srpen
-5. místo sk. S-1400, Kw Berg Trophy international-Vsetín 7.9.2008
-3. místo sk. C, 11. absolutně, MČR Automobilový slalom Zlín-Biskupice 28.9.2008
-2. místo sk.2 (Škoda do 1400), Poruba-Vysoká, Podhoří-Uhřínov, Šímasprint 1.-2.11.2008
-2. místo sk SC, 11 absolutně Slovácký autoslalom Zlechov 9.11.2008
-2. místo sk 2. 4 absolutně Rallyslalom Bánov (Felicia Kit Car)
-2. místo sk.2 (Škoda do 1400), Poruba-Vysoká, Odry-Dobešov, Silvestrovský Šímasprint 27.-28.12.2008
Sezóna 2009:
-2. místo sk N1, 7. absolutně 1.Rallyslalom Biskupice 18.1.2009
-4. místo sk N1, 23. absolutně 2.Rallyslalom Biskupice 22.2.2009
-2. místo sk SC, 6. absolutně Slovácký Autoslalom Zlechov 8.3.2009
-1. místo sk N1, 10. absolutně 3.Rallyslalom Biskupice 22.3.2009
-2. místo sk N1, 13. absolutně 4. Rallyslalom Bánov 12.4.2009
-1. místo sk L6c, 18. absolutně Mčr a Zóna střední Evropy v automobilovém slalomu Zlín-Biskupice 16.5.2009
-3. místo sk N1, 17. absolutně 5. Rallyslalom Bánov 17.5.2009 (Felicia Kit Car)
-3. místo sk SC, 12. absolutně Slovácký Autoslalom Zlechov 24.5.2009 (Škoda Favorit)
-1. místo sk C (zadní náhon), 2. absolutně Sprint Slalom Ploština 20.6.2009
-1. místo sk N1, 17. absolutně 6. Rallyslalom Biskupice 12.7.2009
-3. místo sk SC, 9. absolutně Slovácký Autoslalom Biskupice 2.7.2009
-2. místo sk N1. 11. absolutně 7. Rallyslalom Slušovice 16.8.2009
-4. místo sk N1, 26. absolutně 8. Rallyslalom Hřivínův Újezd-Velký Ořechov 13.9.2009
-3. místo sk 2. vrch Týn nad Bečvou-Lhota 19.-20.9 2009
-4. místo sk N1, 25. absolutně 9. Rallyslalom Biskupice 11.10.2009
-5. místo sk N1, 25. absolutně 10. Rallyslalom Biskupice 15.11.2009
-2. místo sk N1, celkové umístění Rallyslalom 2009 kat. N1
Sezóna 2010:
-2. místo sk. B ( vozy s pohonem zadních kol ), 14 absolutně, 35.ročník Ve stopě Valašské zimy - Vizovice
-3. místo sk N1, 33. absolutně, 1. Rallyslalom-Velký Ořechov
-5. místo sk N1, 41. absolutně, 2. Rallyslalom, Ludkovice-Řetěchov 11.4.2010
-4. místo sk L6c, 41, absolutně, MČR ZSE Automobilový slalom Zlín 6.6.2010
-3. místo sk C -zadní náhon, Sprint slalom Ploština 19.6.2010
-3. místo sk N1, 36 absolutně, 3. Rallyslalom-Bystřice 27.6.2010
-4. místo sk N1, 31 absolutně, 4. Rallyslalom-Slušovice 1.8.2010
-7. místo sk N1, 45 absolutně, 5. Rallyslalom-Hvozdná 5.9.2010
-4. místo sk N1, 27 absolutně, 6. Rallyslalom-Biskupice 17.10.2010
-3. místo sk A do 1400ccm, Valašský autoslalom 18.12.2010
Sezóna 2011:
-1. místo sk. N1, 14. absolutně, Rally MONTE slalom-Biskupice 23.1.2011
-4. místo sk. B, Ve stopě Valašské zimy 5.2.2011
-3. místo sk. N1, 24. absolutně, 1. Rallyslalom Biskupice 20.2.2011
-6. místo sk. S2, 16. absolutně, Rallye Humpolec 16.4.2011
-3. místo sk. A, Valašský Autoslalom 30.4.2011
-3. místo do 1400, 13. absolutně Hobbycup Slušovice 7.5.2011
-3. místo sk L6c, Mčr, Zóna střední Evropy ve slalomu Zlín 22.5.2011
-1. místo do 1400, 19. celkově Hobbycup Řetěchov 5.6.2011
-1. místo sk. C (zadní náhon), 2. v absolutním pořadí - Sprint slalom Ploština 25.6.2011
-3. místo do 1400, 16. celkově Hobbycup Komárov 9.7.2011
-2. místo sk. N1, 14. celkově VM racing Cup Hvozdná 6.8.2011
-1. místo sk. N1, 16. celkově RS Biskupice 16.10.2011
-1. místo do 1400, 16. celkově Hobbycup Biskupice 19.11.2011
Sezóna 2012:
-3. místo sk. B, 14. absolutně, Ve stopě Valašské zimy 4.2.2012 - Vizovice.
-3. místo sk N1, 13. absolutně, Hobbycup Komárov 3.3.2012.
- VM racing Cup-Řetěchov 28.4.2012 - kvůli havárii byl závod zrušen.
-2. místo sk N1, 20. absolutně, Hobbycup Barák 19.5.2012
-1. místo zádní náhon, 5. absolutně, Sprint slalom Ploština 16.6.2012
-1. místo do 1400, P-Cup Vystrkov 25.8.2012
-3. místo sk S2, 31. absolutně Rallye Humpolec 15.9.2012
-4. místo sk N0,13. absolutně HK racing Cup Rudimov-Bojkovice 28.10.2012
Sezóna 2013:
-2. místo sk. B, 7. absolutně, Ve stopě Valašské zimy 2.2.2013 - Vizovice.
-4. místo sk. S2, 4. celkově v poháru Škoda, Rally Humpolec 14.9.2013
Sezóna 2014:
-1. místo sk. B, 3. absolutně, Ve stopě Valašské zimy 8.2.2014 - Vizovice.
-3. místo sk. S2, 3. celkově v poháru Škoda, Rally Humpolec 20.9.2014.
-1. místo sk. N1, 6. celkově, HobbyCup Bochoř 8.11.2014
Sezóna 2015:
-3. místo sk. B, 8. absolutně, Ve stopě Valašské zimy 7.2.2015 - Vizovice.
-2. místo sk.1, Šíma Sprint Ecce Homo - Šternberk 16.5.2015
-1. místo 2WD, GPD Rally Cup - Kopřivnice 4.7.2015
-1. místo sk.1, 4. absolutně, Šíma Sprint Kopřivnice - 18.7.2015
-1. místo sk. N1, 7. celkově, HobbyCup Bochoř 24.10.2015
Sezóna 2016:
-1. místo sk. B, 2. absolutně, Ve stopě Valašské zimy 6.2.2016 - Vizovice.
-1. místo sk. N1, 6. celkově, HobbyCup Bochoř 9.4.2016
-1. místo sk. N1, 8. celkově, HobbyCup Bochoř 25.6.2016
-2. místo sk. N1, 5. celkově, HobbyCup Bochoř 24.9.2016
Sezóna 2017:
-5. místo sk. B, 11. absolutně, Ve stopě Valašské zimy 4.2.2017 - Vizovice.
-1. místo sk. RS1, 2. RallySafety - Vlčková / Držková 25.11.2017
Sezóna 2018:
-7. místo sk. B, Ve stopě Valašské zimy 10.2.2018 - Vizovice.
- odstoupení - převodovka, Kopr Cup 4. - závod 21.7.2018
-3. místo do 1400, 13. celkově, Kopr Cup 7. - závod 20.10.2018
Sezóna 2019:
-1. místo sk. B, Ve stopě Valašské zimy 9.2.2019 - Vizovice.
-1. místo do 1400 st. Vrchy Hobby Cup - Dušná 12.10.2019.
-2. místo do 1400, RallyKoprCup - Barák 19.10.2019.
Sezóna 2020:
-1. místo do 1400 st. Vrchy Hobby Cup - Dušná 26.9.2020.
Sezóna 2021:
-2. místo do 1400 race. Matrix Valašský Kopec - Dušná 19.6.2021.
-2. místo do 1400 race. Matrix Valašský Kopec - Dušná 20.6.2021.
Sezóna 2023
-1. místo H3, 8.celkově. ÚAMK DALTEK RALLY 2023
Videa:
Jate-line/Škoda 130 - komentáře:
20:25:21
30.10.2015
30.10.2015
MVM
-> Bery 30.10.15 20:17:45: Háčko s hewlandem je už pro velký kluky.. Netrefiš se a nebo řadíš mimo otáčky a už to tam padá jinak.Ale líbí se mi na tom že nemusíš používat spojku..
20:17:45
30.10.2015
30.10.2015
Bery
On ten hewland dost blbe snasi to "pomaly" nebo jakkoliv ohleduplny razeni. Jak rika konstrukter kalmaru - nema to rada. Proste na takovou prevodovku musi byt clovek tvrdy aby se ji to libilo a padalo to tam samo.
Kdyz jsem mel sixtovo skrin,tak nebyl problem naskladat to do jednicky,ted je to jeste jednodussi.takze dlouha jednicka by asi vyresila problem.
Kdyz jsem mel sixtovo skrin,tak nebyl problem naskladat to do jednicky,ted je to jeste jednodussi.takze dlouha jednicka by asi vyresila problem.
21:26:09
29.10.2015
29.10.2015
jate-line
Ono to moje řazení asi bude souviset s tím, že jsem nějaký pátek jezdil s Liazkou a jeho báječnou bezsynchronní devítkou, znalci budou vědět co to byl za boj tam v kopci správně podřadit, aby se člověk pak nebelhal na malou řadu....to je jen tak pro odlehčení
Jinak z hewlandem v áčku řadím jako blbec, ale ono to ani jinak nejde s citem přeřadit, třeba v Cliu a sadev to byla jiná....dost taky záleží na spojce....
Jinak z hewlandem v áčku řadím jako blbec, ale ono to ani jinak nejde s citem přeřadit, třeba v Cliu a sadev to byla jiná....dost taky záleží na spojce....
21:13:33
29.10.2015
29.10.2015
MVM
-> Tuner#2: Nezlob se .. Ale o teorii jízdy s Tebou zase já sdílet názor nechci. Některý myšlenky máš správný,ovšem to celý je na dlouhou diskusi.
Jate- line to vodí moc pěkně,auto funguje,ok.
A já se omouvám za zbytečné psaní mimo téma..
Jate- line to vodí moc pěkně,auto funguje,ok.
A já se omouvám za zbytečné psaní mimo téma..
21:04:25
29.10.2015
29.10.2015
Čokin
Ono to zkrácení mezi 2 - 1 udělá hodně ..... s dlouhou jedničkou mě to tam spadne samo, serie byla loterie, ale to už ani nevím co je od doby co jezdím Rapida. Meziplyn je dobrá věc, na dodávce ho používám vždy když řadím dolů v Rapidu to neumím.
20:47:31
29.10.2015
29.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 29.10.15 19:41:07: Když napíšeš, že řazení do jedničky na sériovém 5q je cituji: "hlavně mezičlánek sedicí za volentem" tak ano díky tomu, že diskuzi řeším ve vztahu ke svému "problému" tak se toho chytím...
Jinak nesdílím Tvůj názor, pro převodovku je mnohdy šetrnější při plných brzdách kdy je auto na hranici smyku (mnohem lépe toho docílíš bržděním pravou kde má většina lidí větší cit) tam kopat kvalty šetrně s pomalým pouštěním spojky než se snažit o meziplyny a tím si rozhodit jak brzdný bod, tak mnohdy i více zatížit převodovku nevhodným rychlým puštěním spojky.
Mě se prostě líbí jak jate-line jezdí a výsledky hovoří za vše a že mu technika drží ukazuje i šetrné zacházení...
Jinak nesdílím Tvůj názor, pro převodovku je mnohdy šetrnější při plných brzdách kdy je auto na hranici smyku (mnohem lépe toho docílíš bržděním pravou kde má většina lidí větší cit) tam kopat kvalty šetrně s pomalým pouštěním spojky než se snažit o meziplyny a tím si rozhodit jak brzdný bod, tak mnohdy i více zatížit převodovku nevhodným rychlým puštěním spojky.
Mě se prostě líbí jak jate-line jezdí a výsledky hovoří za vše a že mu technika drží ukazuje i šetrné zacházení...
19:41:07
29.10.2015
29.10.2015
MVM
-> Tuner#2: Ty se hned všeho chytáš.. Já píšu své zkušenosti zcela obecně/necíleně - ale pakliže se v tom někdo "najde" - je to jen jeho věc. Za mě je řazení "dolů" bez mezyplynů při byť "sportovní,výletnick
é" neřku-li závodní jízdě zkrátka napíšu to rovnou..prasečina. (A nějaký komentáře o synchronech a pod jsou bláboly, jen omlouvání toho že se to v podstatě nemusí) I někteří jezdci profi pak sami vylezou a po pravdě řeknou že to neumí a radši jen řadí a brzdí.. Určím přesně u záv převodovek dle opotřebení kdo jak s tím jezdil. A že Těch co umí jet sakra rychle a umí zároveň šetřit techniku - je jako šafránu. Tím jsem chtěl jen vyjádřit onu skutečnost,že seskládat to dolů až na jedna čistě na synchrony a bez meziplynů ..sice jde,ale převodovka zásadně trpí. A tvrdim že zbytečně.
16:55:39
29.10.2015
29.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jate-line 29.10.15 13:13:01: Zřejmě neumíme v Rokycanech převodovky tak jako vhml. Zajímavé, že to nejde ani MATTESSovi na autě co má najeto 60tkm spořivkou, nejde to ani TUNERovi na Zelence a nešlo to ani na Zlatce. Řešili jsme to na xy převodovkách a vyhodnotili, že 5q je v tomto zakletý...
13:39:19
29.10.2015
29.10.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.10.15 12:19:15: chápu že nestojis ani o dobře minene rady... Každopádně mě to radilo vždy takže to máš ve všech třech prevodovkach blbě.
13:13:01
29.10.2015
29.10.2015
jate-line
No mě teda krátká jednička šla taky vždy blbě, ve vracáku pokud jsem vyloženě nestál, tak nešlo zařadit ladně bez škrknutí. Odstraněno až tou delší jedničkou.
12:19:15
29.10.2015
29.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 29.10.15 06:57:23: Ouu jee to urcite Vena co stavi prevodovky 30 let netusi...
-> MVM 29.10.15 08:18:57: Jezdit a radit jako jate-line neumi to je pravda a ani jsem to nikdy netvrdil, nicmene zaradit tam jednicku treba i na letisti kdy jsem to jen zkousel snad zvladne kazdy ne???
Ze se vubec neco psal...
-> MVM 29.10.15 08:18:57: Jezdit a radit jako jate-line neumi to je pravda a ani jsem to nikdy netvrdil, nicmene zaradit tam jednicku treba i na letisti kdy jsem to jen zkousel snad zvladne kazdy ne???
Ze se vubec neco psal...
08:18:57
29.10.2015
29.10.2015
MVM
Není to jen o synchronech,různých olejích budiž,ale co je důležitý odstupnování blízko sebe,a hlavně mezičlánek sedicí za volentem.
06:57:23
29.10.2015
29.10.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.10.15 19:14:16: Je to hodně o výběru správného synchronu k danému kolečku, nelze dát jen nový synchron ze šuplíku a myslet si že je vyhráno. Mě šla jednička vždy bez problémů, i dokud jsem jezdil krátkou.
06:32:26
29.10.2015
29.10.2015
jate-line
-> Tuner#2: Tohle za studena nic moc,ale jakmile se prohreje, tak dobré.
21:47:50
28.10.2015
28.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jate-line 28.10.15 19:37:16: Hmm, to je pěkný, snad to brzo opravíte. Souvislost s delší jedničkou mě nedošla, to je pravda že tam asi půjde lépe a zakvičení jsem se všimnul. Já letos zkusil 80W90tku od Castrolu a zatím asi nejlepší olej co jsem v převodovce měl. Fungoval perfetně v létě při těch hicech i po ráno kdy byla teplota na nule.
19:37:16
28.10.2015
28.10.2015
jate-line
-> sikula: Díky
-> Tuner#2: Díky za poklonu
Aut co vím uražených kol cca 5 (takže úmrtnost velká), zrovna tatík taky
Převodovka je pořád synchronní šikmý zub (převody 130La-lr) jak je v popisu, jenom loni před Humpolcem jsem našel dva zuby z diferáku na vypouštěcím magnetu, tak se na rychlo dával druhý 4,22. Jinak jednička je dlouhá, proto to tam jde řadit , na videu jde i slyšet jak si trochu zakňučí :). Olej Mogul trans 80w a měním ho trochu častěji.
-> Tuner#2: Díky za poklonu
Aut co vím uražených kol cca 5 (takže úmrtnost velká), zrovna tatík taky
Převodovka je pořád synchronní šikmý zub (převody 130La-lr) jak je v popisu, jenom loni před Humpolcem jsem našel dva zuby z diferáku na vypouštěcím magnetu, tak se na rychlo dával druhý 4,22. Jinak jednička je dlouhá, proto to tam jde řadit , na videu jde i slyšet jak si trochu zakňučí :). Olej Mogul trans 80w a měním ho trochu častěji.
19:14:16
28.10.2015
28.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jate-line 25.10.15 15:15:50: To je paráda, nádherná jízda.
Jaká byla úmrtnost vylomených kol, když vidím všude ty obrubníky?
BTW jakou tam jedeš převodovku? Pořád tu klasiku synchroní šikmý zub? Nějak nechápu jak tam narveš tu jedničku? Já mám za poslední tři roky třetí převodovku a ani na jedné to prostě nejde. Někdy s meziplynem zuž za vyloženě pomalé jízdy, ale i tak s ránou/cvaknutím nebo jak to popsat což u Tebe neslyším. Řadit Tě jde fakt famózně na synchrony. Jaký jedeš olej?
Jaká byla úmrtnost vylomených kol, když vidím všude ty obrubníky?
BTW jakou tam jedeš převodovku? Pořád tu klasiku synchroní šikmý zub? Nějak nechápu jak tam narveš tu jedničku? Já mám za poslední tři roky třetí převodovku a ani na jedné to prostě nejde. Někdy s meziplynem zuž za vyloženě pomalé jízdy, ale i tak s ránou/cvaknutím nebo jak to popsat což u Tebe neslyším. Řadit Tě jde fakt famózně na synchrony. Jaký jedeš olej?
19:06:59
28.10.2015
28.10.2015
sikula
15:15:50
25.10.2015
25.10.2015
jate-line