skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
link na aktuální fotky - sliver.webblast.cz/Photog
alery.asp?nPhotoGale... mp;nDepartmentID=8&nL
anguageID=1
krátké video - sliver.webblast.cz/Data/. ../autodemo.wmv
rok výroby 85, měněná kastle za absolutně zdravou ze škodovky, která měla najeto poctivých 70000km a v zimě nebyla ježděná (byla to šáde kamošova dědy).
Link z přestavby - sliver.webblast.cz/articl e.asp?nArticleID...
podložky z tvrzeného duralu, tloušťka 3cm, změna rozteče na 4x100mm
přední náprava svařená téměř po celé délce (ne těch pár bodů od výroby)
pružiny 250mm uříznuté o jeden volně natočený závit
vepředu čtyřpístové brzdy
pětikvalt na suchých poloosách
vyztužená zadní ramena (oboje)
nové zadní pružiny + tlumiče
kompletně nové zadní brzdy (prasátka průměr 19mm)
disky (opískované a ve stříbrné komaxitu) z VW + pneu Bridgestone 175/60 R13
favorit původně 46kW, po úpravách bych tipoval, že jsem se dostal zpět na původní výkon a možná trošek víc :)
hlava kompletní GEO + snížená o 0,4mm
leštěné sání - tam kam prsty dosáhly :)
vačka 260/260
odlehčený setrvák (necelých 7kg) + řemenice - samozřejmě vyváženy s klikou
karburátor originál ... jen se obě klapky otevírají zároveň
předělaný doraz na plynovém pedálu, protože chod pedálu byl malý na to, aby otevřel celou klapku naplno
výfuk je jen malinko předělaný + dodělaná kocovka
4 kulatá zadní světla
folie na zadních oknech
mračítko na přední kapotě
centrální stěrač (seat ibiza)
volant OBA , průměr 33cm
přední sedačky z rapida
na předních dveří madla z seatu ibiza
krátké video - sliver.webblast.cz/Data/. ../autodemo.wmv
rok výroby 85, měněná kastle za absolutně zdravou ze škodovky, která měla najeto poctivých 70000km a v zimě nebyla ježděná (byla to šáde kamošova dědy).
Link z přestavby - sliver.webblast.cz/articl e.asp?nArticleID...
podložky z tvrzeného duralu, tloušťka 3cm, změna rozteče na 4x100mm
přední náprava svařená téměř po celé délce (ne těch pár bodů od výroby)
pružiny 250mm uříznuté o jeden volně natočený závit
vepředu čtyřpístové brzdy
pětikvalt na suchých poloosách
vyztužená zadní ramena (oboje)
nové zadní pružiny + tlumiče
kompletně nové zadní brzdy (prasátka průměr 19mm)
disky (opískované a ve stříbrné komaxitu) z VW + pneu Bridgestone 175/60 R13
favorit původně 46kW, po úpravách bych tipoval, že jsem se dostal zpět na původní výkon a možná trošek víc :)
hlava kompletní GEO + snížená o 0,4mm
leštěné sání - tam kam prsty dosáhly :)
vačka 260/260
odlehčený setrvák (necelých 7kg) + řemenice - samozřejmě vyváženy s klikou
karburátor originál ... jen se obě klapky otevírají zároveň
předělaný doraz na plynovém pedálu, protože chod pedálu byl malý na to, aby otevřel celou klapku naplno
výfuk je jen malinko předělaný + dodělaná kocovka
4 kulatá zadní světla
folie na zadních oknech
mračítko na přední kapotě
centrální stěrač (seat ibiza)
volant OBA , průměr 33cm
přední sedačky z rapida
na předních dveří madla z seatu ibiza
Sliver - komentáře:
14:01:01
25.11.2008
25.11.2008
tomas120GLS
Velmi zaujimava skodka
18:36:43
04.03.2006
04.03.2006
DuriQ
mno mas ako jediny pekne spravene tie zadne svetla z mojej strany obrovska pochvala fakt su pekne sprave
11:09:11
26.12.2005
26.12.2005
COKAPIK
Taky se mi libi jen ten zadek mohl byt jinej...
16:26:27
24.12.2005
24.12.2005
*Kadel*
černá jim prstě sluší. Taky jí mam na černo a zhruba stejný úpravy až na to tvoje zadní čelo skoro stejná. Pěknej vůz, moc se mi líbí.