skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže vám představuju třetí auto pod mojím nickem tady na virtu. Je to Š120L rok výroby 1979, ale některým minulým majitelem přestavěná na eMko, včetně tunelu na 5q, takže asi výměna kastle. Auto jsem koupil v listopadu 2003, od kolegy z práce za luxusní cenu 3000,-. Akorát to už od prosince 2002 nemělo STK ale to kolegovy nebránilo jezdit do Makra v Olomouci nebo k příbuzným do Bruntálu. Celou tu dobu co ho vlatním jenom stálo u baráku a čekalo na to až do ní říznem. Mimochodem dodnes (červenec 2005) jsem ještě od kolegy nedostal odhlášený doklady, prej je má někde doma. Ale strach nemám on si koupil už Nissana Primeru`96, takže by do škodovky už asi nesedl.
Motor: 742.12 M I
Převodovka: čtyřrychlostní
Karoserie: Kompletně eMková
Výbava: LPG
Rádio na kazety
HandsFree na nějakou hodně starou Nokii
Tažné zařízení
Poklice
Když jsme ji prohlíželi tak měla prahy trochu hnilý, a hlavně nedržely na spodní hraně, asi byli špatně přivařený, zadní lemy byli taky docela zrezivělý, trochu přetřený Body na podvozky, zadní nárazník měl vyrezlý oba boční držáky v blatníku, když jsme zvedli mokrý koberce vevnitř vylezla na nás dost rezavá podlaha hlavně na nábězích k prahům. Taky je v převodovce očesaný zpátečkový kolo, což se projevuje tím, že když se rozjíždíte na zpátečku tak ta okamžitě vypadne a nepomůže ani když ji tam podržíte.
Červenec 2005
Začali jsme ji rozdělávat, vyndali jsme interiér, a vykoukli na nás díry ve vnitřních prazích které byli plné nějakého prachu, původně jsem si myslel že to je napadaná rez ale pak jsme zjistili že to je bláto které v prazích bylo asi od povodní v roce 1997, podlaha je děravá jen trochu, kufr jen v rozích a svárech, a tak se začalo vyvařovat, a postupně rozebírat. Taky se v interiéru kdysi asi usadila na chvíli myšší rodinka.
Až toto auto bude opravený a po STK tak bude možná na prodej tak se případní zájemci můžou hlásit, termín je asi tak konec srpna - říjen 2005, ale možná si ju necháme doma pro bráchu.
Dnes 29.09.2005 bylo todle autíčko po pěti letech opět na STK a prošlo hned na poprvé Ještě aby taky ne. ;-)
27.dubna 2006
Dnes sem auto předal novému majiteli. Tatovému kamarádovy, má přes 70let, a jelikož se právě s ním rozvádí manželka je auto napsané stále na mě. Aby mu ho manželka nemohla sebrat při rozvodu.
Na tachometru je číslo 35 450 km.
10.srpna 2006
Takže jsem dnes odvzdušnoval spojku, někde to teče, mám podezření na spojkový válec u pedálu. protože převodovka navrchu byla suchá. pokud se to bude opakovat, tak pujde nový. trubka, hadice a gumičky nemají ještě ani rok.
Na tachometru je číslo 37 028 km.
12.května 2007
Ted o víkendu jsem auto dostal zase do parády, vyměnil jsem dvě sjetý kola za dvě míň sjetý, na startéru jsem vyměnil pouzdra na rotoru, protože se to už nechtělo skoro točit, vyměnil jsem sací potrubí a karburátor který nechtěl jet na benzín, to dělalo už mě, ale já to neřešil, ale tomu dědkovy to vadilo, protože nedokáže odhadnout kdy mu dojde LPG a vyjíždí bombu doprázdna. Taky se musely vyměnit oba spojkové válce, protože děda stále doléval kapalinu. Namontoval jsem mu na jeho přání jeté ale asi dobré válce. vyčistil jsem svíčky dal novej vzduchovej filtr, vyměnil jsem olej a oil filtr
Na tachometru je číslo 42 330 km.
27.července 2007
44244 km
blíží se konec STK
19.dubna 2009
56 013 km
Výměna sjetých předních destiček, výměna zadních paken, rozhejbání pístků, výměna prasknuté levé polosy i s bubnem.
11.září 2010
58 328 km
I když je zařazená rychlost auto nejede, nějaký error v převodovce. Na STK to bylo někdy v dubnu, LPG bylo demontováno.
Motor: 742.12 M I
Převodovka: čtyřrychlostní
Karoserie: Kompletně eMková
Výbava: LPG
Rádio na kazety
HandsFree na nějakou hodně starou Nokii
Tažné zařízení
Poklice
Když jsme ji prohlíželi tak měla prahy trochu hnilý, a hlavně nedržely na spodní hraně, asi byli špatně přivařený, zadní lemy byli taky docela zrezivělý, trochu přetřený Body na podvozky, zadní nárazník měl vyrezlý oba boční držáky v blatníku, když jsme zvedli mokrý koberce vevnitř vylezla na nás dost rezavá podlaha hlavně na nábězích k prahům. Taky je v převodovce očesaný zpátečkový kolo, což se projevuje tím, že když se rozjíždíte na zpátečku tak ta okamžitě vypadne a nepomůže ani když ji tam podržíte.
Červenec 2005
Začali jsme ji rozdělávat, vyndali jsme interiér, a vykoukli na nás díry ve vnitřních prazích které byli plné nějakého prachu, původně jsem si myslel že to je napadaná rez ale pak jsme zjistili že to je bláto které v prazích bylo asi od povodní v roce 1997, podlaha je děravá jen trochu, kufr jen v rozích a svárech, a tak se začalo vyvařovat, a postupně rozebírat. Taky se v interiéru kdysi asi usadila na chvíli myšší rodinka.
Až toto auto bude opravený a po STK tak bude možná na prodej tak se případní zájemci můžou hlásit, termín je asi tak konec srpna - říjen 2005, ale možná si ju necháme doma pro bráchu.
Dnes 29.09.2005 bylo todle autíčko po pěti letech opět na STK a prošlo hned na poprvé Ještě aby taky ne. ;-)
27.dubna 2006
Dnes sem auto předal novému majiteli. Tatovému kamarádovy, má přes 70let, a jelikož se právě s ním rozvádí manželka je auto napsané stále na mě. Aby mu ho manželka nemohla sebrat při rozvodu.
Na tachometru je číslo 35 450 km.
10.srpna 2006
Takže jsem dnes odvzdušnoval spojku, někde to teče, mám podezření na spojkový válec u pedálu. protože převodovka navrchu byla suchá. pokud se to bude opakovat, tak pujde nový. trubka, hadice a gumičky nemají ještě ani rok.
Na tachometru je číslo 37 028 km.
12.května 2007
Ted o víkendu jsem auto dostal zase do parády, vyměnil jsem dvě sjetý kola za dvě míň sjetý, na startéru jsem vyměnil pouzdra na rotoru, protože se to už nechtělo skoro točit, vyměnil jsem sací potrubí a karburátor který nechtěl jet na benzín, to dělalo už mě, ale já to neřešil, ale tomu dědkovy to vadilo, protože nedokáže odhadnout kdy mu dojde LPG a vyjíždí bombu doprázdna. Taky se musely vyměnit oba spojkové válce, protože děda stále doléval kapalinu. Namontoval jsem mu na jeho přání jeté ale asi dobré válce. vyčistil jsem svíčky dal novej vzduchovej filtr, vyměnil jsem olej a oil filtr
Na tachometru je číslo 42 330 km.
27.července 2007
44244 km
blíží se konec STK
19.dubna 2009
56 013 km
Výměna sjetých předních destiček, výměna zadních paken, rozhejbání pístků, výměna prasknuté levé polosy i s bubnem.
11.září 2010
58 328 km
I když je zařazená rychlost auto nejede, nějaký error v převodovce. Na STK to bylo někdy v dubnu, LPG bylo demontováno.
Gryzly / Š 120L Modrá - komentáře:
21:20:27
09.10.2005
09.10.2005
Gryzly
-> Labros: Není, puvodní barva byla žluť safari, ale v roce 92 provedli výměnu za jinou karoserii eMkovou a ta měla šedou barvu jako má Minno a v březnu 2003 je v TP změna barvy na modrou světlou a dostali jsme plechovku puvodní barvy s číslem RAL 5014 od HP Body a když jsme si letos šli pro kilo barvy na lemy a prahy tak nám namíchali to samý číslo a ta barva je uplně jiná, je to trochu vidět na těch fotkách ale v reálu je to ještě víc vidět.
14:40:55
05.10.2005
05.10.2005
Labros
-> Gryzly: Hele to je barva 4185 blankytná modř? Jestli byla původně (po přestavbě) stejná jako moje
13:07:54
02.10.2005
02.10.2005
Gryzly
-> kuko: Sem musel na oběd a tak jsem nestihl dohrát ty ostatní fotky. Ještě se stím autem musí na geometrii, taky do myčky aby to pořádně setřeli ten bordel na autě a musí se dotáhnout hlava a poštelovat ventily. jinak to auto je už zamluvený, už na něj měsíc a pul čeká jeden 70ti letej pán. žena se sním rozvádí a sebrala mu felicii r.v.2001. nabízel jsem mu to zelenomodrý auto co je na dvanácté fotce vzadu, že mu tam dám motor a je jeho za 5000,- má to rok a půl ještě stk ale je to dost zrezlý. Ale on ne že si radši počká na todle až bude hotový. A dohodly jsme se na 16 000,-
12:15:18
02.10.2005
02.10.2005
kuko
-> Gryzly:
no fotecka uz je a je peknucka, myslim ze majitela si najde velmi rychlo, este keby si nabliskal volakym pripravkom plasty tak by to nemalo chybu,
nedavno som daval dole tie susplechy a strhol som jeden zhrdzaveny srob a zavit mi tam ostal, ale na to uz kaslem, to tie 3 sroby udrzia,
mohol by si este prezradit za kolko ju budes predavat?
no fotecka uz je a je peknucka, myslim ze majitela si najde velmi rychlo, este keby si nabliskal volakym pripravkom plasty tak by to nemalo chybu,
nedavno som daval dole tie susplechy a strhol som jeden zhrdzaveny srob a zavit mi tam ostal, ale na to uz kaslem, to tie 3 sroby udrzia,
mohol by si este prezradit za kolko ju budes predavat?
20:11:41
29.09.2005
29.09.2005
Gryzly
-> kuko: no hybrid je moje autíčko kterýho se jen tak nezbavím, i když do mě doma hučej at ho prodám. momentálně hybrid nejezdí už skoro měsíc, protože na něm dělám nějaké upravy a změny. do práce jezdím felicii od rodiču, akorát mě sere že ted zrovna zdražili ten benzín a muj LPG hybrid musí odpočívat doma, ale ode dneška začínám jezdit do práce toudle modrou. Jinak tydle auta sháním na kšeft, levně koupit, opravit a prodat, já to sháním a prodávám a brácha s tátou na tom makaj a já jim radím a pomáhám.
19:19:22
29.09.2005
29.09.2005
kuko
-> Gryzly: ok, ozaj a co je s HYBRIDOM? o nom si uz davno nic nenapisal, vystane ti este nanho cas? si pamatam ze si ho chcel dat do laku
19:17:28
29.09.2005
29.09.2005
Gryzly
-> kuko: už je tma, snad zejtra, naposledy to byklo an STK srpnu 2000, ted to má STK do 29.9.2007 a tlaková zkouška LPG nádrže vyprší 10.2007.
19:15:19
29.09.2005
29.09.2005
kuko
-> Gryzly:
gratulujem, nafot to, uz sa neviem dockat ako ste to porobili
gratulujem, nafot to, uz sa neviem dockat ako ste to porobili
19:13:46
29.09.2005
29.09.2005
Gryzly
takže auto dnes prošlo emisema i STK, i když teda pan technik si všiml že nemám rezervu, ale nevšiml si že na střeše ještě chybí chromovaný lišty.
23:16:07
12.09.2005
12.09.2005
minno
-> Gryzly: fotke hotoviego
23:02:01
12.09.2005
12.09.2005
Gryzly
tož auto je už hotové, akorát mi ten motor nechce furt chytnout, teda on chytne a zase chcípne, asi něco s karbecem, ještě že jich mám víc.
07:27:18
08.09.2005
08.09.2005
Gryzly
-> Pedros: Tři nové foto. dnes je tam už i interiér a přední světla.
10:34:01
05.09.2005
05.09.2005
Pedros
-> Gryzly: Sorry, nedočetl jsem to dokonce...
10:31:42
05.09.2005
05.09.2005
Pedros
-> Gryzly: Co máš proti úžovkám??
07:41:38
05.09.2005
05.09.2005
Gryzly
-> minno: No to jo, ale každej si radší koupí rezavý eMko za 10 000 než nádhernou užovku za 10 000,- Prostě eMko prodám líp.
23:18:09
02.09.2005
02.09.2005
minno
-> Gryzly: no ked to opravite a vyvarite tak sa to bude snad pouzivat aj dlhsie ako rok
23:17:37
02.09.2005
02.09.2005
Gryzly
-> minno: a já je opravuju, Tuxik vrakuje. Já ze sedmi škodovek s motorem vzadu co jsme kdy dotáhli domů tak jsme sešrotovali jen dvě a to jedna byla už na pul vybraná. A obě byli užovky, protože podle mě užovka nemá co dělat na silici pokud se teda nejedná o vozidlo ve stavu blízkém veteránu.
23:14:31
02.09.2005
02.09.2005
Gryzly
-> minno: Asi jsem přišel na princip. Muisíš tomu trochu rozumnět, kde komu to opravovat a skoro za pakatel a oni pak ti darujou vše co "odpadne". No nebyla by to škoda nechat sešrotovat když to má ještě STK? vždyť to muže ještě někdo rok a pul používat.