-> Labros: ja jsem prekvapen, nechce se mi listovat historii ale vim zes to uplne odmital :)))
jinak nechtelo by to nove plasy narazniku? :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
--------------------------
-----
Šmoula je na pravdě Boží
------------------------- ------
Udržování tohoto autíčka jsem vzdal na začátku léta 2019, s vědomím blížící se STK, která by sice nutně nemusela skončit neúspěchem, ale odvyknul jsem si jezdit na STK s autem s rezavějícími prahy, horšícími se emisemi (byť motor jede pořád velmi pěkně) a lakem, přes který prosvítá rez. (Ony mi už i tak dřív stačil zkřivený sloupkek dveří, rezavé lůžko podélného ramene a částečně vyvařená podlaha pod řidičem.) Jako vzpomínku na její historii bych ji zde ještě nějakou chvíli ponechal.
Díky za shovívavost,
Labros
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Stručná historie auta
- zakoupena v březnu 2003 jako moje první auto, v té době moje znalosti obnášely přibližně počet válců a druh náhonu. Původně to měla být pojízdná nákupní taška, určená k brzké likvidaci ;)
- první myšlenky na rychlý prodej dál po prvních nutných investicích zavrženy, prodej by se nevyplatil - tento stav trvá dodneška :)
- na jaře 2005 přestavba na typ 136
- do roku 2006 sloužila jako naše jediné auto
- od roku 2007 v provozu sporadicky, spíš po městě, maximálně na Jihomoravské srazy
- v létě 2009 ukradena neznámými vandaly, poničen předek karosérie, motor i interiér, po nalezení opravena do lepšího stavu než před krádeží
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Zajímavosti
- První - nebo jedná z úplně prvních - stodvacítek na virtu, přestavěná a přetypovaná na 136 ("120 s motorem 136")
- Jeden z průkopníků karburátoru LEKR na virtu
- První tlumiče z Lady 2101 na škodovce na virtu ;)
- Motor úspěšně poskládán a od jara 2005 v provozu, komponenty s ohledem na běžný provoz (vačka 110R, komprese 10:1, hlava Felda.) Žádné prasklé písty, vystřelená těsnění, zadřené kliky. Nulová spotřeba oleje. EDIT: První oprava motoru až poté, co ho zhuntovali zloději lítáním po poli a uvařením.
- Auto po většinu doby v provozu, nejdéle odstaveno na 3 týdny kvůli zástavbě vlečky a asi měsíc kvůli generálce předku skeletu
- Provoz v zimě v létě, i když sporadicky
Poděkování
Chtěl bych in memoriam poděkovat svému kamarádu škodovkáři Pedrovi za všechnu pomoc, kterou mi se škodovkou za svého života poskytl. Nemohl bych ji dělat nemít k dispozici jeho zázemí, rady, pomoc a práci s vyvařováním.
Dále vřelé díky "bývalému" členovi VeTëVovi za záchranu přední části karoserie! Vyvařil mi vršky podběhů, "P" kapsy, okraje "brýlí", zavařil díry v podběhu kolem odtokových hadic, svařil roztrhlý most, a vyměnil svrchní část spodku A sloupku a vyvařil výztuhu pod ním. Též pomáhá napasovat a nastrojit zpět karoserii.
Šmoula je na pravdě Boží
------------------------- ------
Udržování tohoto autíčka jsem vzdal na začátku léta 2019, s vědomím blížící se STK, která by sice nutně nemusela skončit neúspěchem, ale odvyknul jsem si jezdit na STK s autem s rezavějícími prahy, horšícími se emisemi (byť motor jede pořád velmi pěkně) a lakem, přes který prosvítá rez. (Ony mi už i tak dřív stačil zkřivený sloupkek dveří, rezavé lůžko podélného ramene a částečně vyvařená podlaha pod řidičem.) Jako vzpomínku na její historii bych ji zde ještě nějakou chvíli ponechal.
Díky za shovívavost,
Labros
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Stručná historie auta
- zakoupena v březnu 2003 jako moje první auto, v té době moje znalosti obnášely přibližně počet válců a druh náhonu. Původně to měla být pojízdná nákupní taška, určená k brzké likvidaci ;)
- první myšlenky na rychlý prodej dál po prvních nutných investicích zavrženy, prodej by se nevyplatil - tento stav trvá dodneška :)
- na jaře 2005 přestavba na typ 136
- do roku 2006 sloužila jako naše jediné auto
- od roku 2007 v provozu sporadicky, spíš po městě, maximálně na Jihomoravské srazy
- v létě 2009 ukradena neznámými vandaly, poničen předek karosérie, motor i interiér, po nalezení opravena do lepšího stavu než před krádeží
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Zajímavosti
- První - nebo jedná z úplně prvních - stodvacítek na virtu, přestavěná a přetypovaná na 136 ("120 s motorem 136")
- Jeden z průkopníků karburátoru LEKR na virtu
- První tlumiče z Lady 2101 na škodovce na virtu ;)
- Motor úspěšně poskládán a od jara 2005 v provozu, komponenty s ohledem na běžný provoz (vačka 110R, komprese 10:1, hlava Felda.) Žádné prasklé písty, vystřelená těsnění, zadřené kliky. Nulová spotřeba oleje. EDIT: První oprava motoru až poté, co ho zhuntovali zloději lítáním po poli a uvařením.
- Auto po většinu doby v provozu, nejdéle odstaveno na 3 týdny kvůli zástavbě vlečky a asi měsíc kvůli generálce předku skeletu
- Provoz v zimě v létě, i když sporadicky
Poděkování
Chtěl bych in memoriam poděkovat svému kamarádu škodovkáři Pedrovi za všechnu pomoc, kterou mi se škodovkou za svého života poskytl. Nemohl bych ji dělat nemít k dispozici jeho zázemí, rady, pomoc a práci s vyvařováním.
Dále vřelé díky "bývalému" členovi VeTëVovi za záchranu přední části karoserie! Vyvařil mi vršky podběhů, "P" kapsy, okraje "brýlí", zavařil díry v podběhu kolem odtokových hadic, svařil roztrhlý most, a vyměnil svrchní část spodku A sloupku a vyvařil výztuhu pod ním. Též pomáhá napasovat a nastrojit zpět karoserii.
Šmoula na pravdě Boží - komentáře:
11:32:39
13.04.2007
13.04.2007
Majkl
11:23:45
13.04.2007
13.04.2007
Labros
moc se mi líbí na týhle skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i...
11:22:04
13.04.2007
13.04.2007
Labros
-> havlik: Já vim že jsem překvapil
No docela se mi začaly otvíráky líbit na některejch autech tady na virtu, a stejně jsem potřeboval novou sadu kol, tak jsem si řekl že to zakázaný ovoce zkusím ochutnat. Myslim že se to docela hodí, ty kola si nehrajou na nějakej luxus, jsou to prostě takový hezký kola.
No docela se mi začaly otvíráky líbit na některejch autech tady na virtu, a stejně jsem potřeboval novou sadu kol, tak jsem si řekl že to zakázaný ovoce zkusím ochutnat. Myslim že se to docela hodí, ty kola si nehrajou na nějakej luxus, jsou to prostě takový hezký kola.
11:21:39
13.04.2007
13.04.2007
VeTeV
-> havlik: to je prave velke prekvapeni - labros a kola
11:19:52
13.04.2007
13.04.2007
Kuba.K
-> havlik: neříkal to i minno kdysi?
11:18:05
13.04.2007
13.04.2007
havlik
-> Labros: neřikal si náhodou že kola určitě neee
11:16:36
13.04.2007
13.04.2007
Kuba.K
jo je to pěkné, moc
11:16:16
13.04.2007
13.04.2007
Labros
Díky Větévkovi a jeho dobré nabídce kol si můžete prohlídnout nová fota.
11:15:20
13.04.2007
13.04.2007
Labros
-> VeTëV: Dík dvojnásob
11:07:19
13.04.2007
13.04.2007
VeTeV
-> Labros: super new image
20:02:12
27.02.2007
27.02.2007
minno
-> Labros: ale fakt no...vyzeraju skoro rovnako vytahane stare aj nove :-)
19:59:38
27.02.2007
27.02.2007
Labros
-> minno: tos Větévku nepotěšil ;) ale motor běží pěkně a ještě něco snad ujede.
19:56:13
27.02.2007
27.02.2007
minno
-> Labros: a tie nové rozvody vyzerajú tiež akési vyťahané, teda ja som mal nové úplne našpanované.
19:54:56
27.02.2007
27.02.2007
minno
-> Labros: neviem, ja by som tam ten štítok vôbec nedával, sorry ale pripadá mi tam tak tuzingovo dobastlený, niečo ako vtedy s tými čočkami na mojom aute :-)
19:49:31
27.02.2007
27.02.2007
Labros
Tak teda přidána malá fotoreportáž z nedělní výměny rozvodů na Sněhurce.
19:41:31
27.02.2007
27.02.2007
Labros
-> minno: Ta velikost mi až tak nevadí, představoval jsem si ho teda taky víc v pravo, ale s tou velikostí jde podle mě hlavně o zvyk, oproti standardní GL palubce. On totiž úplně přesně pasoval jak do dírek v liště, tak do dírek v plechu palubky pod lištou, tak jsem si řekl, sem padne jak ulitej :) Ještě bych chtěl na pravou stranu dát nápis GL, mám ho doma jen ho přidělat, tak snad se to pak nějak opticky vyrovná.
17:53:42
27.02.2007
27.02.2007
minno
-> Labros: neviem no, ale ten štítok Škoda mi na tej palubke veľmi nesedí, teda vôbec :( Vyzerá mi to tam divne, radšej taký nápis ako bol origo - menším písmom a umiestnený pravo.
15:50:07
27.02.2007
27.02.2007
VeTeV
-> Labros: ok na klid
15:48:08
27.02.2007
27.02.2007
Labros
-> VeTëV: ted to nemam u sebe, az vecer