Šmoula na pravdě Boží Šmoula na pravdě Boží

komentáře | popis | fotky | Labros | 30.08.19 14:38 | 54x v oblíbených
-------------------------- -----

Šmoula je na pravdě Boží

------------------------- ------



Udržování tohoto autíčka jsem vzdal na začátku léta 2019, s vědomím blížící se STK, která by sice nutně nemusela skončit neúspěchem, ale odvyknul jsem si jezdit na STK s autem s rezavějícími prahy, horšícími se emisemi (byť motor jede pořád velmi pěkně) a lakem, přes který prosvítá rez. (Ony mi už i tak dřív stačil zkřivený sloupkek dveří, rezavé lůžko podélného ramene a částečně vyvařená podlaha pod řidičem.) Jako vzpomínku na její historii bych ji zde ještě nějakou chvíli ponechal.



Díky za shovívavost,



Labros



------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------



Stručná historie auta



- zakoupena v březnu 2003 jako moje první auto, v té době moje znalosti obnášely přibližně počet válců a druh náhonu. Původně to měla být pojízdná nákupní taška, určená k brzké likvidaci ;)

- první myšlenky na rychlý prodej dál po prvních nutných investicích zavrženy, prodej by se nevyplatil - tento stav trvá dodneška :)

- na jaře 2005 přestavba na typ 136

- do roku 2006 sloužila jako naše jediné auto

- od roku 2007 v provozu sporadicky, spíš po městě, maximálně na Jihomoravské srazy

- v létě 2009 ukradena neznámými vandaly, poničen předek karosérie, motor i interiér, po nalezení opravena do lepšího stavu než před krádeží



------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------



Zajímavosti



- První - nebo jedná z úplně prvních - stodvacítek na virtu, přestavěná a přetypovaná na 136 ("120 s motorem 136")

- Jeden z průkopníků karburátoru LEKR na virtu

- První tlumiče z Lady 2101 na škodovce na virtu ;)

- Motor úspěšně poskládán a od jara 2005 v provozu, komponenty s ohledem na běžný provoz (vačka 110R, komprese 10:1, hlava Felda.) Žádné prasklé písty, vystřelená těsnění, zadřené kliky. Nulová spotřeba oleje. EDIT: První oprava motoru až poté, co ho zhuntovali zloději lítáním po poli a uvařením.

- Auto po většinu doby v provozu, nejdéle odstaveno na 3 týdny kvůli zástavbě vlečky a asi měsíc kvůli generálce předku skeletu

- Provoz v zimě v létě, i když sporadicky



Poděkování



Chtěl bych in memoriam poděkovat svému kamarádu škodovkáři Pedrovi za všechnu pomoc, kterou mi se škodovkou za svého života poskytl. Nemohl bych ji dělat nemít k dispozici jeho zázemí, rady, pomoc a práci s vyvařováním.



Dále vřelé díky "bývalému" členovi VeTëVovi za záchranu přední části karoserie! Vyvařil mi vršky podběhů, "P" kapsy, okraje "brýlí", zavařil díry v podběhu kolem odtokových hadic, svařil roztrhlý most, a vyměnil svrchní část spodku A sloupku a vyvařil výztuhu pod ním. Též pomáhá napasovat a nastrojit zpět karoserii.

Šmoula na pravdě Boží - komentáře:

16:41:29
11.08.2006
havlik
-> Labros: a ešte sem chtěl taky říct že přeju hodně štěstí do budoucna a ať vám to vydrží co nejdýl čiliže na furt4
16:33:04
11.08.2006
havlik
-> Labros: jinak vám to oběma moc sluší zamozřejmě že nevěstě víc2 2 aj auto vypadá dobře4
16:31:50
11.08.2006
Labros
-> havlik: ty woe 3 3 3 a já se s tím tak leštim... 1
16:30:15
11.08.2006
havlik
-> Labros: ježís nějakej buran v saku se ti válí po autě eště že to máš vyfocený mu můžem dát přes hubu1
16:04:29
23.05.2006
Labros
Jak říkáte, hlavně že to dobře dopadlo, ale ten motor jsem odprošoval - dávat mu žrát prach to mi bylo sakra líto! Zvlášť když nežere ani kapku oleje.

-> Tuner#2: Jo málo jsem holt utáhnul stahovací pásku.
16:03:24
23.05.2006
Labros
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
16:00:30
23.05.2006
Labros
-> TUNER: No jelo to jak kdyby to mělo nejmíň 10 šemíků navíc.

Ale musim ocenít Tuníka#2, ten jedinej v tom nehledal lajdáctví, ale speciální vyfikundaci - nasávání studeného vzduchu zespoda 1
16:00:16
23.05.2006
kirri
modráááááááááá
15:57:54
23.05.2006
Labros
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
14:15:39
23.05.2006
TUNER
-> Labros: No panáčku,ty máš teda štěstí....To muselo ject coooo...1
13:01:58
23.05.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: No čoveče, nebýt tam to voko na vlečení auta, tak by jsi asi byl bez filtru. Já to tam zkoumal, a říkal jsi, proč to má ten Labros takhle ze spoda - vždyť po pár km to musí mít za*rané jak blázen :o))
11:22:13
22.05.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Ahoj, tak co filtr - jak tak koukám na foto, tak asi jen sklouznul z toho prodlouženýho sání co?
15:29:36
25.04.2006
Majkl
-> VeTëV: 3
14:55:58
25.04.2006
VeTeV
-> Labros: opakovani matka moudrosti 3
14:39:59
25.04.2006
Labros
-> VeTëV: říkals už asi 5x ;c)
14:28:39
25.04.2006
VeTeV
-> Majkl: ja ji mam na bile :-))
13:41:09
25.04.2006
Majkl
-> Labros: aha no vidis tak díky za informejšn 5
13:39:50
25.04.2006
Labros
-> Majkl: máš starou páku, pač máš starej typ ložiska s tvarovou pružinou, tohle už nemá pružinu drží to na páce samo takovýma plastovýma packama
12:50:37
25.04.2006
Majkl
-> Labros: ja uz ani nevim jakou tu paku tam mam ja.. ale asi tu starou ne, kdyz mam prevodovku RV 84, ale na moji prevodovce ze 125 byla asi urcite
11:21:52
25.04.2006
Labros
Ještě jsem přidal foto převodovky, kterou jsme tam nedávno s VeTeVem dávali. Je na ní vidět vypínací páka a ložisko nejnovějšího typu, kterou jsem z obchodu vyfouknul před nosem Pilotovi105 (neúmyslně, je mi to líto 10 )
Extreme Tyres