Šmoula na pravdě Boží Šmoula na pravdě Boží

komentáře | popis | fotky | Labros | 30.08.19 14:38 | 54x v oblíbených
-------------------------- -----

Šmoula je na pravdě Boží

------------------------- ------



Udržování tohoto autíčka jsem vzdal na začátku léta 2019, s vědomím blížící se STK, která by sice nutně nemusela skončit neúspěchem, ale odvyknul jsem si jezdit na STK s autem s rezavějícími prahy, horšícími se emisemi (byť motor jede pořád velmi pěkně) a lakem, přes který prosvítá rez. (Ony mi už i tak dřív stačil zkřivený sloupkek dveří, rezavé lůžko podélného ramene a částečně vyvařená podlaha pod řidičem.) Jako vzpomínku na její historii bych ji zde ještě nějakou chvíli ponechal.



Díky za shovívavost,



Labros



------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------



Stručná historie auta



- zakoupena v březnu 2003 jako moje první auto, v té době moje znalosti obnášely přibližně počet válců a druh náhonu. Původně to měla být pojízdná nákupní taška, určená k brzké likvidaci ;)

- první myšlenky na rychlý prodej dál po prvních nutných investicích zavrženy, prodej by se nevyplatil - tento stav trvá dodneška :)

- na jaře 2005 přestavba na typ 136

- do roku 2006 sloužila jako naše jediné auto

- od roku 2007 v provozu sporadicky, spíš po městě, maximálně na Jihomoravské srazy

- v létě 2009 ukradena neznámými vandaly, poničen předek karosérie, motor i interiér, po nalezení opravena do lepšího stavu než před krádeží



------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------



Zajímavosti



- První - nebo jedná z úplně prvních - stodvacítek na virtu, přestavěná a přetypovaná na 136 ("120 s motorem 136")

- Jeden z průkopníků karburátoru LEKR na virtu

- První tlumiče z Lady 2101 na škodovce na virtu ;)

- Motor úspěšně poskládán a od jara 2005 v provozu, komponenty s ohledem na běžný provoz (vačka 110R, komprese 10:1, hlava Felda.) Žádné prasklé písty, vystřelená těsnění, zadřené kliky. Nulová spotřeba oleje. EDIT: První oprava motoru až poté, co ho zhuntovali zloději lítáním po poli a uvařením.

- Auto po většinu doby v provozu, nejdéle odstaveno na 3 týdny kvůli zástavbě vlečky a asi měsíc kvůli generálce předku skeletu

- Provoz v zimě v létě, i když sporadicky



Poděkování



Chtěl bych in memoriam poděkovat svému kamarádu škodovkáři Pedrovi za všechnu pomoc, kterou mi se škodovkou za svého života poskytl. Nemohl bych ji dělat nemít k dispozici jeho zázemí, rady, pomoc a práci s vyvařováním.



Dále vřelé díky "bývalému" členovi VeTëVovi za záchranu přední části karoserie! Vyvařil mi vršky podběhů, "P" kapsy, okraje "brýlí", zavařil díry v podběhu kolem odtokových hadic, svařil roztrhlý most, a vyměnil svrchní část spodku A sloupku a vyvařil výztuhu pod ním. Též pomáhá napasovat a nastrojit zpět karoserii.

Šmoula na pravdě Boží - komentáře:

10:27:50
10.04.2006
Labros
Jinak o víkendu jsme měnili převodovku - DÍKY VěTéVce !!! který mi při celé operaci asistoval, přitom jsme měnili i manžety na poloosách, pásky, silentbloky motoru, hadici a pár dalších kravinek. Celá operace nezůstala prosta infarktových situací, ale nakonec vše se v dobré obrátilo a škůdka jezdí a řadí.
10:25:26
10.04.2006
Labros
Takže můj nejnovější a nejhezčí tuning je ve fotogalerii na prvním místě - mrkněte se 4
22:34:48
09.04.2006
VeTeV
-> Labros: pak sem dej fotodokumentaci .-)))

hele a jezdi to? 4
11:09:04
08.02.2006
Labros
ale to je i díky vačce z erka. a taky to fávo s kterým srovnávám je ve srovnání s tímhle motorem šrot.
11:08:23
08.02.2006
Labros
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
11:07:51
08.02.2006
Labros
jezdí to dobře, je to výrazně živější než fávo 136 hlavně při vyšších otáčkách, nad 4000
22:22:57
07.02.2006
manijak
jak to jezdí tou fel kebulí?
10:20:28
19.01.2006
Majkl
-> Labros: aha tak to proto.. ja si rikal ze svití jako new, a nic new nevidim ;-)
10:18:52
19.01.2006
Labros
-> Majkl: já ho rozhodně nemám jako new, pokud tam někdo něco nenapíše, akorát někdy v pondělí jsem doplňoval text k jedný fotce, tak možná proto. Fakt nemám potřebu nějak zvyšovat zájem o svoje auto 3
13:12:19
18.01.2006
Majkl
-> Pavel Korbelář: to já vim, ale nevidim duvod proč by to labros delal.
12:16:21
18.01.2006
kirri
-> Labros: krasavice :)
12:08:17
18.01.2006
Pavel P@nkáč
-> Majkl: stačí přidat jednou za čas mezeru do textu.................... .....................
09:58:48
18.01.2006
Majkl
-> Labros: hele jaktoze mas auto porad jako new?
11:04:54
10.01.2006
Majkl
-> Labros: není zač, hlavně že se líbí a šmoulině sluší 4
10:52:36
10.01.2006
Labros
Na vysvětlení, udělal jsem Majklovi invenúru ve skladu a našel tam přebytečný kryty zadních lamp, za něž mu tímto děkuji 1

-> Majkl: jo, je to rozdíl i na fotce!
10:38:50
10.01.2006
Majkl
-> Labros: s těma "novejma" krytama světel to vypadá mnohem líp4
17:17:40
09.01.2006
Pavel P..
-> Labros: To je tak když nemám garáž a jezdit až do Říčan na chatu abych to moh dělat na zahradě, se mi nechce. tak to musim všechno dělat u chodníku. Když bylo pěkně tak mi to nevadilo to jsem u auta strávil celý odpoledne. ale teď v zimě je to na prd.. a to mě zetra čeká oprava brzd, otevírání dveří,a výměna budíků.
17:08:16
09.01.2006
Labros
-> Pavel P.: s tim topenim to znám, včera sem taky povoloval topení a ženská když mi nemohla přejet nohy tak mi aspoň opřela svoje dveře o moje pootevřený :-))
11:40:01
09.01.2006
Pavel P..
-> Labros: no na začátku tý ulice je zákaz vj., ale jen pro ty co tam nebydlej. a protože tam často jezděj taxikáři k hotelu. apod. proto tam chytaj. já když jsem tam dělal topení tak jsem musel kařdou chvíly se zvedat jinak by mi přejeli nohy. to bylo jedno auto za druhym.. vjezd je z ulice V Olšinách. jak je BILLA.
11:35:37
09.01.2006
Labros
-> Pavel P.: 9
Extreme Tyres