-> Labros: Promiň za ty zmatky s tím motorem, kdybych na to měl více času, tak bych ho trošku víc ustrojil, ale teprve v sobotu dopoledne jsem začal zjišťovat, co že všechno na tom motoru je a co ne. Večer jsem se snažil něco dát dohromady, ale narazil jsem na totální nedostatek nových těsnění. Sehnal jsem jen pod pumpu a jak vidím, stejně zbytečně...
Snad to přístí víkend doděláme.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
--------------------------
-----
Šmoula je na pravdě Boží
------------------------- ------
Udržování tohoto autíčka jsem vzdal na začátku léta 2019, s vědomím blížící se STK, která by sice nutně nemusela skončit neúspěchem, ale odvyknul jsem si jezdit na STK s autem s rezavějícími prahy, horšícími se emisemi (byť motor jede pořád velmi pěkně) a lakem, přes který prosvítá rez. (Ony mi už i tak dřív stačil zkřivený sloupkek dveří, rezavé lůžko podélného ramene a částečně vyvařená podlaha pod řidičem.) Jako vzpomínku na její historii bych ji zde ještě nějakou chvíli ponechal.
Díky za shovívavost,
Labros
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Stručná historie auta
- zakoupena v březnu 2003 jako moje první auto, v té době moje znalosti obnášely přibližně počet válců a druh náhonu. Původně to měla být pojízdná nákupní taška, určená k brzké likvidaci ;)
- první myšlenky na rychlý prodej dál po prvních nutných investicích zavrženy, prodej by se nevyplatil - tento stav trvá dodneška :)
- na jaře 2005 přestavba na typ 136
- do roku 2006 sloužila jako naše jediné auto
- od roku 2007 v provozu sporadicky, spíš po městě, maximálně na Jihomoravské srazy
- v létě 2009 ukradena neznámými vandaly, poničen předek karosérie, motor i interiér, po nalezení opravena do lepšího stavu než před krádeží
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Zajímavosti
- První - nebo jedná z úplně prvních - stodvacítek na virtu, přestavěná a přetypovaná na 136 ("120 s motorem 136")
- Jeden z průkopníků karburátoru LEKR na virtu
- První tlumiče z Lady 2101 na škodovce na virtu ;)
- Motor úspěšně poskládán a od jara 2005 v provozu, komponenty s ohledem na běžný provoz (vačka 110R, komprese 10:1, hlava Felda.) Žádné prasklé písty, vystřelená těsnění, zadřené kliky. Nulová spotřeba oleje. EDIT: První oprava motoru až poté, co ho zhuntovali zloději lítáním po poli a uvařením.
- Auto po většinu doby v provozu, nejdéle odstaveno na 3 týdny kvůli zástavbě vlečky a asi měsíc kvůli generálce předku skeletu
- Provoz v zimě v létě, i když sporadicky
Poděkování
Chtěl bych in memoriam poděkovat svému kamarádu škodovkáři Pedrovi za všechnu pomoc, kterou mi se škodovkou za svého života poskytl. Nemohl bych ji dělat nemít k dispozici jeho zázemí, rady, pomoc a práci s vyvařováním.
Dále vřelé díky "bývalému" členovi VeTëVovi za záchranu přední části karoserie! Vyvařil mi vršky podběhů, "P" kapsy, okraje "brýlí", zavařil díry v podběhu kolem odtokových hadic, svařil roztrhlý most, a vyměnil svrchní část spodku A sloupku a vyvařil výztuhu pod ním. Též pomáhá napasovat a nastrojit zpět karoserii.
Šmoula je na pravdě Boží
------------------------- ------
Udržování tohoto autíčka jsem vzdal na začátku léta 2019, s vědomím blížící se STK, která by sice nutně nemusela skončit neúspěchem, ale odvyknul jsem si jezdit na STK s autem s rezavějícími prahy, horšícími se emisemi (byť motor jede pořád velmi pěkně) a lakem, přes který prosvítá rez. (Ony mi už i tak dřív stačil zkřivený sloupkek dveří, rezavé lůžko podélného ramene a částečně vyvařená podlaha pod řidičem.) Jako vzpomínku na její historii bych ji zde ještě nějakou chvíli ponechal.
Díky za shovívavost,
Labros
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Stručná historie auta
- zakoupena v březnu 2003 jako moje první auto, v té době moje znalosti obnášely přibližně počet válců a druh náhonu. Původně to měla být pojízdná nákupní taška, určená k brzké likvidaci ;)
- první myšlenky na rychlý prodej dál po prvních nutných investicích zavrženy, prodej by se nevyplatil - tento stav trvá dodneška :)
- na jaře 2005 přestavba na typ 136
- do roku 2006 sloužila jako naše jediné auto
- od roku 2007 v provozu sporadicky, spíš po městě, maximálně na Jihomoravské srazy
- v létě 2009 ukradena neznámými vandaly, poničen předek karosérie, motor i interiér, po nalezení opravena do lepšího stavu než před krádeží
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Zajímavosti
- První - nebo jedná z úplně prvních - stodvacítek na virtu, přestavěná a přetypovaná na 136 ("120 s motorem 136")
- Jeden z průkopníků karburátoru LEKR na virtu
- První tlumiče z Lady 2101 na škodovce na virtu ;)
- Motor úspěšně poskládán a od jara 2005 v provozu, komponenty s ohledem na běžný provoz (vačka 110R, komprese 10:1, hlava Felda.) Žádné prasklé písty, vystřelená těsnění, zadřené kliky. Nulová spotřeba oleje. EDIT: První oprava motoru až poté, co ho zhuntovali zloději lítáním po poli a uvařením.
- Auto po většinu doby v provozu, nejdéle odstaveno na 3 týdny kvůli zástavbě vlečky a asi měsíc kvůli generálce předku skeletu
- Provoz v zimě v létě, i když sporadicky
Poděkování
Chtěl bych in memoriam poděkovat svému kamarádu škodovkáři Pedrovi za všechnu pomoc, kterou mi se škodovkou za svého života poskytl. Nemohl bych ji dělat nemít k dispozici jeho zázemí, rady, pomoc a práci s vyvařováním.
Dále vřelé díky "bývalému" členovi VeTëVovi za záchranu přední části karoserie! Vyvařil mi vršky podběhů, "P" kapsy, okraje "brýlí", zavařil díry v podběhu kolem odtokových hadic, svařil roztrhlý most, a vyměnil svrchní část spodku A sloupku a vyvařil výztuhu pod ním. Též pomáhá napasovat a nastrojit zpět karoserii.
Šmoula na pravdě Boží - komentáře:
21:22:09
28.11.2005
28.11.2005
Martin
20:32:47
28.11.2005
28.11.2005
VeTeV
-> Majkl: nene - mame Martina pres kopec na doladeni
20:29:08
28.11.2005
28.11.2005
Majkl
-> VeTëV: telefony mame
20:23:24
28.11.2005
28.11.2005
VeTeV
-> Labros: no v to taky doufam, pac uz neverim nicemu
-> Majkl: ale bez Labrose, kterej byl mozkem cele operace
-> Majkl: ale bez Labrose, kterej byl mozkem cele operace
20:20:03
28.11.2005
28.11.2005
Majkl
-> Labros: jj prej si to date znova v sobotu
20:15:37
28.11.2005
28.11.2005
Labros
-> VeTëV: díkus fíkus - a co se týče berunky, tak rádo se stalo - a ještě k tomu se to ještě ani úplně nestalo - doufám že Tvůj motůrek brzo povrčí, aby včerejšek dostal ten správný smysl!
19:40:25
28.11.2005
28.11.2005
VeTeV
-> Labros: dodatecne - musim pochvalit auticko - moc super stroj a tobe jsem zauzlovan az näveky
09:49:16
24.11.2005
24.11.2005
Majkl
-> kirri: no vcera sem se nudil, je to i u vetve tunera a mojeho auta
09:34:54
24.11.2005
24.11.2005
kirri
-> Majkl: ty asi nemas co delat:)
09:33:53
24.11.2005
24.11.2005
Majkl
-> Labros:
09:19:54
24.11.2005
24.11.2005
Labros
-> Majkl:
15:54:06
23.11.2005
23.11.2005
Majkl
*259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *71* *259* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259*
*259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259*
*71* *259* *259* *259* *259* *71* *71* *259* *259* *71* *71* *71* *259* *71* *71* *71* *259* *259* *259* *71* *71* *259* *259* *259* *71* *71* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259*
*71* *259* *259* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *71* *259* *71* *259* *71* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259*
*71* *259* *259* *259* *71* *71* *71* *71* *259* *71* *71* *259* *259* *71* *71* *259* *259* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *259* *71* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259*
*71* *259* *259* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *71* *259* *71* *259* *71* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *259* *259* *259* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259*
*71* *71* *71* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *71* *71* *71* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *259* *71* *71* *259* *259* *71* *71* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259*
*259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259*
*71* *259* *259* *259* *259* *71* *71* *259* *259* *71* *71* *71* *259* *71* *71* *71* *259* *259* *259* *71* *71* *259* *259* *259* *71* *71* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259*
*71* *259* *259* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *71* *259* *71* *259* *71* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259*
*71* *259* *259* *259* *71* *71* *71* *71* *259* *71* *71* *259* *259* *71* *71* *259* *259* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *259* *71* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259*
*71* *259* *259* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *71* *259* *71* *259* *71* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *259* *259* *259* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259*
*71* *71* *71* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *71* *71* *71* *259* *71* *259* *259* *71* *259* *259* *71* *71* *259* *259* *71* *71* *71* *259* *259* *259* *259* *259* *259* *259*
10:50:17
18.11.2005
18.11.2005
Labros
-> Olgoj Chorchoj: No přesně tak, ze Sovětskýho! Ne, jak jsem už tady psal, údajně 2101 (říkal Kubina který je kupoval.)
23:08:59
16.11.2005
16.11.2005
Olgoj Chorchoj
Hele, z kteryho vazu sou ty tlumiče (nechci slyšet že ze Sovětskýho, spíš mě zajímá na kterej typ sou a popřípadě i rok výroby). Děkan
10:55:44
16.11.2005
16.11.2005
Majkl
-> Labros: no nediv se
10:54:53
16.11.2005
16.11.2005
Labros
-> Majkl:
10:50:55
16.11.2005
16.11.2005
Majkl
-> Labros: a tu hlavu si okopčil ode mě
10:49:04
16.11.2005
16.11.2005
Labros
-> Tomáš Ševčík: A sakra Mě už ji někdo ukazoval, fakt se to někomu může jevit jako kopie - ale mě se prostě líbí kombinace světle modrý s bílýma kolema. Tak ať nám škodovky jezdí a ať se lidem nepletou
18:25:44
15.11.2005
15.11.2005
Tomáš Ševčík
-> Labros: pekna kara nebodes tomu verit ale mame toho hodne spolecneho koukni na moje auto a uvidiz rikam ji Šmoula Š135
11:17:03
14.11.2005
14.11.2005
Labros
právě, ty plastový krycí válce tam jsou, viz skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i...