Šmoula na pravdě Boží Šmoula na pravdě Boží

komentáře | popis | fotky | Labros | 30.08.19 14:38 | 54x v oblíbených
-------------------------- -----

Šmoula je na pravdě Boží

------------------------- ------



Udržování tohoto autíčka jsem vzdal na začátku léta 2019, s vědomím blížící se STK, která by sice nutně nemusela skončit neúspěchem, ale odvyknul jsem si jezdit na STK s autem s rezavějícími prahy, horšícími se emisemi (byť motor jede pořád velmi pěkně) a lakem, přes který prosvítá rez. (Ony mi už i tak dřív stačil zkřivený sloupkek dveří, rezavé lůžko podélného ramene a částečně vyvařená podlaha pod řidičem.) Jako vzpomínku na její historii bych ji zde ještě nějakou chvíli ponechal.



Díky za shovívavost,



Labros



------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------



Stručná historie auta



- zakoupena v březnu 2003 jako moje první auto, v té době moje znalosti obnášely přibližně počet válců a druh náhonu. Původně to měla být pojízdná nákupní taška, určená k brzké likvidaci ;)

- první myšlenky na rychlý prodej dál po prvních nutných investicích zavrženy, prodej by se nevyplatil - tento stav trvá dodneška :)

- na jaře 2005 přestavba na typ 136

- do roku 2006 sloužila jako naše jediné auto

- od roku 2007 v provozu sporadicky, spíš po městě, maximálně na Jihomoravské srazy

- v létě 2009 ukradena neznámými vandaly, poničen předek karosérie, motor i interiér, po nalezení opravena do lepšího stavu než před krádeží



------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------



Zajímavosti



- První - nebo jedná z úplně prvních - stodvacítek na virtu, přestavěná a přetypovaná na 136 ("120 s motorem 136")

- Jeden z průkopníků karburátoru LEKR na virtu

- První tlumiče z Lady 2101 na škodovce na virtu ;)

- Motor úspěšně poskládán a od jara 2005 v provozu, komponenty s ohledem na běžný provoz (vačka 110R, komprese 10:1, hlava Felda.) Žádné prasklé písty, vystřelená těsnění, zadřené kliky. Nulová spotřeba oleje. EDIT: První oprava motoru až poté, co ho zhuntovali zloději lítáním po poli a uvařením.

- Auto po většinu doby v provozu, nejdéle odstaveno na 3 týdny kvůli zástavbě vlečky a asi měsíc kvůli generálce předku skeletu

- Provoz v zimě v létě, i když sporadicky



Poděkování



Chtěl bych in memoriam poděkovat svému kamarádu škodovkáři Pedrovi za všechnu pomoc, kterou mi se škodovkou za svého života poskytl. Nemohl bych ji dělat nemít k dispozici jeho zázemí, rady, pomoc a práci s vyvařováním.



Dále vřelé díky "bývalému" členovi VeTëVovi za záchranu přední části karoserie! Vyvařil mi vršky podběhů, "P" kapsy, okraje "brýlí", zavařil díry v podběhu kolem odtokových hadic, svařil roztrhlý most, a vyměnil svrchní část spodku A sloupku a vyvařil výztuhu pod ním. Též pomáhá napasovat a nastrojit zpět karoserii.

Šmoula na pravdě Boží - komentáře:

08:34:38
14.06.2011
Danco8
velmy pekna pripomina my to moju LS 2
00:59:24
14.06.2011
VeTeV
-> Labros: stk uz je Ok, ze tmelis:-)
22:02:25
03.06.2011
Labros
-> VeTeV: já kvůli tomu před STK měnil hřídel a náboj (+ ložiska a matku) pro podezření na házející celý náboj. Tak teď mi nezbývá než ještě jednou zkusit jiný buben.
10:51:26
02.06.2011
VeTeV
-> Labros: to je stale se opakujici problem jest nutno vyresit 3
10:16:37
02.06.2011
Labros
-> VeTeV: jj. nedostal jsem to, opět problém LZ kolo, jednak to bude asi chtít nové prasátko, neb brzdí tak nějak napůl, jednak ten buben za který soustružník dával krk, asi taky nebude úplně košer.
15:24:56
01.06.2011
VeTeV
-> Labros: bez predchozi domluvy 3 a uz si po?
upraveno 1x, naposled 01.06.2011 15:25:11
11:39:25
01.06.2011
Labros
-> VeTeV: jak myslíš naostro?
upraveno 1x, naposled 01.06.2011 11:45:38
16:24:47
31.05.2011
VeTeV
-> Labros: ty jsi dobrodruh - jit s tim na ostro 9
16:04:44
31.05.2011
Labros
-> VeTeV: celoživotní dílo bude možná zítra verdiktem technika posláno na smetiště dějin, no uvidíme, co řeknou a co pak
15:48:37
31.05.2011
VeTeV
-> Labros: aspoň že tak - takhle nebudeš mít komu předat celoživotní dílo 2
15:46:58
31.05.2011
Labros
-> VeTeV: to já ne, to nám nosí tchán, druhý stroj je T815 4
15:46:02
31.05.2011
VeTeV
-> Labros: na čem ho to učíš? kurva měl dostat šlapacího žigula a ne hned u zrodu Ferrari 3
15:41:00
31.05.2011
Labros
viz foto
15:37:34
31.05.2011
Labros
minno 31.05.11 12:07:53 napsal: → Labros: no to ja nemám odkiaľ vedieť :) A krstný otec je kto, Pavel. P.?3 Aspoň bude mať kto prebrať mototechnu, keď vyrastie1

no, Pavel P. ne, možná tak Czert, podle povahy - takovej malej ďábel 3
15:09:54
31.05.2011
minno
-> VeTeV: a čo ja viem pištík? :)



-> Labros: a ty sa zas ukáž na nejakom tom jihomoraváku. teraz v sobotu je zraz v moravskom krase.
15:03:50
31.05.2011
VeTeV
-> minno: tatári jsou od nás dál než od Vás ne? 4
14:57:18
31.05.2011
minno
-> VeTeV: 3 3 to tak keď sa vyjadrujete ako tatári3 3
13:51:47
31.05.2011
VeTeV
-> minno: drncat kočárek - houpající jízdou jedoucí a tlačící kočár3
13:05:52
31.05.2011
minno
-> VeTeV: no to ja nemám odkiaľ vedieť čo si sa ho ty kedy kde pýtal3 A nečítam rok staré príspevky. A neviem ani čo znamená drncať. Sodoma gomora.1
Extreme Tyres