minno 31.05.11 12:07:53 napsal:
→ Labros: no to ja nemám odkiaľ vedieť :) A krstný otec
je kto, Pavel. P.? Aspoň bude mať kto prebrať mototechnu, keď
vyrastie
no vzhledem k tomu, ze jsem se 13.5. 2010, ptal jestli zije nebo drnca, tak se to dalo docela vydedukovat
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
--------------------------
-----
Šmoula je na pravdě Boží
------------------------- ------
Udržování tohoto autíčka jsem vzdal na začátku léta 2019, s vědomím blížící se STK, která by sice nutně nemusela skončit neúspěchem, ale odvyknul jsem si jezdit na STK s autem s rezavějícími prahy, horšícími se emisemi (byť motor jede pořád velmi pěkně) a lakem, přes který prosvítá rez. (Ony mi už i tak dřív stačil zkřivený sloupkek dveří, rezavé lůžko podélného ramene a částečně vyvařená podlaha pod řidičem.) Jako vzpomínku na její historii bych ji zde ještě nějakou chvíli ponechal.
Díky za shovívavost,
Labros
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Stručná historie auta
- zakoupena v březnu 2003 jako moje první auto, v té době moje znalosti obnášely přibližně počet válců a druh náhonu. Původně to měla být pojízdná nákupní taška, určená k brzké likvidaci ;)
- první myšlenky na rychlý prodej dál po prvních nutných investicích zavrženy, prodej by se nevyplatil - tento stav trvá dodneška :)
- na jaře 2005 přestavba na typ 136
- do roku 2006 sloužila jako naše jediné auto
- od roku 2007 v provozu sporadicky, spíš po městě, maximálně na Jihomoravské srazy
- v létě 2009 ukradena neznámými vandaly, poničen předek karosérie, motor i interiér, po nalezení opravena do lepšího stavu než před krádeží
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Zajímavosti
- První - nebo jedná z úplně prvních - stodvacítek na virtu, přestavěná a přetypovaná na 136 ("120 s motorem 136")
- Jeden z průkopníků karburátoru LEKR na virtu
- První tlumiče z Lady 2101 na škodovce na virtu ;)
- Motor úspěšně poskládán a od jara 2005 v provozu, komponenty s ohledem na běžný provoz (vačka 110R, komprese 10:1, hlava Felda.) Žádné prasklé písty, vystřelená těsnění, zadřené kliky. Nulová spotřeba oleje. EDIT: První oprava motoru až poté, co ho zhuntovali zloději lítáním po poli a uvařením.
- Auto po většinu doby v provozu, nejdéle odstaveno na 3 týdny kvůli zástavbě vlečky a asi měsíc kvůli generálce předku skeletu
- Provoz v zimě v létě, i když sporadicky
Poděkování
Chtěl bych in memoriam poděkovat svému kamarádu škodovkáři Pedrovi za všechnu pomoc, kterou mi se škodovkou za svého života poskytl. Nemohl bych ji dělat nemít k dispozici jeho zázemí, rady, pomoc a práci s vyvařováním.
Dále vřelé díky "bývalému" členovi VeTëVovi za záchranu přední části karoserie! Vyvařil mi vršky podběhů, "P" kapsy, okraje "brýlí", zavařil díry v podběhu kolem odtokových hadic, svařil roztrhlý most, a vyměnil svrchní část spodku A sloupku a vyvařil výztuhu pod ním. Též pomáhá napasovat a nastrojit zpět karoserii.
Šmoula je na pravdě Boží
------------------------- ------
Udržování tohoto autíčka jsem vzdal na začátku léta 2019, s vědomím blížící se STK, která by sice nutně nemusela skončit neúspěchem, ale odvyknul jsem si jezdit na STK s autem s rezavějícími prahy, horšícími se emisemi (byť motor jede pořád velmi pěkně) a lakem, přes který prosvítá rez. (Ony mi už i tak dřív stačil zkřivený sloupkek dveří, rezavé lůžko podélného ramene a částečně vyvařená podlaha pod řidičem.) Jako vzpomínku na její historii bych ji zde ještě nějakou chvíli ponechal.
Díky za shovívavost,
Labros
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Stručná historie auta
- zakoupena v březnu 2003 jako moje první auto, v té době moje znalosti obnášely přibližně počet válců a druh náhonu. Původně to měla být pojízdná nákupní taška, určená k brzké likvidaci ;)
- první myšlenky na rychlý prodej dál po prvních nutných investicích zavrženy, prodej by se nevyplatil - tento stav trvá dodneška :)
- na jaře 2005 přestavba na typ 136
- do roku 2006 sloužila jako naše jediné auto
- od roku 2007 v provozu sporadicky, spíš po městě, maximálně na Jihomoravské srazy
- v létě 2009 ukradena neznámými vandaly, poničen předek karosérie, motor i interiér, po nalezení opravena do lepšího stavu než před krádeží
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Zajímavosti
- První - nebo jedná z úplně prvních - stodvacítek na virtu, přestavěná a přetypovaná na 136 ("120 s motorem 136")
- Jeden z průkopníků karburátoru LEKR na virtu
- První tlumiče z Lady 2101 na škodovce na virtu ;)
- Motor úspěšně poskládán a od jara 2005 v provozu, komponenty s ohledem na běžný provoz (vačka 110R, komprese 10:1, hlava Felda.) Žádné prasklé písty, vystřelená těsnění, zadřené kliky. Nulová spotřeba oleje. EDIT: První oprava motoru až poté, co ho zhuntovali zloději lítáním po poli a uvařením.
- Auto po většinu doby v provozu, nejdéle odstaveno na 3 týdny kvůli zástavbě vlečky a asi měsíc kvůli generálce předku skeletu
- Provoz v zimě v létě, i když sporadicky
Poděkování
Chtěl bych in memoriam poděkovat svému kamarádu škodovkáři Pedrovi za všechnu pomoc, kterou mi se škodovkou za svého života poskytl. Nemohl bych ji dělat nemít k dispozici jeho zázemí, rady, pomoc a práci s vyvařováním.
Dále vřelé díky "bývalému" členovi VeTëVovi za záchranu přední části karoserie! Vyvařil mi vršky podběhů, "P" kapsy, okraje "brýlí", zavařil díry v podběhu kolem odtokových hadic, svařil roztrhlý most, a vyměnil svrchní část spodku A sloupku a vyvařil výztuhu pod ním. Též pomáhá napasovat a nastrojit zpět karoserii.
Šmoula na pravdě Boží - komentáře:
12:44:19
31.05.2011
31.05.2011
VeTeV
12:07:53
31.05.2011
31.05.2011
minno
-> Labros: no to ja nemám odkiaľ vedieť :) A krstný otec je kto, Pavel. P.? Aspoň bude mať kto prebrať mototechnu, keď vyrastie
12:05:13
31.05.2011
31.05.2011
Karel.
-> Labros: cože? a že se nepochlubíš! Tak to moc gratuluju
11:57:49
31.05.2011
31.05.2011
Labros
-> minno: no jejda, Pavlíkovi už je 13 a půl měsíce.
07:54:35
31.05.2011
31.05.2011
minno
-> Labros: wau, takže už existuje aj malé Labrošča? Gratulujem
21:31:11
30.05.2011
30.05.2011
Labros
Dnes úspěšně emise, první svezení malýho ve Šmoule :) a na emisích jsem si musel karbec poštelovat sám, zatímco malej musel vydržet uvnitř.
21:58:25
17.05.2011
17.05.2011
Labros
Takže sobota 4.5. hřídel s nábojem LZ kola vyměněn, díky Czertovi za zázemí a vrakové díly a celému osazenstvu za asistenci
21:57:14
17.05.2011
17.05.2011
Labros
-> Zeke-ten šestý: přiznám se, že jsem zatím jel jedinkrát - z Litně domů Ale nevšimnul jsem si, že by to ještě při brždění házelo.
10:21:17
08.05.2011
08.05.2011
Zeke-ten šestý
Tak jak to jede? Už kolo nešmajdá? :)
11:47:54
26.04.2011
26.04.2011
Labros
Prosím prosím.. STK se blíží.
21:20:09
20.02.2011
20.02.2011
Labros
22:18:44
29.09.2010
29.09.2010
Labros
-> čenda-rapid: čau, už je to asi pasé, ale hadice od sytiče jsem zapojil tam, kam se běžně dávají - do sacího potrubí a do termostatu, jestli si to pamatuju - mělo by to být na fotkách vidět.
22:17:49
29.09.2010
29.09.2010
Labros
-> VeTeV: drndám a užívám si
09:47:29
13.05.2010
13.05.2010
VeTeV
-> Labros: zijes a nebo jen drncas?
15:30:54
11.05.2010
11.05.2010
čenda-rapid
zdarec muzu se zeptat kam si zapojil ty hadive od toho automatickyho stice
14:08:44
10.03.2010
10.03.2010
Labros
Jinak dneska dorazily pokličky na kopretiny, takže další relikvie do skříně, která se na auto nasadí jedině, jestli ještě pojede na nějaký sraz
14:05:26
10.03.2010
10.03.2010
Labros
-> VeTeV: proti mému papíru je vše super tak dík netvrdím, že jsem to nezanedbal, ale pořád se utěšuju tím, že když to skoro nejezdí, tak to ještě do léta vydrží.
00:21:54
10.03.2010
10.03.2010
VeTeV
-> Labros: proti tvému papíru je vše super a zejména tvé zanedbání základní antikorozní úpravy spodku karoserie se projevuje negativně
22:14:02
08.03.2010
08.03.2010
Labros
-> VeTeV: jseš si jistej?
22:12:34
08.03.2010
08.03.2010
Labros
-> Kapřík: Jj to je tady na virtu. Dneska už sem koupil novou baterku, ale v autě ji už dlouhodobě nechávat nebudu.