-> Pavel P.: jj chcip.. Auto ceka hlavne na Vetevku, uz se tesi na jeho svarecku
A takovy blbosti jako vymenu prevodovyho oleje, tesneni pod vypustakem, voskovani nebo montaz zamku od Pavla P po nekolika pokusech a zjisteni ze je treba narovnat jeden plech, sem psat nebudu
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
--------------------------
-----
Šmoula je na pravdě Boží
------------------------- ------
Udržování tohoto autíčka jsem vzdal na začátku léta 2019, s vědomím blížící se STK, která by sice nutně nemusela skončit neúspěchem, ale odvyknul jsem si jezdit na STK s autem s rezavějícími prahy, horšícími se emisemi (byť motor jede pořád velmi pěkně) a lakem, přes který prosvítá rez. (Ony mi už i tak dřív stačil zkřivený sloupkek dveří, rezavé lůžko podélného ramene a částečně vyvařená podlaha pod řidičem.) Jako vzpomínku na její historii bych ji zde ještě nějakou chvíli ponechal.
Díky za shovívavost,
Labros
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Stručná historie auta
- zakoupena v březnu 2003 jako moje první auto, v té době moje znalosti obnášely přibližně počet válců a druh náhonu. Původně to měla být pojízdná nákupní taška, určená k brzké likvidaci ;)
- první myšlenky na rychlý prodej dál po prvních nutných investicích zavrženy, prodej by se nevyplatil - tento stav trvá dodneška :)
- na jaře 2005 přestavba na typ 136
- do roku 2006 sloužila jako naše jediné auto
- od roku 2007 v provozu sporadicky, spíš po městě, maximálně na Jihomoravské srazy
- v létě 2009 ukradena neznámými vandaly, poničen předek karosérie, motor i interiér, po nalezení opravena do lepšího stavu než před krádeží
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Zajímavosti
- První - nebo jedná z úplně prvních - stodvacítek na virtu, přestavěná a přetypovaná na 136 ("120 s motorem 136")
- Jeden z průkopníků karburátoru LEKR na virtu
- První tlumiče z Lady 2101 na škodovce na virtu ;)
- Motor úspěšně poskládán a od jara 2005 v provozu, komponenty s ohledem na běžný provoz (vačka 110R, komprese 10:1, hlava Felda.) Žádné prasklé písty, vystřelená těsnění, zadřené kliky. Nulová spotřeba oleje. EDIT: První oprava motoru až poté, co ho zhuntovali zloději lítáním po poli a uvařením.
- Auto po většinu doby v provozu, nejdéle odstaveno na 3 týdny kvůli zástavbě vlečky a asi měsíc kvůli generálce předku skeletu
- Provoz v zimě v létě, i když sporadicky
Poděkování
Chtěl bych in memoriam poděkovat svému kamarádu škodovkáři Pedrovi za všechnu pomoc, kterou mi se škodovkou za svého života poskytl. Nemohl bych ji dělat nemít k dispozici jeho zázemí, rady, pomoc a práci s vyvařováním.
Dále vřelé díky "bývalému" členovi VeTëVovi za záchranu přední části karoserie! Vyvařil mi vršky podběhů, "P" kapsy, okraje "brýlí", zavařil díry v podběhu kolem odtokových hadic, svařil roztrhlý most, a vyměnil svrchní část spodku A sloupku a vyvařil výztuhu pod ním. Též pomáhá napasovat a nastrojit zpět karoserii.
Šmoula je na pravdě Boží
------------------------- ------
Udržování tohoto autíčka jsem vzdal na začátku léta 2019, s vědomím blížící se STK, která by sice nutně nemusela skončit neúspěchem, ale odvyknul jsem si jezdit na STK s autem s rezavějícími prahy, horšícími se emisemi (byť motor jede pořád velmi pěkně) a lakem, přes který prosvítá rez. (Ony mi už i tak dřív stačil zkřivený sloupkek dveří, rezavé lůžko podélného ramene a částečně vyvařená podlaha pod řidičem.) Jako vzpomínku na její historii bych ji zde ještě nějakou chvíli ponechal.
Díky za shovívavost,
Labros
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Stručná historie auta
- zakoupena v březnu 2003 jako moje první auto, v té době moje znalosti obnášely přibližně počet válců a druh náhonu. Původně to měla být pojízdná nákupní taška, určená k brzké likvidaci ;)
- první myšlenky na rychlý prodej dál po prvních nutných investicích zavrženy, prodej by se nevyplatil - tento stav trvá dodneška :)
- na jaře 2005 přestavba na typ 136
- do roku 2006 sloužila jako naše jediné auto
- od roku 2007 v provozu sporadicky, spíš po městě, maximálně na Jihomoravské srazy
- v létě 2009 ukradena neznámými vandaly, poničen předek karosérie, motor i interiér, po nalezení opravena do lepšího stavu než před krádeží
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----------------
Zajímavosti
- První - nebo jedná z úplně prvních - stodvacítek na virtu, přestavěná a přetypovaná na 136 ("120 s motorem 136")
- Jeden z průkopníků karburátoru LEKR na virtu
- První tlumiče z Lady 2101 na škodovce na virtu ;)
- Motor úspěšně poskládán a od jara 2005 v provozu, komponenty s ohledem na běžný provoz (vačka 110R, komprese 10:1, hlava Felda.) Žádné prasklé písty, vystřelená těsnění, zadřené kliky. Nulová spotřeba oleje. EDIT: První oprava motoru až poté, co ho zhuntovali zloději lítáním po poli a uvařením.
- Auto po většinu doby v provozu, nejdéle odstaveno na 3 týdny kvůli zástavbě vlečky a asi měsíc kvůli generálce předku skeletu
- Provoz v zimě v létě, i když sporadicky
Poděkování
Chtěl bych in memoriam poděkovat svému kamarádu škodovkáři Pedrovi za všechnu pomoc, kterou mi se škodovkou za svého života poskytl. Nemohl bych ji dělat nemít k dispozici jeho zázemí, rady, pomoc a práci s vyvařováním.
Dále vřelé díky "bývalému" členovi VeTëVovi za záchranu přední části karoserie! Vyvařil mi vršky podběhů, "P" kapsy, okraje "brýlí", zavařil díry v podběhu kolem odtokových hadic, svařil roztrhlý most, a vyměnil svrchní část spodku A sloupku a vyvařil výztuhu pod ním. Též pomáhá napasovat a nastrojit zpět karoserii.
Šmoula na pravdě Boží - komentáře:
09:15:05
29.07.2008
29.07.2008
Labros
20:05:20
28.07.2008
28.07.2008
Pavel P..
Tady se nic neděje... tady chcíp jezefčík
10:27:51
11.06.2008
11.06.2008
VeTeV
-> Labros: jo tak co s nima dleas nevim :-)) jestli je dojis bo jak...
08:58:44
11.06.2008
11.06.2008
Labros
-> VeTëV: ...dojnice...
08:21:13
11.06.2008
11.06.2008
VeTeV
-> Labros: ty voel takhle s emaj ty cesty do Nemec :-)) Lajos objizdi secky dvojnice...
22:59:09
10.06.2008
10.06.2008
minno
-> Tuner#2: kľudne aj "objížděl", aby otestoval tú ich podobnosť aj po inej stránke
17:40:02
10.06.2008
10.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: ...ojížděl...
17:33:18
10.06.2008
10.06.2008
Labros
sakra, to abych pořád objížděl a hlídal všechny dvojnice svojí ženy
14:29:03
10.06.2008
10.06.2008
minno
-> Tuner#2: Jasnačka, pusa na líčko, nech sa Lenke Navrátilovo-Labrosovej čká a Labrosa nech roztrhne
14:24:49
10.06.2008
10.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 09.06.08 11:09:17: A nasadil jsi Labrosovi skoroparohy?
12:15:27
10.06.2008
10.06.2008
Labros
12:03:30
10.06.2008
10.06.2008
VeTeV
-> minno: to tam to auto necham :-)) udam souradnice a muzete i to tam rozebrat
12:00:42
10.06.2008
10.06.2008
minno
Labros 10.06.08 09:55:12 napsal: -> VeTëV: ok tak kyvku vyzkoušej na Norsku a vlečku na Rusku ;)
-> VeTëV: a samozrejme si nezabudni so sebou vziať z každej nápravy druhú do zásoby, keby ťa obidve náhodou sklamali
-> VeTëV: a samozrejme si nezabudni so sebou vziať z každej nápravy druhú do zásoby, keby ťa obidve náhodou sklamali
09:55:12
10.06.2008
10.06.2008
Labros
-> VeTëV: ok tak kyvku vyzkoušej na Norsku a vlečku na Rusku ;)
09:51:23
10.06.2008
10.06.2008
VeTeV
-> Labros: proc? spodek muzes menit kdy chces :-))
09:40:17
10.06.2008
10.06.2008
Labros
-> VeTëV: jo to se holt hochu musíš rozhodnout ;) a to docela svižně ;)
09:25:50
10.06.2008
10.06.2008
VeTeV
-> Labros: sak jsem taky zacal zvazovat jeji zastavbu do karkule, pak sem od toho upustil...ale stejne orad ve me bubla ta moznost dat karkuli zpet jeji uzke spodni veci ale ala Garde :-))
09:21:14
10.06.2008
10.06.2008
Labros
-> Majkl: jinak jemu se vlečka líbila už někdy před 2,5 lety když jsem ho vezl poprvý, ale on to už zapomněl ;))
07:54:06
10.06.2008
10.06.2008
minno
-> Labros: no fotku bohužiaľ nemám, ale bola fakt dosť podobná, ešte aj ten pohľad a úsmev :)
07:33:25
10.06.2008
10.06.2008
VeTeV
-> Labros: ty vole no tak za uvahu by to stalo .-)) tak ja bych kastli pomenil jedna dve - Kdo rika ze VINko je sparovany zrovna s tou tvoji kastli?
a nemam proc pomlouvat - me to helflo a jsem strasne rad za tu zkusenost s vleckou a 136motorem
a nemam proc pomlouvat - me to helflo a jsem strasne rad za tu zkusenost s vleckou a 136motorem