skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje škodovka. Je to původně 105ka, r.v. 1988, v průběhu let kompletně přestavěná na 136GL. Vzhled je skoro sériový až na malé upravy, (protože tohle je moje druhý auto a nechci do něj cpát prachy) mam ho na běžný ježdění. Mam ještě Š1000 MB, a z tý chci udělat tu pravou pecku:-), ale zatim se bohužel nedaří si najít čas:-((
Úpravy:
Exteriér:
Jiná přední maska
Kola Mengelsy 15, gumy 195/50
nebo normální kola + poklice Fábie
Kliky Fávo 94
Bílý blinkry
Čirý boční blinkry z VW
Koncovka výfuku
Nové prahy, přední blatniky
Interiér:
Centrální zamykání v klíčku (fábie)
Čtyřramenný volant
Sedačky Opel Corsa
Rádio Panasonic 4x45, zesilovač Magnát 4x 120, tuba Magnát 600w
Palubka GL
Hliníkový koberce
Řadička z Feldy
Kličky na okna z feldy
Ipury
Přední halogenové žárovky 100/90w
Podvozek:
Kompletní go náprav
Čtyřpístky
Vlečka
Pětikvalt 3,9
Přední pružiny 260LA
Přední tlumiče ze Žigula
Nové zadní tlumiče
Motor:
Škoda 136, hlava Felicia MPI snížená o 0,6 mm, leštěný kanálky, sání, hliníkové rozvodové tyčky. Písty, ojnice, klika (prostě celej spodek) z Feldy 136 která měla najeto poctivých 30000 km, polosintetický olej, vačka ze Š 110r (snad originál erková ale podle toho jak to jezdí tak je možná i nějaká sportovni). Motor jede jako střela viz. 3 místo v Běšinech na sprintu (za mnou byla i 16ventilová fábie:-))
Úpravy:
Exteriér:
Jiná přední maska
Kola Mengelsy 15, gumy 195/50
nebo normální kola + poklice Fábie
Kliky Fávo 94
Bílý blinkry
Čirý boční blinkry z VW
Koncovka výfuku
Nové prahy, přední blatniky
Interiér:
Centrální zamykání v klíčku (fábie)
Čtyřramenný volant
Sedačky Opel Corsa
Rádio Panasonic 4x45, zesilovač Magnát 4x 120, tuba Magnát 600w
Palubka GL
Hliníkový koberce
Řadička z Feldy
Kličky na okna z feldy
Ipury
Přední halogenové žárovky 100/90w
Podvozek:
Kompletní go náprav
Čtyřpístky
Vlečka
Pětikvalt 3,9
Přední pružiny 260LA
Přední tlumiče ze Žigula
Nové zadní tlumiče
Motor:
Škoda 136, hlava Felicia MPI snížená o 0,6 mm, leštěný kanálky, sání, hliníkové rozvodové tyčky. Písty, ojnice, klika (prostě celej spodek) z Feldy 136 která měla najeto poctivých 30000 km, polosintetický olej, vačka ze Š 110r (snad originál erková ale podle toho jak to jezdí tak je možná i nějaká sportovni). Motor jede jako střela viz. 3 místo v Běšinech na sprintu (za mnou byla i 16ventilová fábie:-))
Saskyn2/Hnědá kamenná - komentáře:
Aby se ti zapekli ventyly ty skodovkari!
-> Pavel P.: Počkej až budeš chtít zase odvézt dom

-> Pavel P.:

-> Labros: spíš když s tim jede.....


-> havlik: Tak když mu tam vjede nějakej jouda

-> havlik: Ha, ha



-> Maja: nejaka modro zelena nebo tak nejak
-> Labros: ale každou chvílí mění blatníky


-> Majkl: To vis, Saskyn furt neco nenatira

Tady to je teda umřetý

-> Maja: -> Labros: já to řekl stejně nejdřív

-> gim: jj je z Počernic
a jak vidíš sám momentálně nepřispívá ale má spoustu mluvčích ;)

-> gim: Jj, je z Počernic. Jakou měla barvu ta druhá???

-> gim: jj je z počernic

jinak mas krasnou skodovku presne takovou sem mel zdedit po babce... 105 naprosta serie ale ve spickovym stavu...
-> saskyn2: nejses nahodou z pocernic??? asi tak mesic zpet jedu ve ctvrtek do prace a prede mnou vyletely dve skodovky jedna uplne stejna jako tvoje a pak druha na bbs bez zadniho cela a kapoty...
-> Labros: ja to psal proto ze saskyn byl jeden z prvnich zajemcu o moji kapotu

no nevim jestli to bude zamračovat, když píše že to má na běžný ježdění!
-> Maja: jj uplne ty kola vynikaj na tech fotkach

