skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
- Vyrobena září 1989, expedice 4.9.1989, převzata Mototechnou a prodána 7.11.1989 v Mototechně Praha 9 (Jarov)
- Již model 1990, zelený štítek, číslo karoserie počínajcí L
- Odstín laku Zelená Vrbová 5178 (kuriózní, ten už se tou dobou neměl dělat)
- Dle archivu Škoda je odstín zelená topol 5105, ale toto je v původním TP opraveno na vrbobou v Mototechně.
- Za 28 let nalítala 82tkm, s prohlídkou a údržbou v serise před každou STK. Pravidelné výmeny olejů atd, ale žádné výraznější opravy
Zakoupena od prvního majitele 7.6.2017
Originální stav, nikdy neopravovaná karoserie až na pár stop po vyklepávání a přestřiku na zadním blatníku a vyměněný Pravý přední kvůlu korozi, jinak auto bylo sice garážováno ale mnělo jen jednou dělaný potovární ochranu podvozku a např. na typickách místech je to notně znát.
Jinak je původjí stav, potahy sedaček odkryli zánovní sedačky, pod zadníma sedačkama bly ještě originální ochranný plast nového auta. Jediný bastl je dodělaný cyklovač stěračů ze škody 100L-
S autem se jezdí, je průběžně opravováno a udržováno, i upravováno.
Vyměněno :
- Natržený klínový řemen - (po koupi)
- Brzdové trubice obtékajcí LP brzdič - porucha - (týden po koupi)
- Spony na spojovací hadici nádrže - (po STK 8.17)
- Fridex - namíchán 1:3 - (10.17)
- Kohout topení který následně začal projevovat netěsnost - (10.17)
- Palivová hadice od AC pumpy - (2.18)
- Těsnění ventildeklu - (2.18)
- PL blatník po spáchání dočasného (už odstraňěného) vyvaření vnější horní části kufru pomocí skelňáku - (4.18)
- Hadice podtlaku z ventildeklu a rozdělovače - (5.18)
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr FILTRON - 87350 km - (8.18)
- Hlavní spojkový válec - (8.18) + hadice - nutno vyměnit za správnou
- Svíčky BRISK N15YC + palec + kabely (9.18)
- Více předních žárovek H4 - (průběžně odcházejí)
- Přerušovač blinkru - (průběžně odcházejí)
- Přezuto na zimní (11.18)
- Kost řazení (3.19)
- Spojkový válečk LPR (4.19)
- Výfuk CZ jetý, asi Bosal (5.19)
- Spojková hadice (6.19)
- nový horní kus AC pumpy + membrána (užovka, vývod nahoru) (7.19)
- Kost řazení vrácena původní a podložena gumou (8.19)
- Omezovač řidičových dveří (4.20)
- Náhon tachometru (4.20)
- Převodový olej Mogul PP80 (4.20)
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr MANN - 100920 km - (8.20)
- Svíčky BRISK N15 Silver (9.20)
- Benzínová hadice horní, zase...
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr MANN ~ 115232 km - (12.21) (budíkových 9232)
Opraveno :
- Vyklepán zadní nárazník - (ohnutý od prvního majitele)
- Boj s korozí na podlaze řidiče a zadních pasažérů
- 1.10.18 - opakování po selhání HSV + nalezení dalších neduh na podlaze
- Vyvařeny přední péčka, hořejšky přední kastle (boky kufru), přední levé kukadlo, oba zadní lemy a konce prahů, kapsy (prahy a začátky prahů nebyly potřeba)
- Amatérsky připraveno a nalakováno (10.19)
- Vystříkaný dutiny (8.19 a 4.20)
- Zalepen nátrubek 2951 karbecu který se volně točil (9.20)
Dobastleno :
- Výměna původní přípojky elektřiny za moderní.
- Otáčkoměr MERA LUMEL + konzola přístrojů
- Manuální spínání větráku chladiče (bez změny či poškození kabeláže, jen navedení nového a přepojení)
x Tuzexový Superminiaturní Kazetový Stereopřehrávač STAR CE505 (Japonsko) s dvěma repro na podbězích stejné výroby
- Karburátor S130 SEDR 2951
- Volant Rapid/130
- Ka zimu nahozena dečka na chladič
- Tovární kapsy na předních dveřích
- Středový odkládací panel s hranatou manžetou GLS
- Elastická hlavice řadící páky
- Koberečky ze 105S
- Madla na předních dveřích z prvních užovek - pěnové, měkké
- Legendární ekonoměr tzv. Progres Metr
- LED otáčkoměr dobové domácí výroby
- GL poklice !!!
- Na léto plechová pálka bez termostatu
- Druhá mlhovna doprava (origo CS)
- Origo L sedačky s potahy vyměněny za fialové GL
- Origo L palubka nahrazena za GL palubku z Rapida
- Radiopřehrávač TESLA 1902B, zapojený s reptoduktory VIDEOTON AB 1011
- Již model 1990, zelený štítek, číslo karoserie počínajcí L
- Odstín laku Zelená Vrbová 5178 (kuriózní, ten už se tou dobou neměl dělat)
- Dle archivu Škoda je odstín zelená topol 5105, ale toto je v původním TP opraveno na vrbobou v Mototechně.
- Za 28 let nalítala 82tkm, s prohlídkou a údržbou v serise před každou STK. Pravidelné výmeny olejů atd, ale žádné výraznější opravy
Zakoupena od prvního majitele 7.6.2017
Originální stav, nikdy neopravovaná karoserie až na pár stop po vyklepávání a přestřiku na zadním blatníku a vyměněný Pravý přední kvůlu korozi, jinak auto bylo sice garážováno ale mnělo jen jednou dělaný potovární ochranu podvozku a např. na typickách místech je to notně znát.
Jinak je původjí stav, potahy sedaček odkryli zánovní sedačky, pod zadníma sedačkama bly ještě originální ochranný plast nového auta. Jediný bastl je dodělaný cyklovač stěračů ze škody 100L-
S autem se jezdí, je průběžně opravováno a udržováno, i upravováno.
Vyměněno :
- Natržený klínový řemen - (po koupi)
- Brzdové trubice obtékajcí LP brzdič - porucha - (týden po koupi)
- Spony na spojovací hadici nádrže - (po STK 8.17)
- Fridex - namíchán 1:3 - (10.17)
- Kohout topení který následně začal projevovat netěsnost - (10.17)
- Palivová hadice od AC pumpy - (2.18)
- Těsnění ventildeklu - (2.18)
- PL blatník po spáchání dočasného (už odstraňěného) vyvaření vnější horní části kufru pomocí skelňáku - (4.18)
- Hadice podtlaku z ventildeklu a rozdělovače - (5.18)
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr FILTRON - 87350 km - (8.18)
- Hlavní spojkový válec - (8.18) + hadice - nutno vyměnit za správnou
- Svíčky BRISK N15YC + palec + kabely (9.18)
- Více předních žárovek H4 - (průběžně odcházejí)
- Přerušovač blinkru - (průběžně odcházejí)
- Přezuto na zimní (11.18)
- Kost řazení (3.19)
- Spojkový válečk LPR (4.19)
- Výfuk CZ jetý, asi Bosal (5.19)
- Spojková hadice (6.19)
- nový horní kus AC pumpy + membrána (užovka, vývod nahoru) (7.19)
- Kost řazení vrácena původní a podložena gumou (8.19)
- Omezovač řidičových dveří (4.20)
- Náhon tachometru (4.20)
- Převodový olej Mogul PP80 (4.20)
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr MANN - 100920 km - (8.20)
- Svíčky BRISK N15 Silver (9.20)
- Benzínová hadice horní, zase...
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr MANN ~ 115232 km - (12.21) (budíkových 9232)
Opraveno :
- Vyklepán zadní nárazník - (ohnutý od prvního majitele)
- Boj s korozí na podlaze řidiče a zadních pasažérů
- 1.10.18 - opakování po selhání HSV + nalezení dalších neduh na podlaze
- Vyvařeny přední péčka, hořejšky přední kastle (boky kufru), přední levé kukadlo, oba zadní lemy a konce prahů, kapsy (prahy a začátky prahů nebyly potřeba)
- Amatérsky připraveno a nalakováno (10.19)
- Vystříkaný dutiny (8.19 a 4.20)
- Zalepen nátrubek 2951 karbecu který se volně točil (9.20)
Dobastleno :
- Výměna původní přípojky elektřiny za moderní.
- Otáčkoměr MERA LUMEL + konzola přístrojů
- Manuální spínání větráku chladiče (bez změny či poškození kabeláže, jen navedení nového a přepojení)
x Tuzexový Superminiaturní Kazetový Stereopřehrávač STAR CE505 (Japonsko) s dvěma repro na podbězích stejné výroby
- Karburátor S130 SEDR 2951
- Volant Rapid/130
- Ka zimu nahozena dečka na chladič
- Tovární kapsy na předních dveřích
- Středový odkládací panel s hranatou manžetou GLS
- Elastická hlavice řadící páky
- Koberečky ze 105S
- Madla na předních dveřích z prvních užovek - pěnové, měkké
- Legendární ekonoměr tzv. Progres Metr
- LED otáčkoměr dobové domácí výroby
- GL poklice !!!
- Na léto plechová pálka bez termostatu
- Druhá mlhovna doprava (origo CS)
- Origo L sedačky s potahy vyměněny za fialové GL
- Origo L palubka nahrazena za GL palubku z Rapida
- Radiopřehrávač TESLA 1902B, zapojený s reptoduktory VIDEOTON AB 1011
Škoda 125L 90 - komentáře:
20:55:36
19.09.2020
19.09.2020
Tom Troll
-> Tuner#2: Nevim, aspoň na tom kousku co mám nikde neni. Myslim že jsem jí kupoval v autodílech v Mělníce u přejezdu.
20:48:02
19.09.2020
19.09.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom Troll 19.09.20 19:29:51: a výrobce?
20:26:55
19.09.2020
19.09.2020
Tom Troll
-> swen: Vim že se strašnicích existuje na sídlišti bílá užovka, a pak hodně se hejbajcí silně vyšisovaný blankytný emko na GL deklech. A pak Motorechna Strašnice.
20:19:24
19.09.2020
19.09.2020
swen
-> Tom Troll 08.08.20 23:04:09: Tak dneska jsem objevil další dvě škodověnky ve Strašnicích - jedna bílá (105), zelená (120). A také ve Strašnicích stála ta zelená 120, která stává nad Jiřákem.
17:51:22
19.09.2020
19.09.2020
Tomaso435
-> Tom Troll: natural 95 je nepoužitelná náhražka benzinu na kterej ta hadička byla tvořena no....
17:35:06
19.09.2020
19.09.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom Troll 19.09.20 16:49:22: skutečně byla benzínová a ne vodní?
16:49:22
19.09.2020
19.09.2020
Tom Troll
Benzínová hadice po dvou letech. Asi jenom lisovaná tma, naprosto zpuchřelá.
16:43:47
19.09.2020
19.09.2020
Tom Troll
-> Tom Troll 16.09.18 20:03:21: Nový svíčky zase po 20k km a fotka starejch.
21:29:28
07.09.2020
07.09.2020
Petrson
-> michael: jo vidím to stejně, ale každý ať si zachází se svým jak chce.
20:48:48
07.09.2020
07.09.2020
Tom Troll
-> michael: Dokud to nedělá ďolíky, což dá docela práci, tak bych na tom neviděl nic moc škodnýho. Lak samozřejmě úmyslně nepoškozuju, ale přehnaná šetrnost na úkor praktičnosti podle mě na místě taky neni. Zrovna na obou kapotách je na nezanedbatelnejch plochách oprejskanej od holubích bobků, takže starat se o lak bude mít cenu třeba až po celolaku.
20:36:42
07.09.2020
07.09.2020
Tomaso435
-> michael: když výjdu ven z kauflandu s velkou těžkou krabicí plnou nákupu protože tašky sem línej nosit a nedej bože kupovat, co s ní udělám při příchodu k autu abych si odemk ? položim ji na střechu která se prohne.. odemknu si , krabici po střeše za doprovodu skřípění bordelu pod krabicí stáhnu na kraj , jebnu ji do auta a valim dom.. a kapota? nikdys neměl ženskou na kapotě a neleštils ?
20:33:34
07.09.2020
07.09.2020
k.jarek
-> michael: Tohle je ešče v cajku. Nedávno su viděl nějaký inzerát, kdy borec měl na zadní kapotě položený pár orezlých poloos, takže tu je to ešče dosti šetrné
20:26:08
07.09.2020
07.09.2020
michael
Já vím, že to auto máš asi pouze jako praconí, ale nikdy by mě nenapadlo odkládat takto něco na kapotu.
22:29:45
17.08.2020
17.08.2020
Tom Troll
-> Pavel P..: Jo jo, nedávno jsem jí potkal, trochu jsme si popovídali, a možná to vypadá že škodovka bude muset jít...
22:20:26
17.08.2020
17.08.2020
Pavel P..
Tu bílou 130 znám... majitelku taky znám, parkrát u nás byla ve firmě, auto má prej po manželovi, ale už vypadá dost zpuchle.... už to bylo vyvařovaný.
09:53:25
10.08.2020
10.08.2020
Tom Troll
-> TONCEK: máš pravdu, opomněl
07:10:55
10.08.2020
10.08.2020
TONCEK
A ještě jsi opomněl bílou 130 gl u Želivského
23:04:09
08.08.2020
08.08.2020
Tom Troll
-> swen: Zelená nad Jiřákem se sebringem furt jezdí, akorát jezdí každej den do práce, letos měla čerstvou technickou. U RIegerovejch sadů stojí jedna šedomodrá, na ípáku jedna mahagonová, na ohradě stávala korálová 136GL, nahoře u ulitý stává bílá, pak se v rozmezí OC Hostivař až Nákladový Nádraží pohybuje a zdánlivě náhodně parkuje bledě modrá, a taky jedna bílá užovka. Pak já a ta na fotce.
To je tak vše, co z centra na východ od řeky zbylo.
To je tak vše, co z centra na východ od řeky zbylo.
21:38:58
08.08.2020
08.08.2020
swen
Jestli se rozhoupu k tomu zařídit si parkovačku na ty modrý zóny, tak budu stávat také kousek....
Vím, že jedna zelená 120 stávala v Nitranské nad Jiřákem (ale už jsem ji tam posledně neviděl, tak snad neskončila na vrakáči). A pak ještě někde okolo Vinohradský stávala světle modrá.
Vím, že jedna zelená 120 stávala v Nitranské nad Jiřákem (ale už jsem ji tam posledně neviděl, tak snad neskončila na vrakáči). A pak ještě někde okolo Vinohradský stávala světle modrá.