skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
- Vyrobena září 1989, expedice 4.9.1989, převzata Mototechnou a prodána 7.11.1989 v Mototechně Praha 9 (Jarov)
- Již model 1990, zelený štítek, číslo karoserie počínajcí L
- Odstín laku Zelená Vrbová 5178 (kuriózní, ten už se tou dobou neměl dělat)
- Dle archivu Škoda je odstín zelená topol 5105, ale toto je v původním TP opraveno na vrbobou v Mototechně.
- Za 28 let nalítala 82tkm, s prohlídkou a údržbou v serise před každou STK. Pravidelné výmeny olejů atd, ale žádné výraznější opravy
Zakoupena od prvního majitele 7.6.2017
Originální stav, nikdy neopravovaná karoserie až na pár stop po vyklepávání a přestřiku na zadním blatníku a vyměněný Pravý přední kvůlu korozi, jinak auto bylo sice garážováno ale mnělo jen jednou dělaný potovární ochranu podvozku a např. na typickách místech je to notně znát.
Jinak je původjí stav, potahy sedaček odkryli zánovní sedačky, pod zadníma sedačkama bly ještě originální ochranný plast nového auta. Jediný bastl je dodělaný cyklovač stěračů ze škody 100L-
S autem se jezdí, je průběžně opravováno a udržováno, i upravováno.
Vyměněno :
- Natržený klínový řemen - (po koupi)
- Brzdové trubice obtékajcí LP brzdič - porucha - (týden po koupi)
- Spony na spojovací hadici nádrže - (po STK 8.17)
- Fridex - namíchán 1:3 - (10.17)
- Kohout topení který následně začal projevovat netěsnost - (10.17)
- Palivová hadice od AC pumpy - (2.18)
- Těsnění ventildeklu - (2.18)
- PL blatník po spáchání dočasného (už odstraňěného) vyvaření vnější horní části kufru pomocí skelňáku - (4.18)
- Hadice podtlaku z ventildeklu a rozdělovače - (5.18)
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr FILTRON - 87350 km - (8.18)
- Hlavní spojkový válec - (8.18) + hadice - nutno vyměnit za správnou
- Svíčky BRISK N15YC + palec + kabely (9.18)
- Více předních žárovek H4 - (průběžně odcházejí)
- Přerušovač blinkru - (průběžně odcházejí)
- Přezuto na zimní (11.18)
- Kost řazení (3.19)
- Spojkový válečk LPR (4.19)
- Výfuk CZ jetý, asi Bosal (5.19)
- Spojková hadice (6.19)
- nový horní kus AC pumpy + membrána (užovka, vývod nahoru) (7.19)
- Kost řazení vrácena původní a podložena gumou (8.19)
- Omezovač řidičových dveří (4.20)
- Náhon tachometru (4.20)
- Převodový olej Mogul PP80 (4.20)
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr MANN - 100920 km - (8.20)
- Svíčky BRISK N15 Silver (9.20)
- Benzínová hadice horní, zase...
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr MANN ~ 115232 km - (12.21) (budíkových 9232)
Opraveno :
- Vyklepán zadní nárazník - (ohnutý od prvního majitele)
- Boj s korozí na podlaze řidiče a zadních pasažérů
- 1.10.18 - opakování po selhání HSV + nalezení dalších neduh na podlaze
- Vyvařeny přední péčka, hořejšky přední kastle (boky kufru), přední levé kukadlo, oba zadní lemy a konce prahů, kapsy (prahy a začátky prahů nebyly potřeba)
- Amatérsky připraveno a nalakováno (10.19)
- Vystříkaný dutiny (8.19 a 4.20)
- Zalepen nátrubek 2951 karbecu který se volně točil (9.20)
Dobastleno :
- Výměna původní přípojky elektřiny za moderní.
- Otáčkoměr MERA LUMEL + konzola přístrojů
- Manuální spínání větráku chladiče (bez změny či poškození kabeláže, jen navedení nového a přepojení)
x Tuzexový Superminiaturní Kazetový Stereopřehrávač STAR CE505 (Japonsko) s dvěma repro na podbězích stejné výroby
- Karburátor S130 SEDR 2951
- Volant Rapid/130
- Ka zimu nahozena dečka na chladič
- Tovární kapsy na předních dveřích
- Středový odkládací panel s hranatou manžetou GLS
- Elastická hlavice řadící páky
- Koberečky ze 105S
- Madla na předních dveřích z prvních užovek - pěnové, měkké
- Legendární ekonoměr tzv. Progres Metr
- LED otáčkoměr dobové domácí výroby
- GL poklice !!!
- Na léto plechová pálka bez termostatu
- Druhá mlhovna doprava (origo CS)
- Origo L sedačky s potahy vyměněny za fialové GL
- Origo L palubka nahrazena za GL palubku z Rapida
- Radiopřehrávač TESLA 1902B, zapojený s reptoduktory VIDEOTON AB 1011
- Již model 1990, zelený štítek, číslo karoserie počínajcí L
- Odstín laku Zelená Vrbová 5178 (kuriózní, ten už se tou dobou neměl dělat)
- Dle archivu Škoda je odstín zelená topol 5105, ale toto je v původním TP opraveno na vrbobou v Mototechně.
- Za 28 let nalítala 82tkm, s prohlídkou a údržbou v serise před každou STK. Pravidelné výmeny olejů atd, ale žádné výraznější opravy
Zakoupena od prvního majitele 7.6.2017
Originální stav, nikdy neopravovaná karoserie až na pár stop po vyklepávání a přestřiku na zadním blatníku a vyměněný Pravý přední kvůlu korozi, jinak auto bylo sice garážováno ale mnělo jen jednou dělaný potovární ochranu podvozku a např. na typickách místech je to notně znát.
Jinak je původjí stav, potahy sedaček odkryli zánovní sedačky, pod zadníma sedačkama bly ještě originální ochranný plast nového auta. Jediný bastl je dodělaný cyklovač stěračů ze škody 100L-
S autem se jezdí, je průběžně opravováno a udržováno, i upravováno.
Vyměněno :
- Natržený klínový řemen - (po koupi)
- Brzdové trubice obtékajcí LP brzdič - porucha - (týden po koupi)
- Spony na spojovací hadici nádrže - (po STK 8.17)
- Fridex - namíchán 1:3 - (10.17)
- Kohout topení který následně začal projevovat netěsnost - (10.17)
- Palivová hadice od AC pumpy - (2.18)
- Těsnění ventildeklu - (2.18)
- PL blatník po spáchání dočasného (už odstraňěného) vyvaření vnější horní části kufru pomocí skelňáku - (4.18)
- Hadice podtlaku z ventildeklu a rozdělovače - (5.18)
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr FILTRON - 87350 km - (8.18)
- Hlavní spojkový válec - (8.18) + hadice - nutno vyměnit za správnou
- Svíčky BRISK N15YC + palec + kabely (9.18)
- Více předních žárovek H4 - (průběžně odcházejí)
- Přerušovač blinkru - (průběžně odcházejí)
- Přezuto na zimní (11.18)
- Kost řazení (3.19)
- Spojkový válečk LPR (4.19)
- Výfuk CZ jetý, asi Bosal (5.19)
- Spojková hadice (6.19)
- nový horní kus AC pumpy + membrána (užovka, vývod nahoru) (7.19)
- Kost řazení vrácena původní a podložena gumou (8.19)
- Omezovač řidičových dveří (4.20)
- Náhon tachometru (4.20)
- Převodový olej Mogul PP80 (4.20)
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr MANN - 100920 km - (8.20)
- Svíčky BRISK N15 Silver (9.20)
- Benzínová hadice horní, zase...
- Motorový Olej MOGUL EXTREME 15W-40 a filtr MANN ~ 115232 km - (12.21) (budíkových 9232)
Opraveno :
- Vyklepán zadní nárazník - (ohnutý od prvního majitele)
- Boj s korozí na podlaze řidiče a zadních pasažérů
- 1.10.18 - opakování po selhání HSV + nalezení dalších neduh na podlaze
- Vyvařeny přední péčka, hořejšky přední kastle (boky kufru), přední levé kukadlo, oba zadní lemy a konce prahů, kapsy (prahy a začátky prahů nebyly potřeba)
- Amatérsky připraveno a nalakováno (10.19)
- Vystříkaný dutiny (8.19 a 4.20)
- Zalepen nátrubek 2951 karbecu který se volně točil (9.20)
Dobastleno :
- Výměna původní přípojky elektřiny za moderní.
- Otáčkoměr MERA LUMEL + konzola přístrojů
- Manuální spínání větráku chladiče (bez změny či poškození kabeláže, jen navedení nového a přepojení)
x Tuzexový Superminiaturní Kazetový Stereopřehrávač STAR CE505 (Japonsko) s dvěma repro na podbězích stejné výroby
- Karburátor S130 SEDR 2951
- Volant Rapid/130
- Ka zimu nahozena dečka na chladič
- Tovární kapsy na předních dveřích
- Středový odkládací panel s hranatou manžetou GLS
- Elastická hlavice řadící páky
- Koberečky ze 105S
- Madla na předních dveřích z prvních užovek - pěnové, měkké
- Legendární ekonoměr tzv. Progres Metr
- LED otáčkoměr dobové domácí výroby
- GL poklice !!!
- Na léto plechová pálka bez termostatu
- Druhá mlhovna doprava (origo CS)
- Origo L sedačky s potahy vyměněny za fialové GL
- Origo L palubka nahrazena za GL palubku z Rapida
- Radiopřehrávač TESLA 1902B, zapojený s reptoduktory VIDEOTON AB 1011
Škoda 125L 90 - komentáře:
19:19:12
04.12.2018
04.12.2018
Tom Troll
-> castrol: -> Tom Troll 24.11.18 22:25:34:
18:58:03
04.12.2018
04.12.2018
castrol
-> Tom Troll: a kde mas kridlo ?
16:42:59
09.10.2018
09.10.2018
Zdendys Š.
Pak už leda tak "Knight Industries Two Thousand"
21:15:53
08.10.2018
08.10.2018
Tom Troll
-> Nevšovjan: Už jsem viděl škodovku s volantem z T613. Tak možná někdy.
20:30:06
08.10.2018
08.10.2018
Zdendys Š.
Tak volant ze staré hranaté Karosy řady 700. Někteří autobusáci si na něj dokonce dávali tady ten velký střed z GLS.
20:27:47
08.10.2018
08.10.2018
Tom Troll
-> Nevšovjan: Pořád jsem přemejšlel, zjišťoval a jinak laboroval jakej volant chci, kolíňáky atd, nechci maličkej kvůli parkování v Praze, a velkej hundrtí se zle schání, a pak tam prdnu tohle a dojde mi že to naprosto stačí.
eLkovej jako takovej nic moc, ale s timhle už jsem spokojenej.
eLkovej jako takovej nic moc, ale s timhle už jsem spokojenej.
20:21:12
08.10.2018
08.10.2018
Zdendys Š.
Co ten střed volantu? To je čirá buržoazie!
23:23:02
07.10.2018
07.10.2018
Tom Troll
-> onda:
22:56:13
07.10.2018
07.10.2018
onda
Seš v oblíbených.
20:12:33
30.08.2017
30.08.2017
Tom Troll
nová STK, dva roky na to sehnat si svářečku
17:21:22
13.07.2017
13.07.2017
kraska98
-> Domajz: Moje 125 má krom cyklovače a pásů i uzamykatelnou schránku spolujezdce,budíky s otáčkoměrem a střešák.Prostě f topu
09:05:10
12.07.2017
12.07.2017
Domajz
"Plná palba" a nemá ani otáčkoměr....
21:18:28
10.07.2017
10.07.2017
polino120
velmi podobná tej mojej, ešte aj rok sedí
18:11:33
10.07.2017
10.07.2017
michael
S tou plnou palbou bych to dost mírníl.Samonavíjecí pasy v předu a vzadu měla již 105 a cyklovač u 125 nebyl ve standartu.