Jourin 135 GLi Jourin 135 GLi

komentáře | popis | fotky | jourin | 05.10.16 17:24 | 51x v oblíbených
Tak se nám "úplně náhodou" díky Burákovi dostala do ruky 135 GLi se vstřikováním. Škodověnka do teď sloužila jako každodenní pracovní stroj a stála venku na ulici. Bohužel má již třetí lak a z auta někdo v minulosti vyhodil asi zničený interiér a dal tam obyčejný z Lka, který je bohužel už také úplně po smrti :-( Palubka je poznamenána frézou, volat nesmyslny, tapecy zničený :-(



Ne že bych si chtěl stěžovat, jsem rád za to že vůbec je, ale bude třeba sehnat komplet interiér. Origo tam patří černé sedačky které mají bílý proužky jako jsou na fotce kterou jsem si pujcil od rsvancara :).



Pokud by se doma někomu válel tenhle interiér, GLkový/Rapidový volant, GLi - čkový koberec bez díry na sytič, nebo třeba lišta do palubky tak dejte vědět.



7.10. - 9.10. chceme v muzeu soc. vozů v hamrech natáčet s Garáž.cz dokument o řadě 742/743 a chtěli bysme jí tam mít v co nejlepším stavu ať nedělá ostudu.



Mimochodem v pátek 7.10. tam chceme odpoledne/večer udělat nějaké živé natáčení, takže pokud chcete tak jste zvaný, když nebude hnusně tak tam i něco upečeme a vypijeme :)

Jourin 135 GLi - komentáře:

21:05:58
01.10.2016
lokaj
Ja se musim pridat k Richardovi a rict,ze tech 41kW co to ma mit je nejakych obzvlast silnych.Tento typ motoru s timto pouzitym vstrikovanim jede jak das.Ja mam napr novy katalyzator,tak jsem pocitil,ze uz to neni tak divoky jak predtim,ale oproti stodvacitce,favoritu a felde to je lepsi.Zrychleni,maximalka taky,ale nic svetobornyho,ale hlavne,to ze to netoci,takovy vysoky otacky pri vyssich rychlostech.Aspon mne ne.A dalsi vyhodu to ma,ze muzu po ctvrt roce prijit,otocit klickem a nastartovat.Napoprve.
23:00:33
30.09.2016
Domajz
22:39:57
30.09.2016
Amper
-> jourin:



Ja viem že tam ten nápis nepatrí, ale je zaujímavé že vôbec existuje, niekde sa tu dosť riešilo či naozaj vznikli nejaké sériové Škody 135 a 136 vo výbave "L".
20:12:13
30.09.2016
jourin
podle me je to scifi takhle cistej prubeh :)
20:07:22
30.09.2016
sep
-> rsvancara: :tož dobře to čistí 1
20:05:25
30.09.2016
rsvancara
-> sep: Jedno bude typuju výkon, druhý krouťák, třetí spotřeba :-)
20:02:46
30.09.2016
sep
-> rsvancara: :pokud to dobře luštím je fakt že průběhem krouťáku je to skoro předobraz TSI 1
19:53:32
30.09.2016
rsvancara
-> minno: Mám všechno, ale ty 1000x oskenovaný dokumenty chtěj hodně fantazie :-D



img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../4084_2016-09 -30_19-51-26_79.jpg
19:51:58
30.09.2016
jourin
-> Amper: To je nejaky dobovy tuning :)



Jinak souhlasim s tím, že to může jet lépe díky lepšímu průběhu kroutáku, ale ne o tolik :) jsem na to sám zvědavej.
19:51:14
30.09.2016
sep
-> rsvancara: :když decentně přehlédnu první větu (anžto mohelničák na 5ku akcelerovat neumí moc ani turbosaze s výkonem 3x vyšším.-) případně ji budu brát jako mírnou básnickou licenci tak ten zbytek zní docela reálně,ona kratší skříň i třeba z felicie MPI udělala do stovky docela svižné auto ale šlo mi o to že technicky ten motor nemá v sobě nic co by z něj mělo dělat kladivo na osmikanálové sourozence krmené ingotem z budějic.-) ale pokud to pobrzdíš,rád mrknu na čísla4
19:42:53
30.09.2016
minno
Čísla - výkon / krútiaci moment nie sú všetko. Dosť podstatný je priebeh krútiaceho momentu a sprevodovanie. Dobre vyladený motor (čo u GLi predpokladám, že je - teda oproti karburátoru) môže chodiť aj pri nižších papierových hodnotách lepšie ako motor teoreticky s vyšším výkonom, ak ho zabíja nesprávne vyladený rozdeľovač a karburátor.
19:42:15
30.09.2016
Amper
Odkiaľ sa vzal ten nápis pod pravým zadným svetlom? Žeby naozaj existovala Š 136 aj v elku?
19:33:55
30.09.2016
rsvancara
-> sep: No já si ji vezl z Olomouce, takže jsem měl možnost vyzkoušet si mohelničák až tunel Hřebeč (na pětku neměla problém zrychlovat), následně pak i dálnici (D11 - Praha a zpět) i normální jízdu kvůli přepisu, SPZ, evidenčce atd... Do těch 100-120ceti mi to jelo jak plus-mínus 100 koňová Oktávka MK1. Pak už se tomu tak moc nechtělo (nejvíc jsem s tím jel 145 podle navigace, předjížel jsem německej autobus na dálnici). Max jsem nezkoušel, protože zadní náprava moc nedržela (reálně nedržela ani přední, ale to jsem se dozvěděl až když jsem propíchl plastizol).
18:30:10
30.09.2016
sep
-> rsvancara: :ve srovnání s jakýmkoliv sériovým zadohrabem vybaveným ve fabrice motorem 1,3 , já tomu nijak neupírám pokrokovost (tedy v podmínkách a možnostech doby a místa vzniku 1) ale už mockrát jsem zaslechl legendy o překvapivých výkonech GLiček a tak nějak si je neumím logicky zreálnit .-)
13:37:19
30.09.2016
rsvancara
-> Burák: Nemyslím si, že by to kat brutálně dusil (pokud je origo), protože rozměrově odpovídá třílitrovému motoru :-). Kolik co stojí a jestli se to vyplatí.... to myslím u škodovek řešit nebudeme. Pokud bych to řešil, tak už je z ní dávno bedna připínáčků.



-> sep: Oproti 120cítce? Lepší příprava směsi, nerozhozené zapalování (je rozdíl škrtat kladívkem s napálenejma kontaktama - pokud se bavíme o origu vs origo nebo mapou v ECU) a osmikanálová hlava.
upraveno 1x, naposled 30.09.2016 13:39:11
12:35:01
30.09.2016
Burák
-> sep: 156 Líp to napsat nejde 154
12:22:51
30.09.2016
sep
-> rsvancara: :čistě teoreticky jaký by měl být důvod aby GLi nějak extra jelo? Je to pořád jen 135ka s papírovou hodnotou 41kw,92Nm,komprese 8,8, jako bonus koněžeroucí výfukový systém,jediné plus je stálý převod a pocit vyjímečnosti daný absencí zinkového mixeru vzduchu s benzínem.-)
10:49:48
30.09.2016
Burák
-> rsvancara: Určitě není, protože ten katalysator to prostě brutálně udusí. A i tak jede 136 líp, jak 135. Takže vědět, esi mám v motoru 51, nebo 54 myší mi přijde vzhledem k nákladům na odbrzdění naprostej nesmysl. 3
06:46:34
30.09.2016
rsvancara
-> jourin: Až se mě zaběhne motor, tak to snad nechám změřit na brzdě (pokud nebude někdo rychlejší). Protože těch 40kW co všude je se mi zdá blbost4
17:42:19
29.09.2016
jourin
-> rsvancara: musime to nejdriv odblesit odvsivit a odbahnit, pak to prozkoumame.. :)
Extreme Tyres