skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodáno 9.10. 2021.
Rozhodl jsem se nemíchat jabka s hruškama a založil samostatnou kartu pro béžovku.. Úprav se na autě chystá dost tak si to myslím zaslouží..
Jinak jedná se o škodu 120 L s pětikvaltem, vyrobenou 31.3 1988. Auto bylo už před lety (ne)odborně vyvařeno(částečně pěnou), ale základ je zdravý.. Taky proto z ní bude ostrý spotřebák, né leštěnka.. :)
Motor: Felda převrtaná na 1.4, zvýšený KP, ostrá vačka, zvětšené kanály.. Provoz na LPG..
Podvozek: Předek zkrácené okruhové pera(Speedpro), tlumiče Nissan, zadek vyztužená vlečka po go, pera kyvka..
Kola: Půjčené z nedostavěné šedé EvoCorse X3MA Zero, 8x15 s pneu Toyo Proxes v rozměru 195/50/15.
Interiér: Sedačky a palubka rapid, uprostřed odkládací panel felda, sportovní volant, přístroje s čirými skly v chromu, rádio Pioneer DEH-P1700R..
Exteriér: Sériový, nad zadním oknem stříška Ellri, na boku pruhový polep ve stylu Gulf..
Abych nedělal ostudu sobě a ani škodovkám, tak jsem se rozhodl auto v říjnu/listopadu 2018 připravit na lak a polít barvou. Díky nešťastně vyvařeným zadním lemům a prahům, byla příprava dost náročná a zdála se nekonečná. Všechno jsme však zvládli a 4.11. konečně došlo na lakování. Původně jsem měl v hlavě spoustu odstínů do kterých bych mohl auto dát, od původní béžové, přes šampaň, bledě modrou, kamennou a tabákovou hněď, až k bílé, která nakonec vyhrála a myslím si že auto bude vypadat dobře. Přeci jen je to stále daily..
Velké díky patří Pawlosovi za pomoc při přípravě, lakování dílů a pevné nervy a také Bandittovi za cenné rady a nalakování skeletu. :)
Rozhodl jsem se nemíchat jabka s hruškama a založil samostatnou kartu pro béžovku.. Úprav se na autě chystá dost tak si to myslím zaslouží..
Jinak jedná se o škodu 120 L s pětikvaltem, vyrobenou 31.3 1988. Auto bylo už před lety (ne)odborně vyvařeno(částečně pěnou), ale základ je zdravý.. Taky proto z ní bude ostrý spotřebák, né leštěnka.. :)
Motor: Felda převrtaná na 1.4, zvýšený KP, ostrá vačka, zvětšené kanály.. Provoz na LPG..
Podvozek: Předek zkrácené okruhové pera(Speedpro), tlumiče Nissan, zadek vyztužená vlečka po go, pera kyvka..
Kola: Půjčené z nedostavěné šedé EvoCorse X3MA Zero, 8x15 s pneu Toyo Proxes v rozměru 195/50/15.
Interiér: Sedačky a palubka rapid, uprostřed odkládací panel felda, sportovní volant, přístroje s čirými skly v chromu, rádio Pioneer DEH-P1700R..
Exteriér: Sériový, nad zadním oknem stříška Ellri, na boku pruhový polep ve stylu Gulf..
Abych nedělal ostudu sobě a ani škodovkám, tak jsem se rozhodl auto v říjnu/listopadu 2018 připravit na lak a polít barvou. Díky nešťastně vyvařeným zadním lemům a prahům, byla příprava dost náročná a zdála se nekonečná. Všechno jsme však zvládli a 4.11. konečně došlo na lakování. Původně jsem měl v hlavě spoustu odstínů do kterých bych mohl auto dát, od původní béžové, přes šampaň, bledě modrou, kamennou a tabákovou hněď, až k bílé, která nakonec vyhrála a myslím si že auto bude vypadat dobře. Přeci jen je to stále daily..
Velké díky patří Pawlosovi za pomoc při přípravě, lakování dílů a pevné nervy a také Bandittovi za cenné rady a nalakování skeletu. :)
Kocvin/Škoda 136 Gulf - komentáře:
12:15:52
02.09.2016
02.09.2016
doly120
koukám,barvičková repase vítězí
11:50:15
02.09.2016
02.09.2016
havlik
-> minno: Možná
10:59:06
02.09.2016
02.09.2016
Zeke-ten šestý
-> miguelias: Hlavně musej hezky vypadat, zbytek už je nepodstatnej :D
10:56:58
02.09.2016
02.09.2016
miguelias
Takže recept na šťastné poloosy je vyčištění, vazelína, nové manžety a barva ?
10:20:44
02.09.2016
02.09.2016
minno
-> havlik: Ja som dal funglovky bez vôlí a vibrovalo to desne. Možno vadné kusy.
09:56:53
02.09.2016
02.09.2016
Sejki - zrušená registrace
Tak tady je výhoda, že ti do zatáčky nebudou cvakat...
09:48:04
02.09.2016
02.09.2016
havlik
-> minno: tak nevim:D já jsem z 3páru složil jednu sadu bez vůlí
09:45:00
02.09.2016
02.09.2016
Zeke-ten šestý
-> minno: přesně tak, taky jezdim první poloosy který mi padly pod ruku, jen sem je repásnul a v pohodě :)
09:31:16
02.09.2016
02.09.2016
minno
-> doly120: Prax ukázala, že vybehané poloosi s vôľami fungujú najlepšie.
08:37:01
02.09.2016
02.09.2016
doly120
-> Sejki: já tam nemám jehličky
22:50:14
01.09.2016
01.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> doly120: nerikej ze se bojis par jehlicek, ja uz je takhle po dilne rozhazeny sbiral a ne jednou... jedna spatna rana kladivem a je to jak nechtene tehotenstvi... se ti rozutecou ani nevis jak..
20:35:20
01.09.2016
01.09.2016
Kocvin
-> doly120: Jeden pár mi tu leží ale nevím jestli bez vůlí, ještě jsem je nezkoumal :D A stejně je mám pro sebe, kdyby náhodou :)
20:30:37
01.09.2016
01.09.2016
doly120
-> Sejki: Jde... Jen to je trošičku složité...
Nic jiného mi ani nezbývá :)
Nic jiného mi ani nezbývá :)
20:26:30
01.09.2016
01.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> doly120: to nejde repasovat?
20:17:25
01.09.2016
01.09.2016
doly120
-> Kocvin: Mám 3 páry,s toho mám jedny stěma pouzdrama,a dvoje s jehlama,ale chci použít ty s pouzdrama Nicméně,klouby jsou s mírnou vůli všechny co mám
Současné poloosy na rapidu netuším v jakém jsou stavu. Kuchat ven je nechci,to až po vyvaření s celou nápravou. Do té doby jsem chtěl mít vše nachystané druhé- zrepasované.
Neleží ti tam jeden pár poloos bez vůlí
Současné poloosy na rapidu netuším v jakém jsou stavu. Kuchat ven je nechci,to až po vyvaření s celou nápravou. Do té doby jsem chtěl mít vše nachystané druhé- zrepasované.
Neleží ti tam jeden pár poloos bez vůlí
20:08:25
01.09.2016
01.09.2016
Kocvin
-> Tuner#2: Taky asi záleží, kdo jezdí jaké kola a kolik má rozšířeno oproti sérii.. Kdy se pak zvětšuje síla působící na odpružení.. Nebo alespoň u kyvky dokázaly udělat 20mm podložky a kola et18 s vyskou doslova divy :)
-> doly120: A já si myslel, že poloosy u vlecky vydrží dost, když náprava není řídicí a tím pádem není kloub tak namáhán.. :o
Edit. Ty tam máš pouzdra? Já měl v tripodu jehly..
-> doly120: A já si myslel, že poloosy u vlecky vydrží dost, když náprava není řídicí a tím pádem není kloub tak namáhán.. :o
Edit. Ty tam máš pouzdra? Já měl v tripodu jehly..
19:56:44
01.09.2016
01.09.2016
doly120
-> Kocvin: Hm,tak to máš štěstí. Chystám do rapida druhou nápravu,a nemůžu sehnat poloosy bez vůlí.
Musím to nějak vyřešit,budu muset za soustružníkem at mi udělá nové pouzdra a kříž přebrousí,ale druhý konec ještě vyřešený nemám
Musím to nějak vyřešit,budu muset za soustružníkem at mi udělá nové pouzdra a kříž přebrousí,ale druhý konec ještě vyřešený nemám
19:56:35
01.09.2016
01.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 01.09.16 19:53:35: Jak každému říkám, je to auto od auta. Moje přední někdo zkracoval a pořád to měl vysoko a někdo je tam dal celé a říkal jak to má nízko a vypodkládal.
19:53:35
01.09.2016
01.09.2016
Kocvin
-> minno: Díky :)
-> doly120: Byly bez vůlí Jen jsem je komplet rozebral, vyčistil v benzínu od starého tuku a znova složil :)
-> Tuner#2: Fakt? Musím to nějak vykoumat.. :) Zkoušel jsem pojezdit po zahradě s mírně povolenými silenty ať si to trošku sedne, ale stejně je to pořád koza
-> doly120: Byly bez vůlí Jen jsem je komplet rozebral, vyčistil v benzínu od starého tuku a znova složil :)
-> Tuner#2: Fakt? Musím to nějak vykoumat.. :) Zkoušel jsem pojezdit po zahradě s mírně povolenými silenty ať si to trošku sedne, ale stejně je to pořád koza
18:48:01
01.09.2016
01.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 01.09.16 09:50:44: Mel jsem vleckove domky a i se zkraceou kyvkovou to bylo vysoko