skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120l 1984 mk II barva tabáková.
21.05.2016 - Nákup vozu
25.05.2016 - První start - neúspěšně - Demontáž karburátoru a následné zjištění přidřené druhé klapky a křivé příruby. Nákup jiného karb.
27.05.2016 - Motor běžííí, pro změnu teče spojkový válec a je lochna ve výfuku.
28.05.2016 - Výměna výfuku.
29.05.2016 - Přidělal original šaltr klacek a umyl auto.
02.06.2016 - Demontáž sedaček ( proběhne čištění )
06.06.2016 - Vyndání koberce a očista podlahy.
09.06.2016 - Vyčištění koberce tou nejmokřejší cestou (wap).
12.06.2016 - Koberec je opět v autě.
19.06.2016 - Vyčištěné sedačky.
25.06.2016 - Nová zadní světla, repase brzd. soustavy.
26.06.2016 - Vyměněny zadní zástěrky.
30.06.2016 - Dodělavky na autě a připrava na stk.
01.07.2016 - STK na dva roky :)
30.08.2016 - Po delší době, namontován LEKR, údržba brzd.
29.09.2016 - Montáž bezkontaktního zapalovaní z favorita.
http://youtu.be/4wGcHLWMR 3k
21.05.2016 - Nákup vozu
25.05.2016 - První start - neúspěšně - Demontáž karburátoru a následné zjištění přidřené druhé klapky a křivé příruby. Nákup jiného karb.
27.05.2016 - Motor běžííí, pro změnu teče spojkový válec a je lochna ve výfuku.
28.05.2016 - Výměna výfuku.
29.05.2016 - Přidělal original šaltr klacek a umyl auto.
02.06.2016 - Demontáž sedaček ( proběhne čištění )
06.06.2016 - Vyndání koberce a očista podlahy.
09.06.2016 - Vyčištění koberce tou nejmokřejší cestou (wap).
12.06.2016 - Koberec je opět v autě.
19.06.2016 - Vyčištěné sedačky.
25.06.2016 - Nová zadní světla, repase brzd. soustavy.
26.06.2016 - Vyměněny zadní zástěrky.
30.06.2016 - Dodělavky na autě a připrava na stk.
01.07.2016 - STK na dva roky :)
30.08.2016 - Po delší době, namontován LEKR, údržba brzd.
29.09.2016 - Montáž bezkontaktního zapalovaní z favorita.
http://youtu.be/4wGcHLWMR 3k
Sejki / Škoda 120 - komentáře:
-> havlik: jo v pondeli asi zajedu, ale nasel jsem jen rozmer 5,5 nebo 6,35 , nic mezi....
-> Sejki: zkus prodejnu ložisek
4 kulicky a 2 valecky na jeden pojezd... kulicky maji prumer 6mm tak a ted kde je sehnat... nejlepsi asi budou z lozisek jelikoz budou tvrdy, nasel jsem i jako strelivo pro kuse a praky, ale tezko rict jak budou tvrdy....
Kdepak bych koupil kulicky do pojezdu na sedacku? Zjistil jsem ze mi tam chybi a vypadl valecek... kolik ma byt kulicek na jedne strane jednoho pojezdu? Jelikoz jsou pojezdy jako novy tak urcite nebudu shanet jiny...
Nejlepší je že povolíš 10 šroubů a matic a komplet interiér je venku.
Pod kobercem zbyde svazek kabeláže o 20ks drátů a fertich nic víc.

Pod kobercem zbyde svazek kabeláže o 20ks drátů a fertich nic víc.




-> Vojťas: ani padik

-> Sejki: kolik si nasel drobnejch pri vyndani kobercu? 

-> rsvancara: hele, ja to mam stejne spis jen na stk a pod, jinak tam chci pricnak za naraznik... ale ten vyfuk dik za tip, na uzovce mam jeste dobry, ale do zasoby se hodi...
K výfuku: vzhledem k posunutému plášti dole bych tipoval, že celkem rychle povolí přepážky. Protože se o ten prolis opírají. Takhle mají jen půlku plochy :-)
Přikládám ukázku vnitřku: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../4084_2015-10 -24_15-31-30_60.jpg
Ale jinak je mi jasný, že vzhledem k výběru se tam dá co se sežene a jsme rádi, že jsme ještě sehnali (takže nemyslím nijak zle) :-)
Tip: pokud bych chtěl šopovat, koupil bych toto od Pavla P.: skoda-virt.cz/cz/.../1545 54-nove-i-jete-nd-s105-130 -rapid?gotopost=3...
Přikládám ukázku vnitřku: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../4084_2015-10 -24_15-31-30_60.jpg
Ale jinak je mi jasný, že vzhledem k výběru se tam dá co se sežene a jsme rádi, že jsme ještě sehnali (takže nemyslím nijak zle) :-)
Tip: pokud bych chtěl šopovat, koupil bych toto od Pavla P.: skoda-virt.cz/cz/.../1545 54-nove-i-jete-nd-s105-130 -rapid?gotopost=3...
-> Kocvin: pak ti to nafotim
-> Sejki: to bude tak, ako píše -> Kocvin 02.06.16 13:44:37: . To M1 v TP bude druh vozidla....
-> Sejki: Nedíval ses spíše na druh vozidla? Tam bude vždycky MI i u MII.. :D Já si totiž nejsem jist jestli je to v TP mezi MI a MII nějak rozlišené.. Spíš ne..
-> Kocvin: takze je asi mozny, ze to v TP zapsaly jako MI, ale uz to byl MII ? Protoze u motoru mam napsany 742.12 MII ale u kastle jen MI nebo se nekdo upsal a zapomel tam dopsat dvojku :)
-> Sejki: No jde, podle místa na 5q a nízkého kastlíku, což máš.. Podle mě je to normální MII modelového roku 85..
-> Kocvin: aha... a jde nejak overit jestli je karoserie MI nebo MII?
-> Sejki: Pavouk na kapotě není znakem M1.. Ten se dával i na model 85..

-> havlik: a zapsali to jako MI. Potvrzujeme, že výše popsané motorové - přípojné vozidlo se shoduje s typem, jehož technická způsobilost byla schválena ministerstvem vnitra dne 4.7.1984. Razitko podpis a datum dne 7. listopadu 1984 a auto bylo zapsano na prvniho majitele dne 15. listopadu 1984
-> Sejki: jo to je klidně taky možný.
-> havlik: ja si myslim, ze to proste placali z novejch a starejch dilu protoze vyroba te skodovky je na prelomu noveho modelu takze mohli dat karoserii MII stejne jako celo a blatniky a kapotu mohli dat starou jeste...
-> Sejki: kastli nevim to asi ne, netušim.