skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem ji konečně koupil.Po první majitelce.Rok výroby 1988,najeto 74 200km.Skoro vše původní.Levý blatník se bude měnit.Jinak téměř bez koroze. Nakonec jsem se rozhodl kompletně rozebrat.Něco se bude muset měnit,ale není toho moc.
Auto původně na vývoz,pro vadu na blatníku šlo do prodeje tady.Auto koupila majitelka díky známosti v Mototechně.
Motor
Nové písty,kroužky,ojnice a klikovka
Hlava upravená na bezolovo,gufera na ventylech
C vahadla,vačka 265
karburátor SEDR 2933
Za sestavení motoru díky Martin Bradna Podoliby
Převodovka suchá 4,22,nový stálý převod,synchrony
GO Vrba
Kola pampelišky(Ford) 5,5x13 pneu 175/70/13 Barum
Druhý motor:
Blok š 781.136 předělaný na 742.136-měrka na olej,rozšířený nálitek na číslo motoru
Nová klikovka š 130? asi,vyvážená se setrvačníkem,přítlačákema řemenicí-Zámrsk 62
nové ojnice š 130 vyvážené mezi sebou do 0g
odlehčený setrvák,přítlačák Sachs
vačka 265° -Petr Urban
Bezdotykový rozdělovač ze š Favorit
Hlava snížená o 0,9mm,KP 10,7 ,slícované se sacím potrubím
Karburátor 3255(TAZ 1500) po celkové očistě a kontrole u Bukaje
Řemenice vodní pumpy a alternátoru z duralu-výroba zdejší člen Jindas
Alternátor Pal 70A
Výfukové svody a příčný tlumič-Hricina
Celkové sestavení motoru a další věci okolo -Martin Bradna Podoliby
Auto původně na vývoz,pro vadu na blatníku šlo do prodeje tady.Auto koupila majitelka díky známosti v Mototechně.
Motor
Nové písty,kroužky,ojnice a klikovka
Hlava upravená na bezolovo,gufera na ventylech
C vahadla,vačka 265
karburátor SEDR 2933
Za sestavení motoru díky Martin Bradna Podoliby
Převodovka suchá 4,22,nový stálý převod,synchrony
GO Vrba
Kola pampelišky(Ford) 5,5x13 pneu 175/70/13 Barum
Druhý motor:
Blok š 781.136 předělaný na 742.136-měrka na olej,rozšířený nálitek na číslo motoru
Nová klikovka š 130? asi,vyvážená se setrvačníkem,přítlačákema řemenicí-Zámrsk 62
nové ojnice š 130 vyvážené mezi sebou do 0g
odlehčený setrvák,přítlačák Sachs
vačka 265° -Petr Urban
Bezdotykový rozdělovač ze š Favorit
Hlava snížená o 0,9mm,KP 10,7 ,slícované se sacím potrubím
Karburátor 3255(TAZ 1500) po celkové očistě a kontrole u Bukaje
Řemenice vodní pumpy a alternátoru z duralu-výroba zdejší člen Jindas
Alternátor Pal 70A
Výfukové svody a příčný tlumič-Hricina
Celkové sestavení motoru a další věci okolo -Martin Bradna Podoliby
Polyš/Škoda 120/136 - komentáře:
15:18:33
29.10.2016
29.10.2016
skodoukolemsveta.cz
-> Pavel P.. 03.10.16 19:56:30: To je vtipný, přesně tuhle větu jsem dnes dopoledne četl v knize "Aby jezdily i v roce 2000"...:-). Jinak auto moc pěkné...
18:56:38
12.10.2016
12.10.2016
Polyš
-> Pavel P..: Úplně přesně tak. :)
19:56:30
03.10.2016
03.10.2016
Pavel P..
-> Robert 106: "Plnit pouze nemrznoucí směsí obsahující inhibitory koroze"...konec citátu
18:25:53
03.10.2016
03.10.2016
Robert 106
Strašně vy mě zajímalo co je napsáno na té výstražné samolepce na chladiči
11:07:24
31.07.2016
31.07.2016
aspetras
-> Fjatik: Já mám třeba auto staré 39 let a ano je po prvním majiteli. A nebýt té jedné díry zevnitř v prahu tak je komplet bez koroze. Takže proč ne.
Je to pěkná škodověnka.
Je to pěkná škodověnka.
15:19:30
26.03.2016
26.03.2016
kraska98
-> šadesa: Kolik,jestli to není tajné ?
14:58:25
26.03.2016
26.03.2016
šadesa
ty zadní světla jsou všude předražený jak kráva svět se zbláznil taky sem za ně vysolil nehoráznost
13:56:07
26.03.2016
26.03.2016
Tomaso435
-> Polyš: barevnost více méně stálá, nematněj.... a kdyby sis pohrál s odizolováním světel od tepla motoru, možná by vydržely i ty pal
13:23:03
26.03.2016
26.03.2016
Polyš
-> Tomaso435: To jsou tak kvalitní?
13:22:14
26.03.2016
26.03.2016
Polyš
Nový pravý se dá ještě objednat v AMD Pardubice,levý nejsou.Je to špatné.
13:20:41
26.03.2016
26.03.2016
Tomaso435
horší časy nebudou, hirsch přežijou i tebe. :D
12:44:48
26.03.2016
26.03.2016
kraska98
Achjo,ty světla by se mi hodily
09:49:13
26.03.2016
26.03.2016
miguelias
Světla mají cenu zlata
08:53:13
25.03.2016
25.03.2016
Polyš
-> rapídek: Zatím nic velkého dělat nebudu.Nové zadní světla,repase topení.Jednou tam asi přijde vlečka.Jelikož to má před týdnem dělanou STK a v pohodě prošla,nebudou se dělat ani čepy.
08:49:52
25.03.2016
25.03.2016
Polyš
-> Fjatik: Tak neví jestli jsem to úplně pochopil.Napíšu ti to tedy takhle.Manželé koupili auto a asi dvacet let s ním jezdili.Když manžel umřel,jezdila s ním asi tři roky.Teď jde do důchodu a stěhuje se.Tak mi škodověnku prodala.Kolikátý jsem tedy majitel? Třetí?
19:26:46
24.03.2016
24.03.2016
Fjatik
Ináč tomuto trochu nechápem, nie konkrétne tebe Polyš, ale v podstate všetkým, ktorí kúpia práve takéto autá, lebo každý sem dá škodovku či už užovku, ale najmä v poslednom čase tie eMkove, ktoré vyzerajú pomaly ako z výrobnej linky, skoro nezhrdzavenú s najazdenými tak cca 40 - 80 000 km a každý iba tvrdí, že to kúpil garantovane po 1. majiteľovi. I keď v ČR ako viem asi nebolo šrotovné ako v SR v 3/2009, aby 3/4 týchto skvostov skončila v lisovni a v ČR pred rokom ´89 boli nie iba jedna Mladá Boleslav, ale sa mi zdá, že až tri fabriky na výrobu týchto áut, preto je v ČR pomaly 2x toľko týchto áut ako v SR, keďže niet divu, že od tých časov ich tam ešte dosť veľa ostalo zabudnutých presne v tom istom stave . . .
Nemám nič proti ostatným ani proti tebe, ale na 100% ktorí tu píšu, že ich kúpili po 1. majiteľovi, tak ich aj kúpili naozaj iba po 1. majiteľovi, ktorý to kúpil ako nové v Škoda predajni (vtedy v Moto-techne) ? ?
Lebo týchto áut síce je tam ešte dosť, keďže je to výroba priamo v ČR, ale 30 rokov je 30 rokov, aby s týmito autami toľko ľudia vydržali, veď tam ani nie je a ani aspoň za tých 25 rokov nebola vôbec nejaká silnejšia finančná dlhodobá kríza ako v posledných rokoch na Slovensku, že ľudia na východe až tak živoria, že nemajú už ani zjesť, tak si nemajú už vôbec ani čo kúpiť nové ? ?
Samozrejme nerátam nejakú extrémnu ako začiatkom roka 2009, ale len ako takú bežnú dlhodobú z hľadiska politiky.
Nie sú tie autá predsa už len po pár majiteľoch v jednej rodine a napíšu, že 1. (rodinný) majiteľ, lebo aspoň za posledné roky, ak niekto predsa len napíše na niečo 30. ročné, že 1. majiteľ, tak väčšinou sa z toho aj tak odkryje, že od to len kúpil po 1. majiteľovi, a nie že on je priamo 1. majiteľ ? ?
Nemám nič proti ostatným ani proti tebe, ale na 100% ktorí tu píšu, že ich kúpili po 1. majiteľovi, tak ich aj kúpili naozaj iba po 1. majiteľovi, ktorý to kúpil ako nové v Škoda predajni (vtedy v Moto-techne) ? ?
Lebo týchto áut síce je tam ešte dosť, keďže je to výroba priamo v ČR, ale 30 rokov je 30 rokov, aby s týmito autami toľko ľudia vydržali, veď tam ani nie je a ani aspoň za tých 25 rokov nebola vôbec nejaká silnejšia finančná dlhodobá kríza ako v posledných rokoch na Slovensku, že ľudia na východe až tak živoria, že nemajú už ani zjesť, tak si nemajú už vôbec ani čo kúpiť nové ? ?
Samozrejme nerátam nejakú extrémnu ako začiatkom roka 2009, ale len ako takú bežnú dlhodobú z hľadiska politiky.
Nie sú tie autá predsa už len po pár majiteľoch v jednej rodine a napíšu, že 1. (rodinný) majiteľ, lebo aspoň za posledné roky, ak niekto predsa len napíše na niečo 30. ročné, že 1. majiteľ, tak väčšinou sa z toho aj tak odkryje, že od to len kúpil po 1. majiteľovi, a nie že on je priamo 1. majiteľ ? ?
19:59:37
23.03.2016
23.03.2016
rapídek
Tak to je dobře, ty nové značky tyto auta úplně kazí. A auto budeš nechávat v originálu, nebo nějak předělávat?