skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak, další oř do stáje tentokrát s poháněnou zadní nápravou.
Auto jsem zakoupil v Brně a bez STK převezl ku Praze, po cestě už stihla skončit v poli při blbnutí na veřejné komunikaci... nooo bože, pršelo!
Auto je základ Š125 předělaná na Š130 se suchou zadní nápravou, 5tikvaltem a motorem 120. Plány jsou postavit z toho auto na rally, které bude vyhrávat, takže se snažím dělat především účelné věci, to že lak stojí za ho... a je docela vobouchaná mě vůbec ne.... účel bude jízdní vlastnosti a nějaký výkon, hlavní je že není shnilá!
Chci poděkovat Djmasovi za pomoc s věcma které si doma neudělám.
Leto 2016 se do škodovky hodil můj motor z fáva s T jede to velice dobře. Takže se atmosféra odkládá na dobu neurčitou.
Nějaký souhrn věciček:
Podvozek
Komplet výztuhy dle L/A, tlumiče a struny HP, stabík 19mm.
Motor
1.3T vačka 280/270 ME, hlava v komplet úpravě ME.
brzdy
4Pístky, vzadu origo bubny ---- časem také kotouče s hydraulikou.
Kola
13x7 a 14x6 na zimáky.
Interiér
Pouze přední sedačky a nějaké ukazatele co se děje v motoru. Zatím bez rámu.... ale už.... se....
Video
Auto jsem zakoupil v Brně a bez STK převezl ku Praze, po cestě už stihla skončit v poli při blbnutí na veřejné komunikaci... nooo bože, pršelo!
Auto je základ Š125 předělaná na Š130 se suchou zadní nápravou, 5tikvaltem a motorem 120. Plány jsou postavit z toho auto na rally, které bude vyhrávat, takže se snažím dělat především účelné věci, to že lak stojí za ho... a je docela vobouchaná mě vůbec ne.... účel bude jízdní vlastnosti a nějaký výkon, hlavní je že není shnilá!
Chci poděkovat Djmasovi za pomoc s věcma které si doma neudělám.
Leto 2016 se do škodovky hodil můj motor z fáva s T jede to velice dobře. Takže se atmosféra odkládá na dobu neurčitou.
Nějaký souhrn věciček:
Podvozek
Komplet výztuhy dle L/A, tlumiče a struny HP, stabík 19mm.
Motor
1.3T vačka 280/270 ME, hlava v komplet úpravě ME.
brzdy
4Pístky, vzadu origo bubny ---- časem také kotouče s hydraulikou.
Kola
13x7 a 14x6 na zimáky.
Interiér
Pouze přední sedačky a nějaké ukazatele co se děje v motoru. Zatím bez rámu.... ale už.... se....
Video
czechino Š130T - komentáře:
11:36:48
29.12.2015
29.12.2015
K1NYO
SKODA 136 L bola? to bolo akoze nieco ako 130 L? ze bola v LS vybave????
10:55:16
28.12.2015
28.12.2015
czechino
-> stanuliak: no video není moje ale doufám že to tak nějak pofrčí
02:19:33
28.12.2015
28.12.2015
stanuliak
ty vole...podla toho videa to vyzera ze ti to ide veeelmi slusne,
23:57:51
27.12.2015
27.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 27.12.15 23:32:58: Kompletne ovarit je nesmysl (navic s rizikem lomu) a dle L/A to rozhodne neni jen takto nabodovane... Nac vymyslet vymyslene ze.
23:32:58
27.12.2015
27.12.2015
djmaso
každý to dělá nějak , již jsem to několikrát řešil , 1- kompletně ovařit 2- dle LA co nejméně vařit
23:18:36
27.12.2015
27.12.2015
skodoukolemsveta.cz
-> Antony - zrušená registrace 27.12.15 20:45:19: Ono je to hlavne hodne odbyte, ja bych tam neco takoveho nedal ani na normalni jezdeni... Ale tak snad to jde dovarit a udelat prece pekne, ze...
20:45:19
27.12.2015
27.12.2015
Antony - zrušená registrace
-> czechino: Nechci tě odrazovat, ale pokud plánuješ jezdit rally, doopravdy ty výztuhy převař, hlavně u spoje s podelným
20:38:43
27.12.2015
27.12.2015
czechino
-> LUKAS: Prej to tak stačí... tak uvidíme
20:33:11
27.12.2015
27.12.2015
LUKAS
Tie zadne vyztuhy na priečne ramena su velmi slabo navarene..obvaril si ich ešte ?