skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Táto ŠKODA 130L r.v.1986 (exportovaná do Švajčiarska) pochádza z rovnakej zbierky ako prednedávnom tu predstavená Š110L Rallye (dobové špeciály). Karoséria je vo veľmi zachovalom stave ale keďže dlhé roky nebola jazdená, motor je nutné repasovať. Voz poslúži ako donor do nášho projektu Š130GL (exportné prevedenie). OPRAVUJEM : 16.7.2016 sa Uffi v rozobratom stave transportoval domov do ,,Česka-Slovenska" a bude sa R E N O V O V A Ť do pôvodného stavu a pôjde na veteránatest. Týmto by som chcel poprosiť o pomoc pri zháňaní sedačiek z čalúnením ako vidno na záberoch keďže sú značne poškodené slnkom. Ďakujem za každý typ.
Uffi/Š130L - komentáře:
21:17:50
01.06.2015
01.06.2015
Pavel P..
-> pajvaket: jak dlouho to nejelo? Kdybys neměl tu na SK dočasně odhlášenou tak by stačilo sundat RZ, poslat do CH a tam je nasadit, škodovku zprovoznit a dojet s ní na SK
21:01:14
01.06.2015
01.06.2015
pajvaket
Tak aby bolo jasno: POPRVÉ Mám doma na SK Š130L vo veľmi dobrom a pojazdnom stave na papieroch (dočasne odhlásená), má ale obyčajnú palubovku a nemá vôbec žiadne ,,vymoženosti" a jediné čo je na nej GL je nápis na zadnom spojleri čo pochybujem že je originál. PODRUHÉ mám u seba v CH exportnú Š130L BEZ PAPIEROV a bez reálnej možnosti dostať ju v celku na SK za rozumnú cenu ale poslúži ako veľmi dobrý zdroj náhradných dielov a hlavne ,,vymožeností" : elektróny, palubovka z originál exportným rádiom, ipuri, odkladacie kapsy predných dverí a originál blaupunkt repráky, zadné opierky hlavy, švédske bezp. pásy vpredu, nemecké vonkajšie sp.zrkadlá tónované, ale sedadlá sú vyťahané od slnka a beztak mám sadu nových exportných sedadiel pre britský trh. Verím že na fotkách vyzerá celkom fajn ale v skutočnosti by s ňou bolo oveľa viac roboty ako z druhou doma. A potom tu v CH niečo renovovať bez vlastných možností by bolo abnormálne drahé. Nakoniec je to moje auto a nikomu nie som povinný podávať vysvetlenie však ?
12:41:03
01.06.2015
01.06.2015
Domajz
-> havlik: díky, jsem rád, že nejsem jedinej, kdo to tak pochopil.
09:45:15
01.06.2015
01.06.2015
havlik
-> Domajz: to je moc jednoduchý vzít zachovalý auto co je zaručeně exportní, mnohem lepší máš to stavět z jebky a hrát si na něco co to neni:)
09:08:44
01.06.2015
01.06.2015
Domajz
Podle mě je naprostá škoda, jak píše -> Karlos (WIO46): s tím autem cokoliv dělat. To zaprvé.
Za druhé dost dobře nechápu o jaký projekt má jít? Máš exportní 130 L, která se výbavou nikterak nelišila od 130 GL, kterou chceš postavit? Jakože stavíš identické auto?
Za druhé dost dobře nechápu o jaký projekt má jít? Máš exportní 130 L, která se výbavou nikterak nelišila od 130 GL, kterou chceš postavit? Jakože stavíš identické auto?
23:46:18
31.05.2015
31.05.2015
Hurdis
To je vejška
23:36:50
31.05.2015
31.05.2015
Karlos (WIO46)
Mě teda přijde škoda s tim cokoliv dělat. Nebo to dokonce použít jako základ pro něco jinýho. Tady bych se řídil heslem "pošudlat a drandit".
20:08:10
31.05.2015
31.05.2015
Pavel P..
Pěkná a původní vrchlabská 130ka....
19:37:41
31.05.2015
31.05.2015
miguelias
Parádní :) zrenovoval bych ji ...ale nechal tento vzhled i s koly
19:09:23
31.05.2015
31.05.2015
DEKODOVAC
perfektne stojí tak zdvihnutá