skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje škodověnka. Je to škoda 120gl s černou stropnicí. Auto je od jednoho kamaráda mého táty. Měli jsme na výběr:buď si auto vezmeme nebo půjde do šrotu tak jsme se rozhodli pro variantu A. Pro auto jsme jeli až do Mostu auto bylo prakticky za děkuji. Ke škodovce bylo hafo dalších věcí. Nejdříve se musí vyřešit papíry
(auto je v polopřevodu),buď zaplatit EKO zlodějnu nebo zrušit papíry nebo nejsmutnější varianta auto očesat o díly a zbytek pod lis ale nato snad nedojde.
NĚCO K AUTU
Je to ŠKODA 120GL. Auto už bohužel není zcela originální,v 90.roce měněna karoserie a původní odstín zelená topol přestříkána do červené metalízy! Rok výroby je 1987 AZNP Mladá Boleslav,závod Vrchlabí. Má 5q převodovku ale motor pouze 105 (originál se nedochoval) jinak je vůz na čtvrtstoletí celkem v kondici až na pár drobných šrámů,odpovídajících věku,provozu a sešlostí věkem.
INTERIER
Škodule je originál GLka s gl PALUBNÍ DESKOU,GL volantem s "airbagem",stře cha očalouněna černou stropnicí a "C" sloupky a černobílými sedadly (řidičova bohužel roztrhaná),nechybějí GL dveřní výplně,kufr i motor v černém matu jak se na GLku sluší a patří.
EXTERIER
Vůz je červené metalíze,obutí 165/80 pneu KORMORAN,zadní světla HIRSH-CAR.
OPRAVY A ÚPRAVY
2015
9.3-celkové promazání šroubových spojů a pohyblivých mechanizmů,ošetření svorkovnic a veškerých elektricky vodivých spojů,řízení
-repase ovládacího spojkového válečku
-nové přední kryty blinkrů
-výměna zpětných zrcátek MASSAG za ENGELMAN.
-vyluxováno a umyto
10.3-rozhejbané a odvzdušněné přední brzdy
-vyleštěno
-nastříkané disky do zlato stříbrné barvy
-výměna karburátoru
-výměna dvou mlhovek za jednu pal mlhu a jednu pal zpátečku
15.3-vymontované rádio a nandanej retro sencor ale zato plně funkční
22.3-výměna sedaček
7.4-výměna dveřního spínače světla
-výměna sklíčka v lampičce interiéru
8.4-koupena a namontovana belgická maska
- vytvořené album fotek na FB-www.facebook.com/profile. php?id=1000068...
9.4-nlepeny dobové polepy dveří
20.4-udělané černé rámečky oken a b sloupek
26.4-nalepeny stitky na plasty C sloupku
13.5-kouřové přední světla a blinkry a příprava na Doksy
16-17.5-absolvovány Doksy
-zakoupeny a hned na Doksech namontované clony se zrcátkem u spolujezdce a s kapsičkou u řidiče
30.7-nové rádio
-výměna Budíků při 77 883km za zánovní v mph
28.8-výměna oleje motoru 15W40
29.9-výměna plynového pedálu
-zanovni karburátor SEDR a těsnění deklu ventilů
11.10-výměna nových světel a ledky v parkovackach
17.10-instalace tažného zařízení
30.10-Kolíňák
17.11-dvojvlákna a už máme spz
27.11-STK na měsíc ted na úřadě nechat přepsat vinko a barvu pak opravka stk a bude to plně legální povoz:)
29.11-startér umřel nainstalovan reduktor a přidělaná přídavná kostra
2016
23.4-vymeneny hranate budiky v mph za kulate chrom v km/h
-vyrabován interier zustala jen palubka plato a stropnice aa ridicova sedacka jinak vsechno venku a de se vyvarovat do pohofestu mam co delat :/
2017
28.6-DOVYVAŘENO A POSKLÁDÁNO NA POHOFEST
29.6-budík tlaku oleje+voltmetr
4.7-výměna radia za nove Kenwood z ahifi hraje moc dobře
21.8-koupě a montáž novych reproduktorů Mac Audio fire 165mm
22.8-nastřik podlahy vepředu body-950 proti korozi+prahové lišty
23.8-dodělán vypínač na zásuvky a na ruční spínání sahary
9.9-nové svíčky Brisk jen prozatím než budou NGK
10.9-výlet na Moravu pro převařáky celkem najeto 600km a spotřeba 6,6l/100km
2018
Letos zatím proběhlo natření podlahy, dna kufru a dna korejtka Body930 aby to zase hned nezrezlo. Korejtko komplet po repasi včetne stěračů a ostřikovačů, dělalo se to kvuli odtokům kterejma mi zatejkalo dovnitř, tak jsem to vzal při jednom kompletně, pak udělaná izolace a zároveň odhlučnění pod koberce a za zadní sedacky na místo origo filců které byly první co tenkrát letělo ven z auta. Další v pořadí je repas vlečky protože kyvka má těsně před smrtí.
2019
Tak letos už se mělo celé auto odstavit a začít rozebírat ale, jelikož mi v zimě rozstřelili 125ku tak bych neměl čím srazovat a to se mi nelibi a taky do konce června musím absolvovat STK.
Tak auto po půlroce kdy za tu dobu jen přejelo po zahradě muselo být rychle kvůli STK a pohofestu přivedeno zpět k životu :D což se mi povedlo sice jsem na stk byl poslední ve 22h ale stihnul jsem to a auto to kupodivu zvládlo což jsem ani nečekal.
(auto je v polopřevodu),buď zaplatit EKO zlodějnu nebo zrušit papíry nebo nejsmutnější varianta auto očesat o díly a zbytek pod lis ale nato snad nedojde.
NĚCO K AUTU
Je to ŠKODA 120GL. Auto už bohužel není zcela originální,v 90.roce měněna karoserie a původní odstín zelená topol přestříkána do červené metalízy! Rok výroby je 1987 AZNP Mladá Boleslav,závod Vrchlabí. Má 5q převodovku ale motor pouze 105 (originál se nedochoval) jinak je vůz na čtvrtstoletí celkem v kondici až na pár drobných šrámů,odpovídajících věku,provozu a sešlostí věkem.
INTERIER
Škodule je originál GLka s gl PALUBNÍ DESKOU,GL volantem s "airbagem",stře cha očalouněna černou stropnicí a "C" sloupky a černobílými sedadly (řidičova bohužel roztrhaná),nechybějí GL dveřní výplně,kufr i motor v černém matu jak se na GLku sluší a patří.
EXTERIER
Vůz je červené metalíze,obutí 165/80 pneu KORMORAN,zadní světla HIRSH-CAR.
OPRAVY A ÚPRAVY
2015
9.3-celkové promazání šroubových spojů a pohyblivých mechanizmů,ošetření svorkovnic a veškerých elektricky vodivých spojů,řízení
-repase ovládacího spojkového válečku
-nové přední kryty blinkrů
-výměna zpětných zrcátek MASSAG za ENGELMAN.
-vyluxováno a umyto
10.3-rozhejbané a odvzdušněné přední brzdy
-vyleštěno
-nastříkané disky do zlato stříbrné barvy
-výměna karburátoru
-výměna dvou mlhovek za jednu pal mlhu a jednu pal zpátečku
15.3-vymontované rádio a nandanej retro sencor ale zato plně funkční
22.3-výměna sedaček
7.4-výměna dveřního spínače světla
-výměna sklíčka v lampičce interiéru
8.4-koupena a namontovana belgická maska
- vytvořené album fotek na FB-www.facebook.com/profile. php?id=1000068...
9.4-nlepeny dobové polepy dveří
20.4-udělané černé rámečky oken a b sloupek
26.4-nalepeny stitky na plasty C sloupku
13.5-kouřové přední světla a blinkry a příprava na Doksy
16-17.5-absolvovány Doksy
-zakoupeny a hned na Doksech namontované clony se zrcátkem u spolujezdce a s kapsičkou u řidiče
30.7-nové rádio
-výměna Budíků při 77 883km za zánovní v mph
28.8-výměna oleje motoru 15W40
29.9-výměna plynového pedálu
-zanovni karburátor SEDR a těsnění deklu ventilů
11.10-výměna nových světel a ledky v parkovackach
17.10-instalace tažného zařízení
30.10-Kolíňák
17.11-dvojvlákna a už máme spz
27.11-STK na měsíc ted na úřadě nechat přepsat vinko a barvu pak opravka stk a bude to plně legální povoz:)
29.11-startér umřel nainstalovan reduktor a přidělaná přídavná kostra
2016
23.4-vymeneny hranate budiky v mph za kulate chrom v km/h
-vyrabován interier zustala jen palubka plato a stropnice aa ridicova sedacka jinak vsechno venku a de se vyvarovat do pohofestu mam co delat :/
2017
28.6-DOVYVAŘENO A POSKLÁDÁNO NA POHOFEST
29.6-budík tlaku oleje+voltmetr
4.7-výměna radia za nove Kenwood z ahifi hraje moc dobře
21.8-koupě a montáž novych reproduktorů Mac Audio fire 165mm
22.8-nastřik podlahy vepředu body-950 proti korozi+prahové lišty
23.8-dodělán vypínač na zásuvky a na ruční spínání sahary
9.9-nové svíčky Brisk jen prozatím než budou NGK
10.9-výlet na Moravu pro převařáky celkem najeto 600km a spotřeba 6,6l/100km
2018
Letos zatím proběhlo natření podlahy, dna kufru a dna korejtka Body930 aby to zase hned nezrezlo. Korejtko komplet po repasi včetne stěračů a ostřikovačů, dělalo se to kvuli odtokům kterejma mi zatejkalo dovnitř, tak jsem to vzal při jednom kompletně, pak udělaná izolace a zároveň odhlučnění pod koberce a za zadní sedacky na místo origo filců které byly první co tenkrát letělo ven z auta. Další v pořadí je repas vlečky protože kyvka má těsně před smrtí.
2019
Tak letos už se mělo celé auto odstavit a začít rozebírat ale, jelikož mi v zimě rozstřelili 125ku tak bych neměl čím srazovat a to se mi nelibi a taky do konce června musím absolvovat STK.
Tak auto po půlroce kdy za tu dobu jen přejelo po zahradě muselo být rychle kvůli STK a pohofestu přivedeno zpět k životu :D což se mi povedlo sice jsem na stk byl poslední ve 22h ale stihnul jsem to a auto to kupodivu zvládlo což jsem ani nečekal.
THOMAS-ŠKODA 120GL - komentáře:
23:47:33
23.06.2019
23.06.2019
Bobesh
-> jimbeam655: Tak se koukej smekat,mladej hoří ti termín
22:50:56
23.04.2019
23.04.2019
jimbeam655
-> kraska98: nojooo furt nevím proč je tak vysoko je to serie jako 125ka a ta neni tak vysoko nevim cim to je
22:45:27
23.04.2019
23.04.2019
kraska98
-> jimbeam655: Alespoň by si mohl letos konečně snížit ten předek. Nemusí to být moc, stačilo by tak o půl metru
16:18:07
05.08.2018
05.08.2018
jimbeam655
-> Pavel P@nkáč: jj 130 ale byl jsem v kategorii 1.2 a kamos s favoritem v 1.4 nevim proc to tak je jinak uz to jede normalne nedrzelo to volnobeh protoze z boku karburatoru chybela zaslepka a to ten karbec byl na pohofestu venku a nikdo si nevsiml ze tam neco chybi. Tak jsem ho rovnou pretesnil a vycistil, viko i priruba je rovna takze vzduch neprisaval takze asi jen ta zaslepka chybela pac uz to normalne bezi.
22:33:53
11.07.2018
11.07.2018
Pavel P@nkáč
-> jimbeam655: ti to nějak jede:) teda když to jede :) druhej ve sprintu v 1.2 je slušný, a motor tam máš ted 130 teda?
19:00:22
16.03.2018
16.03.2018
Tom Troll
-> Tomaso435: Rozhodně zajmavá anomálie. Kdo ví, možná někdy něco odněkud vyplave.
17:05:37
15.03.2018
15.03.2018
Tomaso435
12:46:21
05.03.2018
05.03.2018
isti
-> jimbeam655: A čo tak sa na to vy....
12:40:55
05.03.2018
05.03.2018
jimbeam655
-> Tom Troll: nj to jsem si taky rikal ale zase delat diry do zdravejch blatniku se mi nechce dalsi misto kde by se drzela voda a bordel asi spis vymyslim neco do narazniku
19:45:51
04.03.2018
04.03.2018
Bukaj
-> Tomaso435 04.03.18 14:41:05: 93 karbec určitě nebyl pro kanadu, když tam už v 87 musel být katalyzátor (viz 135 GLi, RiC)
14:45:12
04.03.2018
04.03.2018
Tom Troll
-> Tomaso435: Oni se do USA/Kanady nikdy nedostali, dodavatelé po revoluci neměli zájem o kanadu, a tak tam škodovky skončily. Za socíku se tam prodávali jenom protože jsme potřebovali valuty jak to jenom šlo, na zadomotorech se prodělávalo, ale valuty za to stáli. Tržní systém tohle nemohl připustit.
Mohl to bejt nějakej vývojovej kousek.
Mohl to bejt nějakej vývojovej kousek.
14:41:05
04.03.2018
04.03.2018
Tomaso435
-> Tom Troll: hmm hmmbyla to 93 karbec. královská modř. celkem zajímavý , ale zase na druhou stranu, kdo by se tahal s favoritem z usa?
14:25:47
04.03.2018
04.03.2018
Tom Troll
-> Tomaso435: Jsou to tzv "side marker", boční značky, jsou to světýlka který při zaplejch světlech svítěj, v severní americe jsou povinný od tušim 71 spolu s ostatníma bepečnostníma doplňkama, a bejvaly povinný v arábii.
V severní americe jsou diktovaný vpředu oranžový, vzadu červený, při nočnim provozu dost zvyšujou přehlednost, auta jsou líp vidět. Vzlášť se to promítalo když bylo americký kupé ze sedmdesátejch let dlouhý osm metrů a světla jenom vepředu a vzadu nestačily, je to přežidek až dodnes.
O fávu nevim, ale jsou zdroje kde so o exportu fáv do kanady koketovalo, mohl to bejt docela jednorožec.
V severní americe jsou diktovaný vpředu oranžový, vzadu červený, při nočnim provozu dost zvyšujou přehlednost, auta jsou líp vidět. Vzlášť se to promítalo když bylo americký kupé ze sedmdesátejch let dlouhý osm metrů a světla jenom vepředu a vzadu nestačily, je to přežidek až dodnes.
O fávu nevim, ale jsou zdroje kde so o exportu fáv do kanady koketovalo, mohl to bejt docela jednorožec.
14:19:25
04.03.2018
04.03.2018
Tomaso435
-> Tom Troll 04.03.18 10:41:47: hele.. co tohle je za světla? tohle sme jednou viděl na jednom fávu. v zadu červený v předu oranž... a jako nevypadlo to že to tam někdo doprasil sám....
14:11:38
04.03.2018
04.03.2018
Tom Troll
-> jimbeam655: Vzhledem k tomu co se stalo s papírama, a k tomu že ta kasna už byla stříkaná, už je originalita dost nahnutá.
Jestli se do toho pustíš tak bych je pustil rovnou do kasny.
jestli chceš vědět jak to vypadá naživo tak např. všecky jedničkový Volva V40 to maj i v evropě protože dějat jiný nárazníky pro USA a evropu by bylo moc drahý, tak je tam nechali. V noci jsou ty auta nezaměnitelný, je to pěknej pohled. A taky jsem to jednou viděl dobystlený na feldě.
Jestli se do toho pustíš tak bych je pustil rovnou do kasny.
jestli chceš vědět jak to vypadá naživo tak např. všecky jedničkový Volva V40 to maj i v evropě protože dějat jiný nárazníky pro USA a evropu by bylo moc drahý, tak je tam nechali. V noci jsou ty auta nezaměnitelný, je to pěknej pohled. A taky jsem to jednou viděl dobystlený na feldě.
13:56:37
04.03.2018
04.03.2018
jimbeam655
-> Tom Troll: tohle mam taky v planu jen nevim jestli to udelat co nejvic podobne originalu co nyl do Kanady nebo taky jen nejake do narazniku.
10:41:47
04.03.2018
04.03.2018
Tom Troll
Když už ameriku tak to rovnou chce nadělat díry a dobastlit čtvrťový značení.
i.imgur.com/x7vVcH5.jpg
Ikdyž emka to měli v bocích kasny nad kapsama.
i.imgur.com/x7vVcH5.jpg
Ikdyž emka to měli v bocích kasny nad kapsama.