THOMAS-ŠKODA 120GL THOMAS-ŠKODA 120GL

komentáře | popis | fotky | jimbeam655 | 06.04.23 15:44 | 58x v oblíbených
Tak tohle je moje škodověnka. Je to škoda 120gl s černou stropnicí. Auto je od jednoho kamaráda mého táty. Měli jsme na výběr:buď si auto vezmeme nebo půjde do šrotu tak jsme se rozhodli pro variantu A. Pro auto jsme jeli až do Mostu auto bylo prakticky za děkuji. Ke škodovce bylo hafo dalších věcí. Nejdříve se musí vyřešit papíry

(auto je v polopřevodu),buď zaplatit EKO zlodějnu nebo zrušit papíry nebo nejsmutnější varianta auto očesat o díly a zbytek pod lis ale nato snad nedojde.





NĚCO K AUTU

Je to ŠKODA 120GL. Auto už bohužel není zcela originální,v 90.roce měněna karoserie a původní odstín zelená topol přestříkána do červené metalízy! Rok výroby je 1987 AZNP Mladá Boleslav,závod Vrchlabí. Má 5q převodovku ale motor pouze 105 (originál se nedochoval) jinak je vůz na čtvrtstoletí celkem v kondici až na pár drobných šrámů,odpovídajících věku,provozu a sešlostí věkem.



INTERIER

Škodule je originál GLka s gl PALUBNÍ DESKOU,GL volantem s "airbagem",stře cha očalouněna černou stropnicí a "C" sloupky a černobílými sedadly (řidičova bohužel roztrhaná),nechybějí GL dveřní výplně,kufr i motor v černém matu jak se na GLku sluší a patří.



EXTERIER

Vůz je červené metalíze,obutí 165/80 pneu KORMORAN,zadní světla HIRSH-CAR.



OPRAVY A ÚPRAVY

2015

9.3-celkové promazání šroubových spojů a pohyblivých mechanizmů,ošetření svorkovnic a veškerých elektricky vodivých spojů,řízení

-repase ovládacího spojkového válečku

-nové přední kryty blinkrů

-výměna zpětných zrcátek MASSAG za ENGELMAN.

-vyluxováno a umyto

10.3-rozhejbané a odvzdušněné přední brzdy

-vyleštěno

-nastříkané disky do zlato stříbrné barvy

-výměna karburátoru

-výměna dvou mlhovek za jednu pal mlhu a jednu pal zpátečku

15.3-vymontované rádio a nandanej retro sencor ale zato plně funkční

22.3-výměna sedaček

7.4-výměna dveřního spínače světla

-výměna sklíčka v lampičce interiéru

8.4-koupena a namontovana belgická maska

- vytvořené album fotek na FB-www.facebook.com/profile. php?id=1000068...



9.4-nlepeny dobové polepy dveří

20.4-udělané černé rámečky oken a b sloupek

26.4-nalepeny stitky na plasty C sloupku

13.5-kouřové přední světla a blinkry a příprava na Doksy

16-17.5-absolvovány Doksy

-zakoupeny a hned na Doksech namontované clony se zrcátkem u spolujezdce a s kapsičkou u řidiče

30.7-nové rádio

-výměna Budíků při 77 883km za zánovní v mph

28.8-výměna oleje motoru 15W40

29.9-výměna plynového pedálu

-zanovni karburátor SEDR a těsnění deklu ventilů

11.10-výměna nových světel a ledky v parkovackach

17.10-instalace tažného zařízení

30.10-Kolíňák

17.11-dvojvlákna a už máme spz

27.11-STK na měsíc ted na úřadě nechat přepsat vinko a barvu pak opravka stk a bude to plně legální povoz:)

29.11-startér umřel nainstalovan reduktor a přidělaná přídavná kostra









2016





23.4-vymeneny hranate budiky v mph za kulate chrom v km/h

-vyrabován interier zustala jen palubka plato a stropnice aa ridicova sedacka jinak vsechno venku a de se vyvarovat do pohofestu mam co delat :/





2017





28.6-DOVYVAŘENO A POSKLÁDÁNO NA POHOFEST

29.6-budík tlaku oleje+voltmetr

4.7-výměna radia za nove Kenwood z ahifi hraje moc dobře

21.8-koupě a montáž novych reproduktorů Mac Audio fire 165mm

22.8-nastřik podlahy vepředu body-950 proti korozi+prahové lišty

23.8-dodělán vypínač na zásuvky a na ruční spínání sahary

9.9-nové svíčky Brisk jen prozatím než budou NGK

10.9-výlet na Moravu pro převařáky celkem najeto 600km a spotřeba 6,6l/100km



2018



Letos zatím proběhlo natření podlahy, dna kufru a dna korejtka Body930 aby to zase hned nezrezlo. Korejtko komplet po repasi včetne stěračů a ostřikovačů, dělalo se to kvuli odtokům kterejma mi zatejkalo dovnitř, tak jsem to vzal při jednom kompletně, pak udělaná izolace a zároveň odhlučnění pod koberce a za zadní sedacky na místo origo filců které byly první co tenkrát letělo ven z auta. Další v pořadí je repas vlečky protože kyvka má těsně před smrtí.





2019



Tak letos už se mělo celé auto odstavit a začít rozebírat ale, jelikož mi v zimě rozstřelili 125ku tak bych neměl čím srazovat a to se mi nelibi a taky do konce června musím absolvovat STK.





Tak auto po půlroce kdy za tu dobu jen přejelo po zahradě muselo být rychle kvůli STK a pohofestu přivedeno zpět k životu :D což se mi povedlo sice jsem na stk byl poslední ve 22h ale stihnul jsem to a auto to kupodivu zvládlo což jsem ani nečekal.

THOMAS-ŠKODA 120GL - komentáře:

00:02:51
30.08.2015
jimbeam655
-> stanleyAT: asi tak nějak, až to bude mít papíry a najede to 1-2tis km tak ho vymenim
18:06:33
29.08.2015
stanleyAT
Tak olejový filtr vika bych rozhodně nedával. Jak už bylo zmíněno, Mann. S tím olejem bych to tak nehrotil. Sice já bych si ho do svojí nekoupil, ale když už ho má tak ho přece nevyleje do kanálu. Jestli má dostačující specifikace tak co. Příště koupí lepší...
23:09:14
28.08.2015
jimbeam655
-> Tomaso435: -> castrol: ok no tak už se stalo no tak příště olej paramo a fítr mann ale myslím ze Carlson nebude nejhořejší
upraveno 1x, naposled 28.08.2015 23:11:11
22:15:54
28.08.2015
castrol
-> jimbeam655: ale moze
22:14:18
28.08.2015
Tomaso435
-> jimbeam655: OBčka sou jen v krajní nouzy.. nic kloudnýho tam nemá...
22:12:38
28.08.2015
jimbeam655
-> Tomaso435: -> castrol: filtr na olej i vzduch je z obeček a olej byl v akci za 290 tak sem to za tu cenu vzal protože ten olej co tam byl už byl hodně jetej už tam bylo minimum oleje tak nemelo smysl dolejvat a rovnou sem ho vyměnil a horší to bejt nemůže 4
21:22:58
28.08.2015
castrol
-> Tomaso435: cize to zhrneme cele zle
21:19:18
28.08.2015
Tomaso435
bejt tebou filtr mann, olejovej original a olej paramo.. rozhodně ne filtry vika který nefiltrujou a olej z lídlu na mazání řetězu motorový pily )
22:48:36
11.08.2015
skodoukolemsveta.cz
-> jimbeam655 11.08.15 16:52:03: Tak aby jsi do té doby nemusel měnit třeba i ložiska...:-)), když ne jenom silenbloky, držák alternátoru a takový ty různý zbytečnosti co tam máš...
19:37:50
11.08.2015
castrol
-> jimbeam655: 4
16:52:03
11.08.2015
jimbeam655
-> castrol: tak stejně budu měnit karburator a bude v seriovym nastavení
16:29:13
11.08.2015
castrol
-> jimbeam655: sak sa ledva prevaluje a toci pod otackami
15:57:49
11.08.2015
jimbeam655
-> castrol: proč? Trpí spíš když točí hodně za studena
14:05:53
11.08.2015
castrol
-> jimbeam655: to ten motor musi trpiet jak hovado
12:08:05
11.08.2015
jimbeam655
-> skodoukolemsveta.cz: moc jich není sice už jsou papíry zrušené a bede se muset postavit na jiné ale stejne budu vedet ze je to 120gl 6 a ohledně těch otacek jak už sem říkal budu dávat zanovni karburator a ten bude nastavenej tak jak má být 4
01:50:51
11.08.2015
skodoukolemsveta.cz
-> jimbeam655 10.08.15 15:58:12: Jinak to "před" se mi líbilo mnohem více...:-)
01:46:49
11.08.2015
skodoukolemsveta.cz
-> jimbeam655 10.08.15 15:58:12: Nejlepší je tak +-800, když šlápneš pořádně na brzdu, tak aby ti to nechcíplo. Navíc, čím menší otáčky, tak sice o něco menší spotřeba ale potom se tam stále něco klepe a brousí až nakonec ty peníze dáš za něco úplně jiného rozbitého nebo vypadlého a neušetříš stejně...

A ta daň je svinstvo, není ale nad to mít auto originál a třeba 120GLek myslím zas tak moc není.

To si ale člověk teď neuvědomí a když pak ano, nejde už to vrátit...
15:58:12
10.08.2015
jimbeam655
-> isti: NJ ale lepší než aby to tocilo moc a navíc budu měnit karburator za zánovní co najel jen 600km v autě 4
15:48:58
10.08.2015
isti
-> jimbeam655: Pri zohriatom motore by mali by volnobežné otáčky okolo 750-800,ak je to menej ani to nie je dobré.4
14:27:01
10.08.2015
jimbeam655
-> minno: ano
Extreme Tyres