-> Eidy: Děkuji chtěl jsem něco co nemá každý no jo motory mate vy :D
kridlo je na zakazku z lamina
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda emko byl můj sen už jako dítě sem řídil škodovku tátovi na klíně :D tak jsem si ji pořídil, doufám že bude dělat časem radost děkuji za rady a odpovědi na moje otázky Adamos :)
Škoda 105 L
#tuzexride
Barva: montana power red
Rok výroby: 1983
Jsem třetí majitel
Motor:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 307/307 MTX a na 7.3 zdvih , úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. svody od hlavy 4 in 1 a celonerezový příčný tlumič by pan Krejčí . Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor upravený Polmo 34DCHD. Sání originál sací zvětšené by ohvracing Tvrdé uložené motoru.
-elektrická nízkotlaká pumpa Facet
-Převodovka 5q mokre poloosy a short shift
-naměřená hlučnost výfuku 123,2db TpO 10.8.2019
Podvozek:
sníženo flexou
kola original převařené od AR166
Exterier:
serie
Zadní světla us style
Přední nasávače na brzdy
Přední diffsplitt
zadní čelo vlastní návrhu
na praháh lišty ( side skrts )
zadní křídlo ducktail
Interier:
-palubni deska 130
-drevěný volant
-sedačky rapid
-zadním okně žaluzie
video:
www.instagram.com/s/aGlna GxpZ2h0OjE4MDM2OTY1NzM0MTE 5MDIz?igshid=10o...
Škoda 105 L
#tuzexride
Barva: montana power red
Rok výroby: 1983
Jsem třetí majitel
Motor:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 307/307 MTX a na 7.3 zdvih , úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. svody od hlavy 4 in 1 a celonerezový příčný tlumič by pan Krejčí . Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor upravený Polmo 34DCHD. Sání originál sací zvětšené by ohvracing Tvrdé uložené motoru.
-elektrická nízkotlaká pumpa Facet
-Převodovka 5q mokre poloosy a short shift
-naměřená hlučnost výfuku 123,2db TpO 10.8.2019
Podvozek:
sníženo flexou
kola original převařené od AR166
Exterier:
serie
Zadní světla us style
Přední nasávače na brzdy
Přední diffsplitt
zadní čelo vlastní návrhu
na praháh lišty ( side skrts )
zadní křídlo ducktail
Interier:
-palubni deska 130
-drevěný volant
-sedačky rapid
-zadním okně žaluzie
video:
www.instagram.com/s/aGlna GxpZ2h0OjE4MDM2OTY1NzM0MTE 5MDIz?igshid=10o...
Ad@mos.Tuzexride - komentáře:
Ten zadek je hodně dobrej. Sice to evokuje nadupanej turbomotor, ale i tak se mi to líbí moc. Co je zač to zadní křídlo?
-> Adamos: velmi sa mi paci tato skodna 

wow ten zadok super nápad, ako F40 svetlá na rošte... palec hore ;)


-> Adamos: fajne vcera som to akurat pozeral
do L to nedam
pridelano na hrebicek 


-> Eidy: tak za předpokladu, že budeš jezdit záclonou a umožníš ostatním získat poháry ....
-> Tuner#2: nenašel jsem příslušné písmenko a "/_" mě nepřipadlo jako dobrý příklad




-> Tuner#2: nenašel jsem příslušné písmenko a "/_" mě nepřipadlo jako dobrý příklad


-> OndraKrupi: Zase takhle se jich na polici vejde víc. 

-> OndraKrupi 01.08.19 17:36:16: Do L je málo, to pak přepadává za otáčkoměrem 

-> Adamos: ohni si ten pohár aby to bylo do "L"
Ahoj prosim te co tam mas za podvozek. Videl jsem ji na Pohofestu a libovka
-> Fifa: to je ta sada co mam doma?
-> Kocvin: nechal jsem dělat dve pokusné sady a to je vše.
Vyplatila by se až velká série..
Vyplatila by se až velká série..
-> Karlos (WIO46): jojo diky snazim se to pomalu davat do kupy no :)
Po hodně dlouhý době jsem nějak zas začal trochu sledovat virt a narazil na tohle auto.
Vypadá to fakt super.
A ještě lepší na tom je, že je to postavený z auta, který bylo vrcholem nevkusu.

Vypadá to fakt super.
A ještě lepší na tom je, že je to postavený z auta, který bylo vrcholem nevkusu.
