skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pokusil jsem se nějak věcně vystihnout, co všechno se s tímto autem událo během doby co jej vlastním....
2002
Září
-to všechno začalo...
Původem:
Škoda 105 S, r.v 1985
-motor: klasika 742.10 (1046cm3) 33,9 kW
-převodovka: 4kvalt
-karoserie: bez koroze, nové lemy a prahy
-interier: gl palubka
Listopad
-nový zadní plato na repro, potažený (nevhodně) světlým kobercem, tak sem to změnil na černý
2003
Únor
-bílé kryty předních blinkrů, hlavně sem musel odstranit letité nánosy mechu v blinkrech, naštěstí paraboly byly poměrně v dobrem stavu
Červen
-bílé boční blinkry z feldy
Srpen
-některé časti v interiéru a palubovky v modré barvě
-přední rampa na světla, původně z otcovy zavodní š100
-dvě dálková světla s čirou optikou na rampě
Prosinec
-5kvalt, takže to konečně trošku jede, až na to že hučí diferák
2004
Březen
-new altec 42A, původní už dosloužil a to zrovna ve chvíli, kdy jsem měl odjet na dovolenou
Červenec
-sem stříkl některé části motoru do barvy, barva ze začátku smrděla, protože klasické barvě nedělaly vysoké teploty dobře, ale nakonec se smrad vytratil a barva pěkně drží
-výměna větraku chladiče a sundání dvou přídavných dálkových světel, zatím sem je nezapojil a paraboly už začinaly pomalu reznout
Srpen
- nový lak předního čela, můj první pokus o tvorbu laku v domáckých amatérských podmínkách
Říjen
- nově udělaná přední maska s tahokovem
Listopad
- nový výfuk, ten starý se rozpadl na prach
2005
Únor
- oprava hadic palivové soustavy, nějak mně tekl benzín. Vše proběhlo v mrazech ve studené garaži na
zemi, takže sem si pak nějakou dobu léčil slušné nachlazení.
Březen
- pracuju na bílých polepech budíků, viz. dále
Květen
- bílé zadní lampy nahradily původní ruznobarevnou optiku. Byly tam strženy šrouby a tak sem musel
kompletně všechny šrouby odřezat
Červen
- tříramenný volantík a ipurové lišty pod okénky. Nádhera!
Červenec
- přebrousil sem přední blatníky a pěkne kitem navázal na ostatní díly karoserie, taky sem je střikl do
základu a chystám se je dát do barvy auta
Srpen
- přední blatníky v barvě a auto konečně vypadá trošku k světu
- příprava zadní kapoty na kitování a instalace tahokovu na místo původního plastového křidýlka (spoileru)
Září
- zadní lemy měly po původním majiteli nekvalitně udělaný kit, proto začal praskat, tak sem ho osekal a
znova zakitoval špatná místa a zahladil, dále se chystá základ
- dokončil sem úpravu vika motoru -tahokov, ještě musím dořešit deštivé počasí, které nebude přát
žárovkám a konektorům v zadních lampách. Bude to chtít nějaký nahradní kryt...
- tak kryt zadních světel pod tahokovem sem vyřešil, instaloval sem malé stříšky nad světla z tenkého
plechu, tak uvidím jak se to osvědčí
- bílé budíky v autě, ještě musím doladit zapojeni otačkoměru, nějak lítá ručka
- bílé hadičky od airboxu do vika ventilů a karbecu
Říjen
- sem vymontoval původní tlumiče a chystam se fiknout pružiny, ale nejdřiv musím odvrtat stržené šrouby
- sem zkrátil pružiny o jeden závit, abych i nadále mohl využívat plnou nosnost kufru, ale možna to ještě
kousek snížím, jinak subjektivní dojem z jízdy s nižším předkem je nádherný jak to pěkně sedí v zatáčkách
- dalšího čtvrt zavitu dole a je to ještě o trochu lepší v zatáčkách
- tak jsem namontoval i kapky, byl trošku problém s roztečí šroubů, ale nakonec to pěkně sedlo a vypadá to tak jak sem si představoval. Možná je ještě stříknu do laku
Listopad
- srovnal sem karbec, aby nepřisával přebytek vzduchu, profoukal vzdušníky a zešteloval výšku hladiny paliva
Prosinec
- zavařena díra v podlaze, přivařeny držáky zástěrek a též zvedáku. Tak a sůl se mi do auta už snad
nedostane
2006
Leden
-po večerech vymýšlím jak řídit jen jednou rukou :-((
Únor
- připravuje se další sraz (pro perfekcionisty na duben) ;-)
Duben
- nazuto new letní kola s podložkami 2,5cm, od 110km/h to šíleně dává rány do volantu, takže je s tím nutno
něco udělat, asi stáhnu podložky a nechám kola vyvážit
Květen
- tak se pomalu začíná připravovat nový motor, hlavně čištění
- oddělal sem zadní čelo a vypustil všechny kapaliny, aby se mohl sundat stávající motor, nejstrastiplnější bylo povolit šrouby na příčce motoru, kterým léta nikdo nevěnoval pozornost
Červen
- motor už je venku, a je potřeba vyčistit motorový prostor, aby se nový motor v cizím prostředí cítil útulně a nebál se nabídnout plně svůj potenciál
- nový motor dostal pořádnou dávku čištění, takže pěkně prokoukl, po oleji na vnější straně není ani stopy
- na klice vyměněn kroužek za ložisko, po poradě s inženýrem to trvalo ani ne pul hodiny
Červenec
- přehozen věnec setrvačníku (opět s pomocí instrukcí pana inženýra)
- očištěná olejová vana (hliníková), ještě uvažuji o nějaké povrchové úpravě
- příčka motoru a držáky natřeny alkytonem
- komplet očištěna a repasována palivová pumpa
Srpen
- motůrek už je v autě, stačí jen zkompletovat
- očištěn alternátor,rozdělovač
- nová těsnění všech odnímatelných vík motoru
- taky sem se pokusil co nejlépe vyčistit ventilové víko, aby nedělalo ostudu
Září
- kluci Brňáci mi k narozeninám dodali zbývající díly na motor, co mi ještě chyběly, takže teď již nic nebrání dát to komplet do kupy
- natřeny některé součásti motoru pěkně alkytonem
- tak se začalo makat... s Dušanem jsme vyměnili těsnění pod hlavou, očištěna hlava a písty, poladěny ventily
- nasazena ac pumpa, alternátor, výfukové svody
- nový domek termostatu i termostat, new čidlo tlaku oleje a čidlo teploty
- nové hadice a sponky rozvodu vody v motorovém prostoru
- odmaštěn a vyčištěn karburátor, nasazeno sací, už chybí jen málo
- nasazen karburátor se spoustou nových součástí, na palivové hadici přídavný papírový filtr
- tak sem poopravil s významnou pomocí Dušana a jeho svářečky sací koš, zkrátili jsme prostřední packu o 1,3mm a navařili ji tam zpět, nyní se do olejové vany již vejde
- nasazena vana, svíčky vn kabely, nový vzduchový filtr
- z kousku oceli sem vytvořil držák filtrboxu, aby nevisel jen na karburátoru
- 29.9. zkouška startu - po 10min na volnoběh něco začalo klepat -asi půjde hlava zase dolu
Říjen
- sundala se vana, kontrola ojnic, sundala se hlava, našel se připečený kousek hliníku zespoda hlavy na 1. válci - mrška, snad to byla ta příčina klepaní
- 8.10. 13:00 hodin středoevropského času - motor opět jede, a tentokrát tak jak má!
- teče olej pod palivovou pumpou, tak ještě musí znova dolů
- 11.10. byla prasklá plastová podložka pod ac pumpou, tak se dala nová, a auto poprvé po několika měsících vyráží do ulic :-) Poděkovaní všem, co se na motoru podíleli!
- 13.10. podařilo se mě ohnout příčku převodovky o vystouplý kanál, tak sem ji musel vyměnit za jinou. Díky Karlovi zase jezdím.
Listopad
- přezuto na zimní pneu a promazány zámky, čeká mě technická
- praskla hadice někde vepředu v podlaze (všechna voda vytekla i s fridexem)
- tak praskla spona na hadici pod podlahou, sem radši vyměnil všechny čtyři na onom místě , jinak vody vyteklo jen asi 4litry to mě překvapilo
Prosinec
-úklid dílny a garáže( to je taky potřeba)
2007
Březen
-začíná zlobit startér, nejprve to vypadalo na baterku ale i po nabytí nechtěl točit
Duben
-začíná se připravovat 4. Jihomoravský sraz, termín ještě není pevně , vypadá to na konec Června
-umyl sem auto, očištění kontaktů startéru
-přezuto na letní kola
-přetěsněna ac pumpa, ale opět prolíná olej, tak to udělám ještě jednou
Květen
-ac pumpa zlobí tak ji budu muset asi vyměnit
-vyčistil sem svíčky
-znova přidělám asi "tažný", protože potřebuji jezdit se štěrkem a tak
-dnešní malá kontrola odhalila roztrženou hadici k posilovači, po opravení se opět vrátil motoru klid na volnoběh a hlavně to opět brzdí!
Červenec
-vyměnil sem startér. Původní už prostě nedokázal natočit motor. Tedka mam 0,8kW a je to znát, roztoči
to motor bez větších problémů.
-výměna hadice na podtlak brzd, původní byla zteřelá a někde to funělo mimo
-opět přetěsněna ac pumpa, tentokrát doufám, že to již bude tak jak má
-vyměněny paraboly v zadních světlech, za pořádné stříbrné, aby to svítilo
-vyměněna přístrojovka za jiné budíky, stříbrné obroučky z hliníku, konečně ukazují všechny budíky reálné
údaje
-po jedné jízdě náhle selhal alternátor, tuto závadu hbitě diagnostikoval Dušan, tak jsme jej vyměnili za
kousek z favorita
-osazeny přední světlé sedačky z rapida, budou chtít ještě trošku vyčistit a promazat
-přidělano zpět tažne zařizení, auto musi chvilku pracovat
-je asi přidřená druhá klapka v karbecu, musím to poladit strašně to žere
Srpen
-auto skvěle posloužilo jako tažné vozidlo pro dopravu krámů ze sklepa, jen dochází k výraznějšímu namáhání zadní nápravy. Tlumiče dostaly taky pořádně zabrat a tak snad již brzo dojde k prohození za vlečku.
-25.8. sem v noci jel ze srazu Fordever clubu, a přepadl mě mikrospánek. Jen díky Michalovi120L, který hbitě zareagoval, i po pěti pivech, kdy jsme letěli přes škarpu směrem do stromů podél silnice, zůstalo auto bez znatelných poškození a my bez fyzické újmy na zdraví.
Září
-vyměněny zadní tlumiče za nové, tedy dočasně než dam vlečku
-přetěsněn karburator a vložen větší vzdušník na I.stupni, new plovak, jehlovy ventil apod.
-1.místo ze sprintu na srazu konference Škoda v Karolíně
-repase alternátoru skončila spíše destrukcí, musel sem si půjčit od Dušana náhradní
Říjen
-obroušeny a zavařeny prahy. Vždy z malé dírky byla nakonec velká. Všechno co sem objevil sem zavařil a zakitoval.
-nástřik prahů poly carem a nakonec nástřik lakem. Sem zvědav jak dlouho to vydrží.
Prosinec
-vyměněno těsnění pod hlavou při teplotě asi -2 stupně, díky moc za asistenci Karlovi.
-štelovány ventily
2008
Únor
-očištěn motor od silnični soli, promazány dveřní panty a zámky
-bohužel prahy po intenzivním ježdění v horách atd., opět začínají reznout. polycar asi nic moc.
-připrava 4pístů na nátěr, ale jeden odvzdušňovák se bude muset odvrtat
Červenec
- tak konečne se začne něco tvořit, nejspis oprava rezavých míst a příprava vlečky
Srpen
- příprava vlečky natírám a kompletuji, bude to hokna
Plány:
- renovace chladící soustavy
- renovace elektroinstalace a bezkontaktní zapalování
- rekonstrukce brzd
- zadní náprava s vlečnými rameny
- repase přední nápravy
- úprava interieru
- new lak (až někdy později, funkčnost vozu je přednější)
Ještě to bude hodně práce udělat z toho auto jaké bych si představoval...
Poděkování všem, co mi pomohli při realizaci mých plánů na autě!
------------------------- -------------------------- ---------
3.Jihomoravský sraz 20-22.10.2006
web: jmsraz-skoda.ic.cz/
------------------------- -------------------------- ---------
4. Jihomoravský sraz 6.-8.7. 2007
web: brno.tym.cz/
archiv: brno.tym.cz/Srazy/.../4%2 0jihomoravsky%20sraz.html
------------------------- -------------------------- ---------
The first Brno.tym.day 26.-28.10. 2007
web: brno.tym.cz/
------------------------- -------------------------- ---------
Kontakt: mizhor(at)seznam.cz
2002
Září
-to všechno začalo...
Původem:
Škoda 105 S, r.v 1985
-motor: klasika 742.10 (1046cm3) 33,9 kW
-převodovka: 4kvalt
-karoserie: bez koroze, nové lemy a prahy
-interier: gl palubka
Listopad
-nový zadní plato na repro, potažený (nevhodně) světlým kobercem, tak sem to změnil na černý
2003
Únor
-bílé kryty předních blinkrů, hlavně sem musel odstranit letité nánosy mechu v blinkrech, naštěstí paraboly byly poměrně v dobrem stavu
Červen
-bílé boční blinkry z feldy
Srpen
-některé časti v interiéru a palubovky v modré barvě
-přední rampa na světla, původně z otcovy zavodní š100
-dvě dálková světla s čirou optikou na rampě
Prosinec
-5kvalt, takže to konečně trošku jede, až na to že hučí diferák
2004
Březen
-new altec 42A, původní už dosloužil a to zrovna ve chvíli, kdy jsem měl odjet na dovolenou
Červenec
-sem stříkl některé části motoru do barvy, barva ze začátku smrděla, protože klasické barvě nedělaly vysoké teploty dobře, ale nakonec se smrad vytratil a barva pěkně drží
-výměna větraku chladiče a sundání dvou přídavných dálkových světel, zatím sem je nezapojil a paraboly už začinaly pomalu reznout
Srpen
- nový lak předního čela, můj první pokus o tvorbu laku v domáckých amatérských podmínkách
Říjen
- nově udělaná přední maska s tahokovem
Listopad
- nový výfuk, ten starý se rozpadl na prach
2005
Únor
- oprava hadic palivové soustavy, nějak mně tekl benzín. Vše proběhlo v mrazech ve studené garaži na
zemi, takže sem si pak nějakou dobu léčil slušné nachlazení.
Březen
- pracuju na bílých polepech budíků, viz. dále
Květen
- bílé zadní lampy nahradily původní ruznobarevnou optiku. Byly tam strženy šrouby a tak sem musel
kompletně všechny šrouby odřezat
Červen
- tříramenný volantík a ipurové lišty pod okénky. Nádhera!
Červenec
- přebrousil sem přední blatníky a pěkne kitem navázal na ostatní díly karoserie, taky sem je střikl do
základu a chystám se je dát do barvy auta
Srpen
- přední blatníky v barvě a auto konečně vypadá trošku k světu
- příprava zadní kapoty na kitování a instalace tahokovu na místo původního plastového křidýlka (spoileru)
Září
- zadní lemy měly po původním majiteli nekvalitně udělaný kit, proto začal praskat, tak sem ho osekal a
znova zakitoval špatná místa a zahladil, dále se chystá základ
- dokončil sem úpravu vika motoru -tahokov, ještě musím dořešit deštivé počasí, které nebude přát
žárovkám a konektorům v zadních lampách. Bude to chtít nějaký nahradní kryt...
- tak kryt zadních světel pod tahokovem sem vyřešil, instaloval sem malé stříšky nad světla z tenkého
plechu, tak uvidím jak se to osvědčí
- bílé budíky v autě, ještě musím doladit zapojeni otačkoměru, nějak lítá ručka
- bílé hadičky od airboxu do vika ventilů a karbecu
Říjen
- sem vymontoval původní tlumiče a chystam se fiknout pružiny, ale nejdřiv musím odvrtat stržené šrouby
- sem zkrátil pružiny o jeden závit, abych i nadále mohl využívat plnou nosnost kufru, ale možna to ještě
kousek snížím, jinak subjektivní dojem z jízdy s nižším předkem je nádherný jak to pěkně sedí v zatáčkách
- dalšího čtvrt zavitu dole a je to ještě o trochu lepší v zatáčkách
- tak jsem namontoval i kapky, byl trošku problém s roztečí šroubů, ale nakonec to pěkně sedlo a vypadá to tak jak sem si představoval. Možná je ještě stříknu do laku
Listopad
- srovnal sem karbec, aby nepřisával přebytek vzduchu, profoukal vzdušníky a zešteloval výšku hladiny paliva
Prosinec
- zavařena díra v podlaze, přivařeny držáky zástěrek a též zvedáku. Tak a sůl se mi do auta už snad
nedostane
2006
Leden
-po večerech vymýšlím jak řídit jen jednou rukou :-((
Únor
- připravuje se další sraz (pro perfekcionisty na duben) ;-)
Duben
- nazuto new letní kola s podložkami 2,5cm, od 110km/h to šíleně dává rány do volantu, takže je s tím nutno
něco udělat, asi stáhnu podložky a nechám kola vyvážit
Květen
- tak se pomalu začíná připravovat nový motor, hlavně čištění
- oddělal sem zadní čelo a vypustil všechny kapaliny, aby se mohl sundat stávající motor, nejstrastiplnější bylo povolit šrouby na příčce motoru, kterým léta nikdo nevěnoval pozornost
Červen
- motor už je venku, a je potřeba vyčistit motorový prostor, aby se nový motor v cizím prostředí cítil útulně a nebál se nabídnout plně svůj potenciál
- nový motor dostal pořádnou dávku čištění, takže pěkně prokoukl, po oleji na vnější straně není ani stopy
- na klice vyměněn kroužek za ložisko, po poradě s inženýrem to trvalo ani ne pul hodiny
Červenec
- přehozen věnec setrvačníku (opět s pomocí instrukcí pana inženýra)
- očištěná olejová vana (hliníková), ještě uvažuji o nějaké povrchové úpravě
- příčka motoru a držáky natřeny alkytonem
- komplet očištěna a repasována palivová pumpa
Srpen
- motůrek už je v autě, stačí jen zkompletovat
- očištěn alternátor,rozdělovač
- nová těsnění všech odnímatelných vík motoru
- taky sem se pokusil co nejlépe vyčistit ventilové víko, aby nedělalo ostudu
Září
- kluci Brňáci mi k narozeninám dodali zbývající díly na motor, co mi ještě chyběly, takže teď již nic nebrání dát to komplet do kupy
- natřeny některé součásti motoru pěkně alkytonem
- tak se začalo makat... s Dušanem jsme vyměnili těsnění pod hlavou, očištěna hlava a písty, poladěny ventily
- nasazena ac pumpa, alternátor, výfukové svody
- nový domek termostatu i termostat, new čidlo tlaku oleje a čidlo teploty
- nové hadice a sponky rozvodu vody v motorovém prostoru
- odmaštěn a vyčištěn karburátor, nasazeno sací, už chybí jen málo
- nasazen karburátor se spoustou nových součástí, na palivové hadici přídavný papírový filtr
- tak sem poopravil s významnou pomocí Dušana a jeho svářečky sací koš, zkrátili jsme prostřední packu o 1,3mm a navařili ji tam zpět, nyní se do olejové vany již vejde
- nasazena vana, svíčky vn kabely, nový vzduchový filtr
- z kousku oceli sem vytvořil držák filtrboxu, aby nevisel jen na karburátoru
- 29.9. zkouška startu - po 10min na volnoběh něco začalo klepat -asi půjde hlava zase dolu
Říjen
- sundala se vana, kontrola ojnic, sundala se hlava, našel se připečený kousek hliníku zespoda hlavy na 1. válci - mrška, snad to byla ta příčina klepaní
- 8.10. 13:00 hodin středoevropského času - motor opět jede, a tentokrát tak jak má!
- teče olej pod palivovou pumpou, tak ještě musí znova dolů
- 11.10. byla prasklá plastová podložka pod ac pumpou, tak se dala nová, a auto poprvé po několika měsících vyráží do ulic :-) Poděkovaní všem, co se na motoru podíleli!
- 13.10. podařilo se mě ohnout příčku převodovky o vystouplý kanál, tak sem ji musel vyměnit za jinou. Díky Karlovi zase jezdím.
Listopad
- přezuto na zimní pneu a promazány zámky, čeká mě technická
- praskla hadice někde vepředu v podlaze (všechna voda vytekla i s fridexem)
- tak praskla spona na hadici pod podlahou, sem radši vyměnil všechny čtyři na onom místě , jinak vody vyteklo jen asi 4litry to mě překvapilo
Prosinec
-úklid dílny a garáže( to je taky potřeba)
2007
Březen
-začíná zlobit startér, nejprve to vypadalo na baterku ale i po nabytí nechtěl točit
Duben
-začíná se připravovat 4. Jihomoravský sraz, termín ještě není pevně , vypadá to na konec Června
-umyl sem auto, očištění kontaktů startéru
-přezuto na letní kola
-přetěsněna ac pumpa, ale opět prolíná olej, tak to udělám ještě jednou
Květen
-ac pumpa zlobí tak ji budu muset asi vyměnit
-vyčistil sem svíčky
-znova přidělám asi "tažný", protože potřebuji jezdit se štěrkem a tak
-dnešní malá kontrola odhalila roztrženou hadici k posilovači, po opravení se opět vrátil motoru klid na volnoběh a hlavně to opět brzdí!
Červenec
-vyměnil sem startér. Původní už prostě nedokázal natočit motor. Tedka mam 0,8kW a je to znát, roztoči
to motor bez větších problémů.
-výměna hadice na podtlak brzd, původní byla zteřelá a někde to funělo mimo
-opět přetěsněna ac pumpa, tentokrát doufám, že to již bude tak jak má
-vyměněny paraboly v zadních světlech, za pořádné stříbrné, aby to svítilo
-vyměněna přístrojovka za jiné budíky, stříbrné obroučky z hliníku, konečně ukazují všechny budíky reálné
údaje
-po jedné jízdě náhle selhal alternátor, tuto závadu hbitě diagnostikoval Dušan, tak jsme jej vyměnili za
kousek z favorita
-osazeny přední světlé sedačky z rapida, budou chtít ještě trošku vyčistit a promazat
-přidělano zpět tažne zařizení, auto musi chvilku pracovat
-je asi přidřená druhá klapka v karbecu, musím to poladit strašně to žere
Srpen
-auto skvěle posloužilo jako tažné vozidlo pro dopravu krámů ze sklepa, jen dochází k výraznějšímu namáhání zadní nápravy. Tlumiče dostaly taky pořádně zabrat a tak snad již brzo dojde k prohození za vlečku.
-25.8. sem v noci jel ze srazu Fordever clubu, a přepadl mě mikrospánek. Jen díky Michalovi120L, který hbitě zareagoval, i po pěti pivech, kdy jsme letěli přes škarpu směrem do stromů podél silnice, zůstalo auto bez znatelných poškození a my bez fyzické újmy na zdraví.
Září
-vyměněny zadní tlumiče za nové, tedy dočasně než dam vlečku
-přetěsněn karburator a vložen větší vzdušník na I.stupni, new plovak, jehlovy ventil apod.
-1.místo ze sprintu na srazu konference Škoda v Karolíně
-repase alternátoru skončila spíše destrukcí, musel sem si půjčit od Dušana náhradní
Říjen
-obroušeny a zavařeny prahy. Vždy z malé dírky byla nakonec velká. Všechno co sem objevil sem zavařil a zakitoval.
-nástřik prahů poly carem a nakonec nástřik lakem. Sem zvědav jak dlouho to vydrží.
Prosinec
-vyměněno těsnění pod hlavou při teplotě asi -2 stupně, díky moc za asistenci Karlovi.
-štelovány ventily
2008
Únor
-očištěn motor od silnični soli, promazány dveřní panty a zámky
-bohužel prahy po intenzivním ježdění v horách atd., opět začínají reznout. polycar asi nic moc.
-připrava 4pístů na nátěr, ale jeden odvzdušňovák se bude muset odvrtat
Červenec
- tak konečne se začne něco tvořit, nejspis oprava rezavých míst a příprava vlečky
Srpen
- příprava vlečky natírám a kompletuji, bude to hokna
Plány:
- renovace chladící soustavy
- renovace elektroinstalace a bezkontaktní zapalování
- rekonstrukce brzd
- zadní náprava s vlečnými rameny
- repase přední nápravy
- úprava interieru
- new lak (až někdy později, funkčnost vozu je přednější)
Ještě to bude hodně práce udělat z toho auto jaké bych si představoval...
Poděkování všem, co mi pomohli při realizaci mých plánů na autě!
------------------------- -------------------------- ---------
3.Jihomoravský sraz 20-22.10.2006
web: jmsraz-skoda.ic.cz/
------------------------- -------------------------- ---------
4. Jihomoravský sraz 6.-8.7. 2007
web: brno.tym.cz/
archiv: brno.tym.cz/Srazy/.../4%2 0jihomoravsky%20sraz.html
------------------------- -------------------------- ---------
The first Brno.tym.day 26.-28.10. 2007
web: brno.tym.cz/
------------------------- -------------------------- ---------
Kontakt: mizhor(at)seznam.cz
MIC / Shooter - komentáře:
10:19:49
13.09.2008
13.09.2008
MIC
-> capuccino: jeste to zdaleka neni idealni ale dikec
16:26:29
04.09.2008
04.09.2008
capuccino
Hezky moc jen tak dál držím palce...
19:46:31
09.07.2008
09.07.2008
Karel.
-> Čokin: Nene to je kvúůi Micovi, musel si udělat Bc, aby mohl dělat ještě lepší srazy než doteď
10:18:07
09.07.2008
09.07.2008
Labros
-> Kapřík faster: no jéje. Já to koupil jako shnilou tašku na nákupy a až postupem času jsem se začal pokoušet z toho udělat auto ;) což pokračuje dodnes ;) Teď se jedná hlavně o vršky podběhů a spodky předních sloupků. Sloupky jsou špatný taky už celejch těch 5 let...
10:14:04
09.07.2008
09.07.2008
Johny Death
-> Čokin: zatím co ty bys to tam přivezl na přívesným vozejku co?
08:30:50
09.07.2008
09.07.2008
Čokin
Brnaci nestíhají dostavět auta tak raději ruší jarní srazy a modlí se aby to stihli do toho podzimního
21:48:57
08.07.2008
08.07.2008
Kapřík
-> Labros: copak taky to máš zhnilé?
21:34:30
08.07.2008
08.07.2008
Dušan
-> Kapřík faster:
21:27:50
08.07.2008
08.07.2008
Kapřík
-> Dušan: nojo copak vy domorodci z Brna Rampouchy u nosu a lejete do sebe lahváče
17:16:52
08.07.2008
08.07.2008
Labros
Do října mi Větévka stihne vyvařit předek
16:22:57
08.07.2008
08.07.2008
Dušan
-> Kapřík faster: asi ses ze spatnyho kraje, nam chutna pivo celorocne
15:01:50
08.07.2008
08.07.2008
Kapřík
-> MIC: čus, nechcete udělat sraz dřív? V říjnu už to není ono..je zima, poprchá, venku se nedá sedět, pivo už tak nechutná. Neuvažovali jste třeba o konci srpna, začátku září?
20:35:13
07.07.2008
07.07.2008
MIC
Srazik se planuje az klasicky na rijen !!!
22:25:47
03.07.2008
03.07.2008
čakom
-> Karel.: Když bude čas tak se za váma stavím okouknout vaše kárky
22:23:56
03.07.2008
03.07.2008
Karel.
-> Čokin: Nbeoj bude, v srpnu
22:16:44
03.07.2008
03.07.2008
Milos
a tak snad jo
22:08:28
03.07.2008
03.07.2008
Čokin
-> MIC: Letos Jihomoravák nebude?
23:58:37
13.02.2008
13.02.2008
MIC
-> Labros: abych rekl pravdu to uz nevim a docel aby me to aji zajimalo :-) Jen si pamatuju ze druhej sems i kapku zlepsil
15:03:18
28.01.2008
28.01.2008
Labros
-> MIC: kolik jsi to měl čas? něco kolem 22?
15:23:50
27.01.2008
27.01.2008
MIC
-> Labros: jj jasny :-)