skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pokusil jsem se nějak věcně vystihnout, co všechno se s tímto autem událo během doby co jej vlastním....
2002
Září
-to všechno začalo...
Původem:
Škoda 105 S, r.v 1985
-motor: klasika 742.10 (1046cm3) 33,9 kW
-převodovka: 4kvalt
-karoserie: bez koroze, nové lemy a prahy
-interier: gl palubka
Listopad
-nový zadní plato na repro, potažený (nevhodně) světlým kobercem, tak sem to změnil na černý
2003
Únor
-bílé kryty předních blinkrů, hlavně sem musel odstranit letité nánosy mechu v blinkrech, naštěstí paraboly byly poměrně v dobrem stavu
Červen
-bílé boční blinkry z feldy
Srpen
-některé časti v interiéru a palubovky v modré barvě
-přední rampa na světla, původně z otcovy zavodní š100
-dvě dálková světla s čirou optikou na rampě
Prosinec
-5kvalt, takže to konečně trošku jede, až na to že hučí diferák
2004
Březen
-new altec 42A, původní už dosloužil a to zrovna ve chvíli, kdy jsem měl odjet na dovolenou
Červenec
-sem stříkl některé části motoru do barvy, barva ze začátku smrděla, protože klasické barvě nedělaly vysoké teploty dobře, ale nakonec se smrad vytratil a barva pěkně drží
-výměna větraku chladiče a sundání dvou přídavných dálkových světel, zatím sem je nezapojil a paraboly už začinaly pomalu reznout
Srpen
- nový lak předního čela, můj první pokus o tvorbu laku v domáckých amatérských podmínkách
Říjen
- nově udělaná přední maska s tahokovem
Listopad
- nový výfuk, ten starý se rozpadl na prach
2005
Únor
- oprava hadic palivové soustavy, nějak mně tekl benzín. Vše proběhlo v mrazech ve studené garaži na
zemi, takže sem si pak nějakou dobu léčil slušné nachlazení.
Březen
- pracuju na bílých polepech budíků, viz. dále
Květen
- bílé zadní lampy nahradily původní ruznobarevnou optiku. Byly tam strženy šrouby a tak sem musel
kompletně všechny šrouby odřezat
Červen
- tříramenný volantík a ipurové lišty pod okénky. Nádhera!
Červenec
- přebrousil sem přední blatníky a pěkne kitem navázal na ostatní díly karoserie, taky sem je střikl do
základu a chystám se je dát do barvy auta
Srpen
- přední blatníky v barvě a auto konečně vypadá trošku k světu
- příprava zadní kapoty na kitování a instalace tahokovu na místo původního plastového křidýlka (spoileru)
Září
- zadní lemy měly po původním majiteli nekvalitně udělaný kit, proto začal praskat, tak sem ho osekal a
znova zakitoval špatná místa a zahladil, dále se chystá základ
- dokončil sem úpravu vika motoru -tahokov, ještě musím dořešit deštivé počasí, které nebude přát
žárovkám a konektorům v zadních lampách. Bude to chtít nějaký nahradní kryt...
- tak kryt zadních světel pod tahokovem sem vyřešil, instaloval sem malé stříšky nad světla z tenkého
plechu, tak uvidím jak se to osvědčí
- bílé budíky v autě, ještě musím doladit zapojeni otačkoměru, nějak lítá ručka
- bílé hadičky od airboxu do vika ventilů a karbecu
Říjen
- sem vymontoval původní tlumiče a chystam se fiknout pružiny, ale nejdřiv musím odvrtat stržené šrouby
- sem zkrátil pružiny o jeden závit, abych i nadále mohl využívat plnou nosnost kufru, ale možna to ještě
kousek snížím, jinak subjektivní dojem z jízdy s nižším předkem je nádherný jak to pěkně sedí v zatáčkách
- dalšího čtvrt zavitu dole a je to ještě o trochu lepší v zatáčkách
- tak jsem namontoval i kapky, byl trošku problém s roztečí šroubů, ale nakonec to pěkně sedlo a vypadá to tak jak sem si představoval. Možná je ještě stříknu do laku
Listopad
- srovnal sem karbec, aby nepřisával přebytek vzduchu, profoukal vzdušníky a zešteloval výšku hladiny paliva
Prosinec
- zavařena díra v podlaze, přivařeny držáky zástěrek a též zvedáku. Tak a sůl se mi do auta už snad
nedostane
2006
Leden
-po večerech vymýšlím jak řídit jen jednou rukou :-((
Únor
- připravuje se další sraz (pro perfekcionisty na duben) ;-)
Duben
- nazuto new letní kola s podložkami 2,5cm, od 110km/h to šíleně dává rány do volantu, takže je s tím nutno
něco udělat, asi stáhnu podložky a nechám kola vyvážit
Květen
- tak se pomalu začíná připravovat nový motor, hlavně čištění
- oddělal sem zadní čelo a vypustil všechny kapaliny, aby se mohl sundat stávající motor, nejstrastiplnější bylo povolit šrouby na příčce motoru, kterým léta nikdo nevěnoval pozornost
Červen
- motor už je venku, a je potřeba vyčistit motorový prostor, aby se nový motor v cizím prostředí cítil útulně a nebál se nabídnout plně svůj potenciál
- nový motor dostal pořádnou dávku čištění, takže pěkně prokoukl, po oleji na vnější straně není ani stopy
- na klice vyměněn kroužek za ložisko, po poradě s inženýrem to trvalo ani ne pul hodiny
Červenec
- přehozen věnec setrvačníku (opět s pomocí instrukcí pana inženýra)
- očištěná olejová vana (hliníková), ještě uvažuji o nějaké povrchové úpravě
- příčka motoru a držáky natřeny alkytonem
- komplet očištěna a repasována palivová pumpa
Srpen
- motůrek už je v autě, stačí jen zkompletovat
- očištěn alternátor,rozdělovač
- nová těsnění všech odnímatelných vík motoru
- taky sem se pokusil co nejlépe vyčistit ventilové víko, aby nedělalo ostudu
Září
- kluci Brňáci mi k narozeninám dodali zbývající díly na motor, co mi ještě chyběly, takže teď již nic nebrání dát to komplet do kupy
- natřeny některé součásti motoru pěkně alkytonem
- tak se začalo makat... s Dušanem jsme vyměnili těsnění pod hlavou, očištěna hlava a písty, poladěny ventily
- nasazena ac pumpa, alternátor, výfukové svody
- nový domek termostatu i termostat, new čidlo tlaku oleje a čidlo teploty
- nové hadice a sponky rozvodu vody v motorovém prostoru
- odmaštěn a vyčištěn karburátor, nasazeno sací, už chybí jen málo
- nasazen karburátor se spoustou nových součástí, na palivové hadici přídavný papírový filtr
- tak sem poopravil s významnou pomocí Dušana a jeho svářečky sací koš, zkrátili jsme prostřední packu o 1,3mm a navařili ji tam zpět, nyní se do olejové vany již vejde
- nasazena vana, svíčky vn kabely, nový vzduchový filtr
- z kousku oceli sem vytvořil držák filtrboxu, aby nevisel jen na karburátoru
- 29.9. zkouška startu - po 10min na volnoběh něco začalo klepat -asi půjde hlava zase dolu
Říjen
- sundala se vana, kontrola ojnic, sundala se hlava, našel se připečený kousek hliníku zespoda hlavy na 1. válci - mrška, snad to byla ta příčina klepaní
- 8.10. 13:00 hodin středoevropského času - motor opět jede, a tentokrát tak jak má!
- teče olej pod palivovou pumpou, tak ještě musí znova dolů
- 11.10. byla prasklá plastová podložka pod ac pumpou, tak se dala nová, a auto poprvé po několika měsících vyráží do ulic :-) Poděkovaní všem, co se na motoru podíleli!
- 13.10. podařilo se mě ohnout příčku převodovky o vystouplý kanál, tak sem ji musel vyměnit za jinou. Díky Karlovi zase jezdím.
Listopad
- přezuto na zimní pneu a promazány zámky, čeká mě technická
- praskla hadice někde vepředu v podlaze (všechna voda vytekla i s fridexem)
- tak praskla spona na hadici pod podlahou, sem radši vyměnil všechny čtyři na onom místě , jinak vody vyteklo jen asi 4litry to mě překvapilo
Prosinec
-úklid dílny a garáže( to je taky potřeba)
2007
Březen
-začíná zlobit startér, nejprve to vypadalo na baterku ale i po nabytí nechtěl točit
Duben
-začíná se připravovat 4. Jihomoravský sraz, termín ještě není pevně , vypadá to na konec Června
-umyl sem auto, očištění kontaktů startéru
-přezuto na letní kola
-přetěsněna ac pumpa, ale opět prolíná olej, tak to udělám ještě jednou
Květen
-ac pumpa zlobí tak ji budu muset asi vyměnit
-vyčistil sem svíčky
-znova přidělám asi "tažný", protože potřebuji jezdit se štěrkem a tak
-dnešní malá kontrola odhalila roztrženou hadici k posilovači, po opravení se opět vrátil motoru klid na volnoběh a hlavně to opět brzdí!
Červenec
-vyměnil sem startér. Původní už prostě nedokázal natočit motor. Tedka mam 0,8kW a je to znát, roztoči
to motor bez větších problémů.
-výměna hadice na podtlak brzd, původní byla zteřelá a někde to funělo mimo
-opět přetěsněna ac pumpa, tentokrát doufám, že to již bude tak jak má
-vyměněny paraboly v zadních světlech, za pořádné stříbrné, aby to svítilo
-vyměněna přístrojovka za jiné budíky, stříbrné obroučky z hliníku, konečně ukazují všechny budíky reálné
údaje
-po jedné jízdě náhle selhal alternátor, tuto závadu hbitě diagnostikoval Dušan, tak jsme jej vyměnili za
kousek z favorita
-osazeny přední světlé sedačky z rapida, budou chtít ještě trošku vyčistit a promazat
-přidělano zpět tažne zařizení, auto musi chvilku pracovat
-je asi přidřená druhá klapka v karbecu, musím to poladit strašně to žere
Srpen
-auto skvěle posloužilo jako tažné vozidlo pro dopravu krámů ze sklepa, jen dochází k výraznějšímu namáhání zadní nápravy. Tlumiče dostaly taky pořádně zabrat a tak snad již brzo dojde k prohození za vlečku.
-25.8. sem v noci jel ze srazu Fordever clubu, a přepadl mě mikrospánek. Jen díky Michalovi120L, který hbitě zareagoval, i po pěti pivech, kdy jsme letěli přes škarpu směrem do stromů podél silnice, zůstalo auto bez znatelných poškození a my bez fyzické újmy na zdraví.
Září
-vyměněny zadní tlumiče za nové, tedy dočasně než dam vlečku
-přetěsněn karburator a vložen větší vzdušník na I.stupni, new plovak, jehlovy ventil apod.
-1.místo ze sprintu na srazu konference Škoda v Karolíně
-repase alternátoru skončila spíše destrukcí, musel sem si půjčit od Dušana náhradní
Říjen
-obroušeny a zavařeny prahy. Vždy z malé dírky byla nakonec velká. Všechno co sem objevil sem zavařil a zakitoval.
-nástřik prahů poly carem a nakonec nástřik lakem. Sem zvědav jak dlouho to vydrží.
Prosinec
-vyměněno těsnění pod hlavou při teplotě asi -2 stupně, díky moc za asistenci Karlovi.
-štelovány ventily
2008
Únor
-očištěn motor od silnični soli, promazány dveřní panty a zámky
-bohužel prahy po intenzivním ježdění v horách atd., opět začínají reznout. polycar asi nic moc.
-připrava 4pístů na nátěr, ale jeden odvzdušňovák se bude muset odvrtat
Červenec
- tak konečne se začne něco tvořit, nejspis oprava rezavých míst a příprava vlečky
Srpen
- příprava vlečky natírám a kompletuji, bude to hokna
Plány:
- renovace chladící soustavy
- renovace elektroinstalace a bezkontaktní zapalování
- rekonstrukce brzd
- zadní náprava s vlečnými rameny
- repase přední nápravy
- úprava interieru
- new lak (až někdy později, funkčnost vozu je přednější)
Ještě to bude hodně práce udělat z toho auto jaké bych si představoval...
Poděkování všem, co mi pomohli při realizaci mých plánů na autě!
------------------------- -------------------------- ---------
3.Jihomoravský sraz 20-22.10.2006
web: jmsraz-skoda.ic.cz/
------------------------- -------------------------- ---------
4. Jihomoravský sraz 6.-8.7. 2007
web: brno.tym.cz/
archiv: brno.tym.cz/Srazy/.../4%2 0jihomoravsky%20sraz.html
------------------------- -------------------------- ---------
The first Brno.tym.day 26.-28.10. 2007
web: brno.tym.cz/
------------------------- -------------------------- ---------
Kontakt: mizhor(at)seznam.cz
2002
Září
-to všechno začalo...
Původem:
Škoda 105 S, r.v 1985
-motor: klasika 742.10 (1046cm3) 33,9 kW
-převodovka: 4kvalt
-karoserie: bez koroze, nové lemy a prahy
-interier: gl palubka
Listopad
-nový zadní plato na repro, potažený (nevhodně) světlým kobercem, tak sem to změnil na černý
2003
Únor
-bílé kryty předních blinkrů, hlavně sem musel odstranit letité nánosy mechu v blinkrech, naštěstí paraboly byly poměrně v dobrem stavu
Červen
-bílé boční blinkry z feldy
Srpen
-některé časti v interiéru a palubovky v modré barvě
-přední rampa na světla, původně z otcovy zavodní š100
-dvě dálková světla s čirou optikou na rampě
Prosinec
-5kvalt, takže to konečně trošku jede, až na to že hučí diferák
2004
Březen
-new altec 42A, původní už dosloužil a to zrovna ve chvíli, kdy jsem měl odjet na dovolenou
Červenec
-sem stříkl některé části motoru do barvy, barva ze začátku smrděla, protože klasické barvě nedělaly vysoké teploty dobře, ale nakonec se smrad vytratil a barva pěkně drží
-výměna větraku chladiče a sundání dvou přídavných dálkových světel, zatím sem je nezapojil a paraboly už začinaly pomalu reznout
Srpen
- nový lak předního čela, můj první pokus o tvorbu laku v domáckých amatérských podmínkách
Říjen
- nově udělaná přední maska s tahokovem
Listopad
- nový výfuk, ten starý se rozpadl na prach
2005
Únor
- oprava hadic palivové soustavy, nějak mně tekl benzín. Vše proběhlo v mrazech ve studené garaži na
zemi, takže sem si pak nějakou dobu léčil slušné nachlazení.
Březen
- pracuju na bílých polepech budíků, viz. dále
Květen
- bílé zadní lampy nahradily původní ruznobarevnou optiku. Byly tam strženy šrouby a tak sem musel
kompletně všechny šrouby odřezat
Červen
- tříramenný volantík a ipurové lišty pod okénky. Nádhera!
Červenec
- přebrousil sem přední blatníky a pěkne kitem navázal na ostatní díly karoserie, taky sem je střikl do
základu a chystám se je dát do barvy auta
Srpen
- přední blatníky v barvě a auto konečně vypadá trošku k světu
- příprava zadní kapoty na kitování a instalace tahokovu na místo původního plastového křidýlka (spoileru)
Září
- zadní lemy měly po původním majiteli nekvalitně udělaný kit, proto začal praskat, tak sem ho osekal a
znova zakitoval špatná místa a zahladil, dále se chystá základ
- dokončil sem úpravu vika motoru -tahokov, ještě musím dořešit deštivé počasí, které nebude přát
žárovkám a konektorům v zadních lampách. Bude to chtít nějaký nahradní kryt...
- tak kryt zadních světel pod tahokovem sem vyřešil, instaloval sem malé stříšky nad světla z tenkého
plechu, tak uvidím jak se to osvědčí
- bílé budíky v autě, ještě musím doladit zapojeni otačkoměru, nějak lítá ručka
- bílé hadičky od airboxu do vika ventilů a karbecu
Říjen
- sem vymontoval původní tlumiče a chystam se fiknout pružiny, ale nejdřiv musím odvrtat stržené šrouby
- sem zkrátil pružiny o jeden závit, abych i nadále mohl využívat plnou nosnost kufru, ale možna to ještě
kousek snížím, jinak subjektivní dojem z jízdy s nižším předkem je nádherný jak to pěkně sedí v zatáčkách
- dalšího čtvrt zavitu dole a je to ještě o trochu lepší v zatáčkách
- tak jsem namontoval i kapky, byl trošku problém s roztečí šroubů, ale nakonec to pěkně sedlo a vypadá to tak jak sem si představoval. Možná je ještě stříknu do laku
Listopad
- srovnal sem karbec, aby nepřisával přebytek vzduchu, profoukal vzdušníky a zešteloval výšku hladiny paliva
Prosinec
- zavařena díra v podlaze, přivařeny držáky zástěrek a též zvedáku. Tak a sůl se mi do auta už snad
nedostane
2006
Leden
-po večerech vymýšlím jak řídit jen jednou rukou :-((
Únor
- připravuje se další sraz (pro perfekcionisty na duben) ;-)
Duben
- nazuto new letní kola s podložkami 2,5cm, od 110km/h to šíleně dává rány do volantu, takže je s tím nutno
něco udělat, asi stáhnu podložky a nechám kola vyvážit
Květen
- tak se pomalu začíná připravovat nový motor, hlavně čištění
- oddělal sem zadní čelo a vypustil všechny kapaliny, aby se mohl sundat stávající motor, nejstrastiplnější bylo povolit šrouby na příčce motoru, kterým léta nikdo nevěnoval pozornost
Červen
- motor už je venku, a je potřeba vyčistit motorový prostor, aby se nový motor v cizím prostředí cítil útulně a nebál se nabídnout plně svůj potenciál
- nový motor dostal pořádnou dávku čištění, takže pěkně prokoukl, po oleji na vnější straně není ani stopy
- na klice vyměněn kroužek za ložisko, po poradě s inženýrem to trvalo ani ne pul hodiny
Červenec
- přehozen věnec setrvačníku (opět s pomocí instrukcí pana inženýra)
- očištěná olejová vana (hliníková), ještě uvažuji o nějaké povrchové úpravě
- příčka motoru a držáky natřeny alkytonem
- komplet očištěna a repasována palivová pumpa
Srpen
- motůrek už je v autě, stačí jen zkompletovat
- očištěn alternátor,rozdělovač
- nová těsnění všech odnímatelných vík motoru
- taky sem se pokusil co nejlépe vyčistit ventilové víko, aby nedělalo ostudu
Září
- kluci Brňáci mi k narozeninám dodali zbývající díly na motor, co mi ještě chyběly, takže teď již nic nebrání dát to komplet do kupy
- natřeny některé součásti motoru pěkně alkytonem
- tak se začalo makat... s Dušanem jsme vyměnili těsnění pod hlavou, očištěna hlava a písty, poladěny ventily
- nasazena ac pumpa, alternátor, výfukové svody
- nový domek termostatu i termostat, new čidlo tlaku oleje a čidlo teploty
- nové hadice a sponky rozvodu vody v motorovém prostoru
- odmaštěn a vyčištěn karburátor, nasazeno sací, už chybí jen málo
- nasazen karburátor se spoustou nových součástí, na palivové hadici přídavný papírový filtr
- tak sem poopravil s významnou pomocí Dušana a jeho svářečky sací koš, zkrátili jsme prostřední packu o 1,3mm a navařili ji tam zpět, nyní se do olejové vany již vejde
- nasazena vana, svíčky vn kabely, nový vzduchový filtr
- z kousku oceli sem vytvořil držák filtrboxu, aby nevisel jen na karburátoru
- 29.9. zkouška startu - po 10min na volnoběh něco začalo klepat -asi půjde hlava zase dolu
Říjen
- sundala se vana, kontrola ojnic, sundala se hlava, našel se připečený kousek hliníku zespoda hlavy na 1. válci - mrška, snad to byla ta příčina klepaní
- 8.10. 13:00 hodin středoevropského času - motor opět jede, a tentokrát tak jak má!
- teče olej pod palivovou pumpou, tak ještě musí znova dolů
- 11.10. byla prasklá plastová podložka pod ac pumpou, tak se dala nová, a auto poprvé po několika měsících vyráží do ulic :-) Poděkovaní všem, co se na motoru podíleli!
- 13.10. podařilo se mě ohnout příčku převodovky o vystouplý kanál, tak sem ji musel vyměnit za jinou. Díky Karlovi zase jezdím.
Listopad
- přezuto na zimní pneu a promazány zámky, čeká mě technická
- praskla hadice někde vepředu v podlaze (všechna voda vytekla i s fridexem)
- tak praskla spona na hadici pod podlahou, sem radši vyměnil všechny čtyři na onom místě , jinak vody vyteklo jen asi 4litry to mě překvapilo
Prosinec
-úklid dílny a garáže( to je taky potřeba)
2007
Březen
-začíná zlobit startér, nejprve to vypadalo na baterku ale i po nabytí nechtěl točit
Duben
-začíná se připravovat 4. Jihomoravský sraz, termín ještě není pevně , vypadá to na konec Června
-umyl sem auto, očištění kontaktů startéru
-přezuto na letní kola
-přetěsněna ac pumpa, ale opět prolíná olej, tak to udělám ještě jednou
Květen
-ac pumpa zlobí tak ji budu muset asi vyměnit
-vyčistil sem svíčky
-znova přidělám asi "tažný", protože potřebuji jezdit se štěrkem a tak
-dnešní malá kontrola odhalila roztrženou hadici k posilovači, po opravení se opět vrátil motoru klid na volnoběh a hlavně to opět brzdí!
Červenec
-vyměnil sem startér. Původní už prostě nedokázal natočit motor. Tedka mam 0,8kW a je to znát, roztoči
to motor bez větších problémů.
-výměna hadice na podtlak brzd, původní byla zteřelá a někde to funělo mimo
-opět přetěsněna ac pumpa, tentokrát doufám, že to již bude tak jak má
-vyměněny paraboly v zadních světlech, za pořádné stříbrné, aby to svítilo
-vyměněna přístrojovka za jiné budíky, stříbrné obroučky z hliníku, konečně ukazují všechny budíky reálné
údaje
-po jedné jízdě náhle selhal alternátor, tuto závadu hbitě diagnostikoval Dušan, tak jsme jej vyměnili za
kousek z favorita
-osazeny přední světlé sedačky z rapida, budou chtít ještě trošku vyčistit a promazat
-přidělano zpět tažne zařizení, auto musi chvilku pracovat
-je asi přidřená druhá klapka v karbecu, musím to poladit strašně to žere
Srpen
-auto skvěle posloužilo jako tažné vozidlo pro dopravu krámů ze sklepa, jen dochází k výraznějšímu namáhání zadní nápravy. Tlumiče dostaly taky pořádně zabrat a tak snad již brzo dojde k prohození za vlečku.
-25.8. sem v noci jel ze srazu Fordever clubu, a přepadl mě mikrospánek. Jen díky Michalovi120L, který hbitě zareagoval, i po pěti pivech, kdy jsme letěli přes škarpu směrem do stromů podél silnice, zůstalo auto bez znatelných poškození a my bez fyzické újmy na zdraví.
Září
-vyměněny zadní tlumiče za nové, tedy dočasně než dam vlečku
-přetěsněn karburator a vložen větší vzdušník na I.stupni, new plovak, jehlovy ventil apod.
-1.místo ze sprintu na srazu konference Škoda v Karolíně
-repase alternátoru skončila spíše destrukcí, musel sem si půjčit od Dušana náhradní
Říjen
-obroušeny a zavařeny prahy. Vždy z malé dírky byla nakonec velká. Všechno co sem objevil sem zavařil a zakitoval.
-nástřik prahů poly carem a nakonec nástřik lakem. Sem zvědav jak dlouho to vydrží.
Prosinec
-vyměněno těsnění pod hlavou při teplotě asi -2 stupně, díky moc za asistenci Karlovi.
-štelovány ventily
2008
Únor
-očištěn motor od silnični soli, promazány dveřní panty a zámky
-bohužel prahy po intenzivním ježdění v horách atd., opět začínají reznout. polycar asi nic moc.
-připrava 4pístů na nátěr, ale jeden odvzdušňovák se bude muset odvrtat
Červenec
- tak konečne se začne něco tvořit, nejspis oprava rezavých míst a příprava vlečky
Srpen
- příprava vlečky natírám a kompletuji, bude to hokna
Plány:
- renovace chladící soustavy
- renovace elektroinstalace a bezkontaktní zapalování
- rekonstrukce brzd
- zadní náprava s vlečnými rameny
- repase přední nápravy
- úprava interieru
- new lak (až někdy později, funkčnost vozu je přednější)
Ještě to bude hodně práce udělat z toho auto jaké bych si představoval...
Poděkování všem, co mi pomohli při realizaci mých plánů na autě!
------------------------- -------------------------- ---------
3.Jihomoravský sraz 20-22.10.2006
web: jmsraz-skoda.ic.cz/
------------------------- -------------------------- ---------
4. Jihomoravský sraz 6.-8.7. 2007
web: brno.tym.cz/
archiv: brno.tym.cz/Srazy/.../4%2 0jihomoravsky%20sraz.html
------------------------- -------------------------- ---------
The first Brno.tym.day 26.-28.10. 2007
web: brno.tym.cz/
------------------------- -------------------------- ---------
Kontakt: mizhor(at)seznam.cz
MIC / Shooter - komentáře:
12:30:50
25.01.2008
25.01.2008
Labros
-> MIC: tu fotku, co máš v náhledu, jsi fotil na srazu před sprintem, že jo?
09:53:46
27.12.2007
27.12.2007
Karel.
-> MIC: Kde jseš sakra? Zapmněls?jedem na hory Snad nás šádynka v pohodě odveze, ale o tom nepochybuju
15:08:27
10.12.2007
10.12.2007
MIC
-> čakom: n jo Fakt cumim Jak to z ese muzou duplikovat nicky??? To je divny...
11:22:52
20.11.2007
20.11.2007
čakom
-> MIC: jsem si myslel že to je tvoje skoda-virt.cz/cz/.../3855
-mic-rapid136
00:07:25
07.11.2007
07.11.2007
MIC
-> Karel.:
14:39:58
02.11.2007
02.11.2007
Karel.
-> minno: mic plánuje chormový převářky
14:36:49
02.11.2007
02.11.2007
MIC
-> minno: jj asi jo Je pravda ze ve predu se mi to rozsireni az tak moc taky nelibi, chtelo b yto o neco min A nebo jina kola. Litaky sou litaky
22:52:26
31.10.2007
31.10.2007
minno
-> MIC: myslim ze tvoje auticko vyzera lepsie na plechacoch ako na tych letnych prilis moc von vystrcenych rafikoch...hlavne vpredu
21:57:56
25.10.2007
25.10.2007
Martin/125/
Pěkná škůdka
08:46:04
25.09.2007
25.09.2007
Labros
Asi bych měl na ty sprinty fakt něco udělat s tím otvíráním klapky na lekru. Když ono to jinak vůbec ničemu nevadí, auto je živý a po dálnici 140 to taky jede. A je to hezky takový měkký hodný při popojíždění..
08:04:59
25.09.2007
25.09.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Labros: No hrozný je to jak sem vůbec nechodí....
06:36:02
25.09.2007
25.09.2007
Dušan
-> Labros: to jsem ani nevedel Roomster je mrdka
23:36:43
24.09.2007
24.09.2007
MIC
-> Petr81: al ejo chodim jen nejak nestiham moc odpovidat
-> Labros: -> Dušan: popis si snad zkratim no nejak se to natahlo
Sam sem byl prekvapenej jak to auto jede
-> Labros: -> Dušan: popis si snad zkratim no nejak se to natahlo
Sam sem byl prekvapenej jak to auto jede
21:45:19
24.09.2007
24.09.2007
Labros
-> Dušan: nejel? no měls lepší čas než roomster 1.4 nebo ne?
20:18:47
24.09.2007
24.09.2007
Dušan
-> Labros: me to povidej. muj moturek je votunenej a do toho kopce holt nejel
16:32:30
24.09.2007
24.09.2007
Labros
-> Petr81: Dík, a co je jako hrozný? Ten motor? No ani ne protože nám to natřel
15:19:16
24.09.2007
24.09.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Labros: O tom že je dolouhej, nikdo nepochybujem....
Má tam poskládanýho fanouša, radši jsem ti to napsal já, páč on sem moc často nechodí.... Hrozný že?
Má tam poskládanýho fanouša, radši jsem ti to napsal já, páč on sem moc často nechodí.... Hrozný že?
13:57:12
24.09.2007
24.09.2007
Labros
-> MIC: Nazdar, co tam vlastně máš za motor? Při sprintu se zadařilo, říkal jsem si, jestli tam máš fábku, nebo co, ale buď to v popisu není, nebo je moc dlouhej
21:06:24
23.09.2007
23.09.2007
Dušan
-> MIC: nechces si zkratit ten popis u auta ? uz to neni IN porad rolovat abych se dostal k prispevkum
17:46:51
23.09.2007
23.09.2007
MIC
-> Johny Death: jj dobre znamenam si :-)