skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
10:33:30
11.03.2007
11.03.2007
Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: naprava stoji porad a autem.. sem potreboval neco dolakovat na podvozku
10:08:03
11.03.2007
11.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: a co ty co ta přední náprava jak se jí daří?
10:06:34
11.03.2007
11.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: ale nějak sem se už rozhodl co tam bude))))ale na tuhim to nebude
10:04:41
11.03.2007
11.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: no momentálně se rozhoduji podle mich finačních podmínek a jetli bude auto na sportovnímnebo na luksusnim podvozku...
14:42:33
10.03.2007
10.03.2007
Wrcteam - zrušená registrace
jaky tam budes davat ty pruziny? v maxx teda? dneska sme jezdili stim LR.. a parada
21:57:38
09.03.2007
09.03.2007
Kroulíček
-> p.b.: no víš jak já ti to řeknu asi takle abch se nevikrucoval já barvu hledal asi pul roku pak mě padla do oka jedna barva a nechal jsem si ji namífat.. chtěl jsem se dolišit myslim si že se mě to i povedlo..ikdyš někdo má podobnou...no a tetkon to hlavní docela by mě to sralo že někdo má stejnou barvu jako jo dej si klidně podobnou nelí skoro stejnou ale ne uplně jinak ti poradil šáhni do katalogu VW a tam něco najdeš...já to mám také otam tut
20:52:45
09.03.2007
09.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam:
22:15:26
08.03.2007
08.03.2007
p.b.
-> Kroulíček: Tak já nemám eMko .) Ale uvidíme :))
22:09:02
08.03.2007
08.03.2007
Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: sitozni?fajn
20:02:50
08.03.2007
08.03.2007
Kroulíček
-> Borin: dík
19:59:48
08.03.2007
08.03.2007
Kroulíček
-> p.b.: no poravdě no jak to říc slušně ne já mám v plánu také chrom...taže by chom byli dva a to nejde.. najdi si nějakou podobnou prosím
19:57:35
08.03.2007
08.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: no u tebe nevim kdyš ty nic nkpje nw a dváš vechno šitozního
13:21:06
08.03.2007
08.03.2007
p.b.
-> Kroulíček: jj, teď je to můj horkej kandidát .) Myslim že by se na kilo celkem hodila, chromovaný doplňky k tomu... Proto by mě zajímalo to číslo :)
21:43:09
07.03.2007
07.03.2007
Borin - Král tuzerů
-> Wrcteam: Nerejpej...tak z toho má radost tak mu jí nekaz...
21:09:55
07.03.2007
07.03.2007
Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: ze bych taky zacal dokumentovat kazdy vocko a kazdej sroubecek co davam new...
20:50:55
07.03.2007
07.03.2007
Kroulíček
-> p.b.: a ty uvažuješ o tédle barvičce?
20:16:59
07.03.2007
07.03.2007
Kroulíček
-> p.b.: jj dík..no tajné to malinko je popravdě si ho z makoviny nepamatuji
16:28:38
07.03.2007
07.03.2007
p.b.
Ta barva je super, co je to přesně za číslo, jestli to nejni tajný
21:29:50
06.03.2007
06.03.2007
Kroulíček
Jsem rád že se vám auti libý..a doůfám že po zimě se bude auti líbyt ještě víc..jinak všem děkuji.. vážim si toho…
19:54:32
06.03.2007
06.03.2007
Kroulíček
-> mimonsky valecnik: dík chlape