skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
14:53:28
11.02.2007
11.02.2007
Majkl
-> Borin: nova guma kolem dveri, kolem kufru a kolem okna
14:37:30
11.02.2007
11.02.2007
Borin - Král tuzerů
-> Kroulíček: A to je co ???
10:22:51
11.02.2007
11.02.2007
Kroulíček
tak nějaco málo jsem přidal boužel jen to málo...)))to nej si nechám na sezonu))))
21:56:27
07.02.2007
07.02.2007
Mišell
-> Borin: Nj,co maj chudáci dělat,myslíš že po HK jezdí nějaká baba škodárnou(krom důchodkyň,co valej na hřbitov)? Ikdyž je fakt,že jeden čas jsem potkával takovou moc roztomilou blondýnku,v tahový strašně příšerný škodárně
19:14:22
21.01.2007
21.01.2007
Kroulíček
Borin 14.01.07 19:36:22 napsal: -> Targa: Á koukám že zase děláš reklamu vašemu Gay klubu
20:06:42
14.01.2007
14.01.2007
Targa
-> Borin: kua
19:42:05
14.01.2007
14.01.2007
Borin - Král tuzerů
-> havlik:
-> Targa: A máš to
-> Targa: A máš to
19:38:07
14.01.2007
14.01.2007
havlik
-> Targa: právě proto ne
19:36:54
14.01.2007
14.01.2007
Targa
-> Borin: ti dam gay klub ty tam preci nejsi
19:36:22
14.01.2007
14.01.2007
Borin - Král tuzerů
-> Targa: Á koukám že zase děláš reklamu vašemu Gay klubu
19:28:39
14.01.2007
14.01.2007
Targa
-> Mišell: :) vyhradni prava na zobrazeni novinek ma www.skoda-hk.tym.cz
19:13:58
14.01.2007
14.01.2007
Mišell
-> Targa: Ty tady taky všechno vykecáš
15:42:06
11.01.2007
11.01.2007
Targa
-> Borin:
-> Kroulíček: mas pekny kolečka procpak je sem nedáš???
-> Kroulíček: mas pekny kolečka procpak je sem nedáš???
22:46:23
09.01.2007
09.01.2007
Borin - Král tuzerů
-> Targa: No a ? Nikdo ale neví že mu to budu dělat z mahagonu
21:56:34
09.01.2007
09.01.2007
Targa
-> Kroulíček: -> Borin: a je to venku.....
21:35:59
09.01.2007
09.01.2007
Borin - Král tuzerů
-> Kroulíček: Kávičku Si mě pobavil No docela se na to teším...od chvíle co sem dodělal rapida sem dělal jen malý kravinky, tak zas po roce něco pořádnýho
20:33:29
09.01.2007
09.01.2007
Kroulíček
No tak asi takhle..ohledně té muziky!všechno podstatné co obnáší stavba mojí hudby a všeho okolo tak hlavním aktérem a stavitelem je Borin!!!!chtěl jsem to dát do odborných rukou a hlavě dobrému člověku!no a když se to tak veme tak já mu tam budu spíš dělat u toho kavíčku a nosit chlébíčky jinak všem včele doporučiji….
19:14:37
09.01.2007
09.01.2007
Borin - Král tuzerů
-> havlik: Tak to nevím
-> Targa: ???
-> Targa: ???
18:54:37
09.01.2007
09.01.2007
Targa
-> Borin: